חדשות

"אסחוף מיליונים": כך דונאלד טראמפ מתכנן לחזור לחיינו

הנשיא לשעבר והמיליארדר דונאלד טראמפ מחפש את הבמה הבאה לאמירותיו החריפות ומודיע כי יקים רשת חברתית חדשה, זאת אחרי שלא נשמעו אמירותיו מאז עזיבתו את הבית הלבן. כזכור , טראמפ נחסם ברשתות החברתיות בעקבות אמירות שונות ובוטות 
שירה יום טוב |  2
טראמפ נגד טוויטר
נשיא ארצות הברית לשעבר דונאלד טראמפ מתכנן להכות שנית. דוברו של דונאלד טראמפ מודיע: "נשיא ארה"ב לשעבר טראמפ עתיד לשוב לזירת האונליין - עם רשת חברתית משלו". טראמפ, השיג לעצמו את התואר המפוקפק "הנשיא הבוטה ביותר" לאורך כל כהונתנו עם ציוצים בוטים וחריפים בטוויטר ובפייסבוק ואמירות על-פה שהפוליטקלי קורקט רחוק מהן.

את כהונתו סיים באותה מגמה בקול תרועה רמה אפילו יותר עם אירועי האלימות בגבעת הקפיטול ותיאוריות קונספירציה לגבי תוצאות הבחירות בארה"ב. בעקבות אלו נחסם טראמפ לפרסום תכנים בכלל הרשתות החברתיות ובהן פייסבוק וטוויטר וכך למעשה נעלם מהזירה הציבורית עם עזיבתו את הבית הלבן.
דוברו של טראמפ, כאמור מודיע כי טראמפ, שנוסף להיותו נשיא ארה"ב בדימוס הוא גם איש עסקים ומיליארדר עתיד להקים רשת חברתית חדשה משלו, שככל הנראה לא תחסום את דבריו, ולפי דוברו של טראמפ "תגדיר מחדש את הנעשה בתחום ותסחוף מיליונים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני הראשון שיעזוב את כולם ואתחבר אליו (ל"ת)
    דודי 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ענק!
    מאור 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן אדם תותח!
    סגור