חדשות

IFF משיקה מחדש את הפעילות בישראל בהשקעה של 5.5 מיליון דולר

IFF שרכשה את הפעילות של פרוטרום משיקה מחדש את הפעילות בישראל עם מיקוד לטעמים המקומיים; לאחרונה נמחקה מניית IFF מהמסחר בבורסה של תל אביב והיא נסחרת כיום בארה"ב בלבד
ניצן כהן | 
שימי בנודיס (צילום טייסטפוינט)
IFF שרכשה את פרוטרום הישראלית משישקה את הפעילות החדשה של בישראל, פעילות שתתבסס על המנגנון של פרוטרום. הפעילות החדשה בישראל תישא את השםTastepoint ישראל. מ-IFF נמסר כי הפעילות בישראל מחויבת לספק את צרכיו של כל לקוח גלובלי, ארצי, מקומי, מותג פרטי ויזם סטארט-אפ, על ידי מינוף הכוח העולמי של IFF עם מיקוד מקומי ייחודי.   המיקוד של Tastepoint הוא בשירות לקוחות עם גישת "CAN DO" של חברה קטנה יותר, אך מגובה במומחיות השמורה באופן מסורתי לחברות בפריסה גלובלית. טייסטפוינט ישראל תציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים בעזרת עיצוב הטעמים של IFF .
בנוסף לטעמים המסורתיים, פתרונות התיבול ולמגוון הפתרונות המלאים שיש ל- Tastepoint,  תציע החברה ללקוחותיה, מגוון רחב של פתרונות הכוללים מוצרים טבעיים , צבעים, פוד פרוטקשן ופתרונות פונקציונליים.   אנט הנסן, מנכ"לית Tastepoint מבית IFF אירופה: "הייחודיות של Tastepoint מתעוררת לחיים באמצעות המומחיות המקומית שלנו, יחד עם היכולות הגלובליות שלנו. יש לנו נגישות לתובנות והטכנולוגיות העדכניות ביותר, שמניעות את הפתרונות המותאמים אישית אותם אנו מציעים.
הצוות שלנו כולל כמה מהמוחות היצירתיים ביותר בתעשייה, המגובים ביותר מ-130 שנות הובלה בתחום הטעמים של IFF. Tastepoint היא קטנה מספיק שיהיה לה אכפת וגדולה מספיק לגרום לדברים לקרות - והצוות שלנו לא יכול לחכות, כדי להראות ללקוחות שלנו, איך זה יכול לעזור להם לנצח".   שימי בנודיס, מנכ"ל Tastepoint ישראל: "פרוטרום שהייתה ידועה כחברה חדשנית בתחום חוויות הטעימה, עם מגוון רחב של טעמים, עתה חלק מ-IFF ותחת מעטפת טייסטפוינט אנחנו השילוב המושלם - פיתוח ויצור ישראליים, משולבים בתובנות ובחדשנות של מעצמה עולמית של IFF, בשם השירות ללקוחותינו".
תגיות IFF | פרוטרום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה