חדשות

עמית סגל: זהו המועמד שריבלין יעניק לו את המנדט להרכבת הממשלה

לאחר פרסום תוצאות הבחירות לכנסת ה-24, עולה כי לאף אחד מן הגושים אין רוב מוצק להרכבת ממשלה. נשאלת השאלה על מי יטיל ראשון הנשיא את מלאכת הרכבת הממשלה. עמית סגל: "בתמיכת סער והמשותפת יאיר לפיד יקבל את המנדט". 
אורן שטרנברג |  3
משכן כנסת ישראל (צילום באדיבות אתר הכנסת)
הקרב להרכבת הקואליציה: עמית סגל פרסם כי היום (חמישי) נפגשו יאיר לפיד ומירב מיכאלי. במהלך הפגישה הועלתה האפשרות כי מיכאלי ורשימת העבודה ימליצו בפני הנשיא ריבלין על יאיר לפיד לראשות הממשלה. מהלך זה מגיע לקראת האפשרות כי לפיד יהיה הראשון שעליו תוטל מלאכת הרכבת הממשלה.
 אם גדעון סער והרשימה המשותפת יתמכו בלפיד גם הם, הוא צפוי לקבל יותר ממליצים מגוש נתניהו, שכן כבר אביגדור ליברמן אמר שימליץ על ראש המפלגה הגדולה בגוש להחלפת נתניהו, וכן מפלגת מר"צ שהצהירה כי תמליץ על יאיר לפיד לראשות הממשלה. "ובכן, בתוצאות האלה, כדאי להתחיל להתרגל לאפשרות שבשבוע הבא יטיל הנשיא את הרכבת הממשלה על מי שלא קיבל אותה עד היום: יאיר לפיד". אמר סגל.
עוד הוסיף סגל ותהה כי אם זהו המצב בו אף אחד מראשי שני הגושים, מדוע שמדינת ישראל לא תצא לבחירות חמישיות. : "אם סער לא מקים ממשלה שנתמכת בידי המשותפת ואם בנט לא מקים ממשלה שנשענת על רעמ/ למה שלא נקבע כבר תאריך נוח לכולם לסיבוב" שאל. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רעיון במחשבה מחוץ לקופסא להרכבת הממשלה הבאה
    שמואל 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בס"ד., רעיון להרכבת ממשלה בחשיבה מחוץ לקופסא: הצעה תיאורטית שיכולה להתממש: ביבי בנט וסער יהיו ראשי ממשלה ביחד, וההחלטות יתקבלו אצל שלושתם על פי רב!!! כלומר החלטה בעת שאין הסכמה בין כולם תתקבל על ידי כל שניים שיגברו בהחלטתם על אחד!!! כך שיש להם 65 מנדטים, ותהיה ממשלה ימנית מלאה!
    סגור
  • 2.
    ל 1
    מני 03/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו רוצים את נתניהו אנחנו זה כל מצביעי הליכוד שס יהדות התורה בנט והציונות הדתית ואף אחד לא יקבע לנו במי לבחור. אם השמאל והחונטה המשפטית רוצים להפיל אותו אנחנו נעמוד מאחוריו .
    סגור
  • 1.
    שאלה טובה יותר
    ארז 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם נתניהו שאותו אני מעריך ... נכשל 4 פעמים מדוע לא להחליפו . ליכודניקים יקרים חלאס המצב הזה יהרוס את המדינה של כולנו ובשביל מה ... איש מבוגר בן 73 ?
    סגור