חדשות

פטין מולא: "בני העדה הדרוזית מרכינים ראש לזכר הנספים"

הפוליטיקאי פטין מולא מהליכוד העלה פוסט בפייסבוק בו הוא מציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה ואמר: "אנו בני העדה הדרוזית ביום זה מרכינים ראש לזכרם של ששת המיליונים שנספו מבני בריתינו בני העם היהודי, לא נשכח ולא נסלח כל פשע נגד האנושות".

בן רז | 
פטין מולא (צילום facebook)
פטין מולא חבר הכנסת מהליכוד, סגן שר במשרד ראש הממשלה העלה פוסט לפייסבוק של הזדהות ותמיכה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה וכך כתב: "יום הזיכרון לשואה ולגבורה, המכונה לעתים בקיצור גם כיום השואה, מצוין בישראל מדי שנה בכ"ז בניסן‏ ומוקדש להתייחדות עם זכר השואה שהמיטו הנאצים ועוזריהם על העם היהודי, ועם זכר מעשי הגבורה והמרד בימים ההם."
 הוסיף ואמר: "השואה הייתה שורת מעשי רצח עם ורדיפות אתניות, שבוצעו לפני ובמהלך מלחמת העולם השנייה על ידי גרמניה הנאצית בהנהגתו של אדולף היטלר, עוזריה ובעלי בריתה, כשתכליתם היו בהתחלה פגיעה במעמד היהודים, ובהמשך, בעיצומה של המלחמה, השמדתם השיטתית של כל בני העם היהודי".
בהמשך מולא דיבר גם על המספרים הקשים: "מספר הנרצחים היהודים בשואה וכתוצאה ישירה ממנה נאמד סביב שישה מיליון. בדברי הימים של העת החדשה מוכרת השואה כגדול הפשעים נגד האנושות. אנו בני העדה הדרוזית ביום זה מרכנים ראש לזכרם של ששת המיליונים שנספו מבני בריתינו בני העם היהודי, לא נשכח ולא נסלח כל פשע נגד האנושות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה