חדשות

בנט שומע? זה התנאי של מיכאלי להצטרפות לממשלה

לקראת שלב הרכבת הממשלה שיחל שבוע הבא אחרי סבב ההתייעצויות המסורתי של הנשיא ריבלין מירב מיכאלי חושפת את התנאי שלה להצטרפות לממשלה הקרובה, ההחלטה של מיכאלי מגיע בעקבות עוד מקרה אונס שפורסם היום
עמיאל ירחי |  4
מרב מיכאלי (צילום ערוץ הכנסת)
הרכבת הממשלה אם תוקם כזו מתקרבת, וחלק מהמפלגות כבר מפרסמות במי יתמכו ומהם התנאים שלהם לישיבה בממשלה, יו"ר מלגת העבודה מירב מיכאלי שכבר הודיעה שתתמוך ביאיר לפיד מפרסמת את התנאי שלה לכניסה לממשלה והוא קשור לחדשות קשות שמגיעות היום מהצפון.
 
היום (שני) פורסם כי חמישה גברים ערבים מהצפון מואשמים באונס של ילדה בעלת צרכים מיוחדים, על רקע הפרשה הקשה כתבה מיכאלי: "לא תקום ממשלה עם מפלגת העבודה ללא התוכנית למניעת פגיעה מינית. חד וחלק. כל הכבוד למשטרת ישראל על פעילותה הנחושה במקרה הזה." והוסיפה: "הגיע הזמן לממשלה שתיתן למשטרה, לפרקליטות, לבתי המשפט ולמערכות החברתיות כלים למנוע ולטפל בפגיעה מינית. אנחנו נדאג לזה."
מוקדם יותר היום התראיינה מיכאלי לאסף ליברמן ועקיבא נוביק ואמרה כי היא מחפשת ממשלה שתוקם ממתנגדי נתניהו, שאר הנושאים שהיו במצע של המפלגה כולל זכויות הלהט"ב יצטרכו לחכות, כעת נשים את החלפת נתניהו והנושא הכלכלי בפרונט.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גברת
    שבי 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי ליבנות לך חיים. הרבה שקרים את ממציאה.
    סגור
  • 3.
    ‏בנט שומע? זה התנאי של מיכאלי
    רות 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ‏את מחפשת ממשלה שתוקם ממתנגדי נתניהו ? ‏שתלכי כפרה עליו 100 פעם?? ‏לעולם לא תגיע להקרסוליים של ביבי, ‏יחי נתניהו מלך ישראל לעולם ועד.??
    סגור
  • 2.
    מעניין מה תעשה עם מאיר כהן מספר 3 של לפיד הדיקטטור
    מרדכי אטיה 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תחקיר "עובדה"  חושף שורת עדויות על הטרדה מינית לכאורה נגד שר הרווחה לשעבר, ח"כ מאיר כהן (יש עתיד). בתחקיר נחשף גם כיצד הוא ואנשיו ניהלו מסע השתקה כדי למנוע את הפרסום. כהן בתגובה: לא הטרדתי מעולם https://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2020/Article-f036bc3dcbce271027.htm?Partner=makoApp
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי מה הקשר לבנט?
    מזהה קליק בייט 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הקשר לבנט ולפשע המיני-לאומני שבוצע בצפון? ברור שבנט לא תומך בפשעים. ואני אישית לא סובל אותו כי הוא מתיימר להתחזות לאיש ומפלגת ימין יחד עם שקד וסמוטריץ'. אבל אין שום קשר בכתבה לבנט ולפשע שצויין כי הם לא תומכים בפשע כזה. מי מבקר את עורך האתר הזה? אתם שמים לב לשטויות שאתם מפרסמים?
    סגור