חדשות

הרגע המכריע, על מי המליץ גדעון סער? צפו:

היום החגיגי מגיע אל הרגע המכריע, נציגי מפלגת תקווה חדשה נכנסו אל הנשיא ריבלין לתת את המלצתם, המלצה שיכולה להפוך את התמונה, בליכוד מודיעים: הם החליטו לפיד, העיתונאים עוקצים את סער שהודיע בעבר כי לא יתמוך בלפיד, מה הוא החליט?

עמיאל ירחי | 
גדעון סער (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
רגעים מכריעים בבית הנשיא, אחרי המפלגות הגדולות נתניהו כנראה מיצה את כוחו ועומד על 52 ממליצים, כעת נציגי תקווה חדשה נכנסו אל הנשיא למסור את המלצתם, החלטת תקווה חדשה בצירוף אצבעות מהרשימה המשותפת יכולה להפוך את התמונה ולתת ללפיד הובלה על נתניהו במספר הממליצים.
 
הנשיא פתח ושאל את נציגי סער: "על מי אתם ממליצים? מדינה שלמה מחכה להחלטתכם" נציגי תקווה חידשה ענו כי: "אמנם היינו רוצים שגדעון סער יהיה ראש הממשלה אבל הגיע הזמן להניח את האגו, רצינו שיוקם גוש שינוי אבל חוסר ההסכמה בין לפיד לבנט כשכל אחד ממליץ על עצמו, החלטנו לא להמליץ על אף אחד. תקווה חדשה הוסיפו ובקשו מהנשיא שיקיים פגישה עוד הערב בין לפיד לבנט כדי שיגיעו להבנות.
כזכור החלטת תקווה חדשה לא תביא את היתרון במספר הממליצים ליאיר לפיד וככל הנראה נתניהו יסיים את יום ההמלצה כמוביל, מה שמחזק את ההשערה שיקבל את המנדט מהנשיא לנסות להקים את הממשלה. עמית סגל הביע את דעתו על המהלך של סער וכתב כי לדעתו סער עשה טעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה