חדשות

בנט נועד עם עבאס והטוויטר סוער: כל הציוצים החמים

לאחר שדווח כי נפתלי בנט ומנסור עבאס נפגשו לראשונה היום התגובות בטוויטר לא איחרו לבוא. מימין תוקפים, משמאל עוקצים, אלה הציוצים החמים
שירה יום טוב | 
מנסור עבאס נפתלי בנט (צילום יונתן סינדל פלש 90)
ברקע פגישתם המפתיעה של נפתלי בנט יו"ר ימינה ומנסור עבאס יו"ר רע"ם - התגובות בטוויטר מימין ומשמאל לא איחרו לבוא. איש הימין הקיצוני והח"כ לשעבר מיכאל בן ארי מצטרף לתקיפות שבנט סופג מאז הבחירות מהצד הימני של המפה הפוליטית וכך כתב, "כשבנט הגיע לפוליטיקה הזהרתי מפניו, נתקלתי בנוכלות ובשטחיות שלו כשהיה מנכל מועצת יוש" ובחר להדגיש גם את העובדה שבנט פוטר מתפקיד זה. בן ארי ציין גם כי ניסה להתריע מפני נוכלותו לרבני הציונות הדתית אך,  "סגדו לו", כך בן ארי, "ניסיתי להסביר להתריע, אמרו לי: הוא אסטרטג... ואז עשה ׳ברית אחים׳ עם לפיד רודף היהדות. והם המשיכו לסגוד לו, בגד בהם והמשיכו".
  גם יאיר נתניהו מיהר לתקוף את צעדו של בנט לקראת עבאס ועקץ את ציבור הכיפות הסרוגות שתומכים בבנט, "פתאום נזכרתי איך למתנחלים ולסרוגים נפל האסימון מי זה שרון רק ברגע שהבולדוזרים התחילו לשטח את הבתים בגוש קטיף".
 
גם אלדד יניב עקץ את בנט וכתב "לא כואב, אהה בנט?" והוסיף, "עבאס לא נשך אותך. גם לא הכיש אותך. לדעתי יותר בטוח לפגוש את עבאס מאשר את ביבי". יניב פירגן בסוף לבנט על המהלך וחתם את הציוץ, "יופי שנפגשתם. עכשיו לנהל משא ומתן ולהקים ממשלת שינוי. יהודים וערבים. כולם אזרחים שווים. בלי פחד." התבטאותו המחבקת של יניב לבנט מצטרפת להתבטאויותיו של עמוס שוקן, מו"ל הארץ שהודה השבוע כי בנט הוא מקור לאופטימיות מבחינתו.שמעון ריקלין כתב: "כמו שאמרתי, בנט הנוכל כמו שאמרתי. בנט הנוכל חצה את הקווים מזמן. ושיקר את בוחריו ואת סיעתו. ועל הדרך. החריב את הציונות הדתית. החריב את הימין. ועכשיו מי ישמור על המדינה שלנו מהאגו מנייאק הזה. אבא תרחם". כזכור, לפני זמן קצר נסתיימה פגישה בין נפתלי בנט למנסור עבאס שנפגשו לראשונה מאז הבחירות, זאת במסגרת המאמצים להרכבת ממשלה. בעוד שישה ימים המנדט של נתניהו להרכבת הממשלה יגיעו לקיצו ושני ראשי המפלגות - ימינה ורע"מ - עדיין משחקים על תפקיד לשון המאזניים במערכה הפוליטית המורכבת כך שהסכם ביניהם לחבור יחד למי מהגושים הפוליטיים יכול להכריע את סוגיית הרכבת הממשלה בעת הזאת. מיד לאחר הפגישה עם עבאס, נועד בנט עם גדעון סער, יו"ר תקווה חדשה שגם המיקום הגושי שלו הוטל בספק בימים האחרונים כשפורסם בישראל היום על תנאים שנידונו לכאורה בינו ובין הליכוד לחבירה לממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה