חדשות

הרכבות לירושלים יתוגברו במהלך חול המועד, לו"ז הפעילות המלא:

ברכבת ישראל יוציאו שמונה רכבות נוספות בחול המועד בקו המהיר לירושלים כחלק מהיערכות לתנועה רבה במהלך ימים אלה. חובת הצגת שובר נסיעה לפני הכניסה לתחנות עדיין תהיה התוקף. כל הפרטים: 
אורן שטרנברג | 
תחנת רכבת (צילום רכבת ישראל)
רכבת ישראל נערכת לתגבור תנועת הרכבות במהלך ימי חול המועד. בין היתר יוארכו שעות פעילות הקו המהיר לירושלים. בהנהלת הרכבת הדגישו כי הנסיעות במהלך לאורך כל ימי החג תותנה בהצגת שובר נסיעה טרם הכניסה לתחנת הרכבת.
ביום שישי יום שישי (י"ג בניסן, 26.3.21 ) הרכבות תפעלנה במתכונת של יום שישי : בין השעות 6:00 בבוקר - 14:00 בצהריים. במוצאי שבת (ערב חג הפסח) לא יופעלו רכבות. תנועת התחבורה הציבורית ובכללן זו של הרכבות תתחדש במוצאי החג (ראשון, ט"ו בניסן, 28.3.21), החל מהשעה  21:00 בערב ועד 24:00 בלילה.
בימי חול המועד (שני עד חמישי, ט"ז - י"ט בניסן29.3-1.4.21) - הרכבות תפעלנה במתכונת רגילה. בימים אלה תתוגבר תנועת הרכבות בקו המהיר לירושלים (הרצליה-ירושלים יצחק נבון), ושעות הפעילות בו יוארכו. ביום שישי (ערב חג שני, כ' בניסן, 2.4.21)- הרכבות תפעלנה במתכונת של יום שישי (שעות פעילות: 6:00 בבוקר - 14:00 בצהריים). במוצאי החג השני (מוצ"ש, כ"א בניסן, 3.4.21) הרכבות תפעלנה במתכונת מוצ"ש, בין השעות 21:00 - 24:00.
בהנחיית משרד התחבורה, בימי חול המועד פסח: יום שני 29.3.21 ועד יום חמישי 1.4.21, ולמען המבלים בחג הפסח, תתגבר רכבת ישראל את תנועת הרכבות בקו המהיר לירושלים (הרצליה-ירושלים יצחק נבון) באמצעות שמונה רכבות מיוחדות שתופעלנה מידי יום, ותאריך את שעות הפעילות בכשעתיים, עד חצות, לאורך כל ימי חול המועד.
ברכבת מדגישים כי הגבלת כמות הנוסעים בכל רכבת, כחלק מהנחיות הקורונה, תישמר בקפדנות, וכי כל נסיעה מחויבת בהזמנה מראש של שובר נסיעה אותו ניתן ומומלץ להזמין מראש באתר האינטרנט או במוקד השירות הטלפוני במספר *5770.
כמו כן מזכירים ברכבת כי הנוסעים מחויבים בעטיית מסיכה לאורך כל זמן הנסיעה ושמירת ריחוק חברתי. עוד ממליצים ברכבת להתעדכן בזמני הרכבות באמצעות אתר האינטרנט, היישומון או מוקד השירות הטלפוני, ולהקדים משמעותית את זמן ההגעה לתחנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה