חדשות

בן גביר נאם לראשונה בכנסת, הח"כים הערבים תקפו: "גזען", "כהניסט"

חבר הכנסת מעורר המחלוקת מהציונות הדתית עלה לראשונה לדוכן והשמיע את משנתו לגבי מערכת המשפט: "במדינה אחרת, אותם פרקליטים היו הולכים הביתה", ותומכי טרור. תומא סולימאן מהמשותפת: "ראש הרשימה שלו הוא גזען טרנספריסט מסוכן לא פחות ממנו"
כפיר אדר |  1
איתמר בן גביר (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
ח"כ מטעם רשימת הציונות הדתית לכנסת ה-24, איתמר בן גביר, נאם הערב (שני) לראשונה במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו ובמסגרתו התייחס לכתבי האישום הרבים שהוגשו נגדו ואמר: "יותר מ-53 כתבי אישום מופרכים והזויים הגישו נגדי הפרקליטים ובראשם שי ניצן וטליה ששון, מתוכם ב-46 זוכתי, יותר מ-85%". במדינה אחרת, אותם פרקליטים היו הולכים הביתה אבל בישראל, הצמד הזה הפך להיות הצמד שמנהל את המדינה"
ח"כ בן גביר פירט מה הם הנושאים שבכוונתו לקדם בפעילות בכנסת:  "הגעתי לכנסת, בין היתר כדי  לפעול בעזרת השם יתברך למען הזהות היהודית של המדינה שמנסים לפגוע בה שוב ושוב,   פסקת בג"צ על הגיור הרפורמי קורעת ומשסעת את החברה הישראלית. אפעל לערוך רפורמה  בעולם המשפט. כדי ליצור אמת במשפט חייבים לשנות את שיטת מינוי השופטים, חייבים לפצל את הכוח הכל כך גדול של היועץ המשפטי לממשלה וחייבת לעבור כאן פסקת התגברות. אפעל כדי לשלוח את המסתננים לביתם -  אי אפשר להמשיך עם הצביעות הזאת, עם הדו פרצופיות הזאת".
 
"אפעל למען תושבי הדרום שהופקרו, רבבות נשים, גברים, ילדים וטף שעברו בסוף השבוע האחרון שוב, שעות לא פשוטות כאשר ארגון טרור רצחני מטווח את ערינו בטילים וממשלת ישראל לא נותנת את ההוראה החד משמעית להגיב – לא תגובה רופסת, וירי לעבר דיונות ריקות אלא ירי לעבר מחבלים חיים והחזרת הסיכולים הממוקדים. אומר כאן דברים קשים אך נוקבים:  לצערי כולנו יודעים את האמת, אם הטילים היו מופנים לעבר תל אביב הייתה תגובה אחרת לחלוטין, ומדינת ישראל הייתה מגיבה באופן מיידי ותקיף". 
"אפעל למען הציבור החרדי, רבבות רבבות של יהודים מסורי נפש, שפת במלח אוכלים ומים במשורה שותים, וישנים על הארץ בתנאים לא תנאים הכל באוהלה של תורה, ולצערי במקום לקבל שבח והערכה סופגים לא אחת נחת זרועה של המערכת שמפלה אותם לרעה ומקפחת אותם ופוגעת בזכויותיהם. ואחרי כל אלה, אפעל בעזרת השם  כדי שהריבונות תחזור לירושלים בכלל ולהר הבית בפרט - כדי שתמונות כמו שראינו אמש של קבוצות בריונים שמכים שוטרים, שצועקים חמאס חמאס ומודיעים לנו הם בעלי הבית על ירושלים ובעיקר על הר הבית, לא ישמעו ולא יראו".
 
עידא תומא סולימאן מהרשימה המשותפת תקפה: "בן גביר עכשיו נאם נאום בכורה. אבל אסור שהנוכחות של הכהניסט המוצהר לא תסתיר את העובדה שראש הרשימה שלו הוא גזען טרנספריסט מסוכן לא פחות ממנו. כהנא = בן גביר = סמוטריץ׳".
חברת הכנסת ג'ידא ריאני זועבי ממרצ צייצה: "יש קשר ברור בין הכניסה של בן גביר לכנסת, בין אמירותיו המזעזעות של סמוטריץ׳ ושאר חברי מפלגתו לנעשה ברחובות ירושלים, יפו ופשעי השנאה שהערבים עוברים. חבריי למשכן - אסור לשתוק על זה. בסוף, מדובר בחיי אדם".
 
ח"כ גלעד קריב מהעבודה תקף: "כבוד גדול שהגזען בן גביר מזכיר בנאום הבכורה שלו את המאבק בגיור הרפורמי. כבוד גדול שהזכיר את הפסילה של בן ארי, מרזל וגופשטיין בבג"ץ שהובל על ידי התנועה הרפורמית. בושה גדולה לכנסת ישראל ולציונות שהאיש הזה מחוקק במדינת ישראל", חבר הכנסת לשעבר מהעבודה איתן כבל כתב בטוויטר: "אני לא צריך לשמוע את נאום הבכורה של בן גביר כדי לדעת שאני נגד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה חזק בן גביר
    דוד 04/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערבים סתומים בכנסת. כמה אמירות הזויות אמרתם בעד ערבים מחבלים. כמה פעמים גינתם חבלנים פלסטינאים??? כמה. על מה הצעקה.??
    סגור