תקשורת ומדיה

מו"ל הארץ בגלי ישראל: "ממשלה בראשות בנט - מקור לאופטימיות"

בראיון מפתיע לרדיו "גלי ישראל" ניסה שוקן להסביר את תמיכתו בהרכבת ממשלה בראשותו של נפתלי בנט. בנוסף התבטא בחריפות נגד חוק הלאום ואמר "זה דומה להגדרה הנאצית"
שירה יום טוב |  1
״עמוס שוקן, מו״ל עיתון הארץ התראיין הבוקר ברדיו גלי ישראל אצל שרון גל לאור המאמר שהתפרסם אתמול בה"ארץ" ובו נכתב, "המגעים להקמת ממשלת אחדות לאומית בראשות יו"ר ימינה, נפתלי בנט, שתשים סוף לשלטון הרעיל של בנימין נתניהו, הם מקור לאופטימיות" ולמעשה הביע תמיכה בנפתלי בנט. "אנחנו לא רוצים שנתניהו ימשיך להיות ראש ממשלה" נימק שוקן את האמירות בנוגע לבנט. בתגובה שאל אותו "מי זה אנחנו?", שוקן טען ש"קוראי העיתון", גל הקשה על תשובתו ואמר, "כל קוראי העיתון"? שוקן בתגובה, "עורכי העיתון"
שוקן נשאל למה הוא מקדם את נפתלי בנט שרחוק מאוד בדעותיו הפוליטיות מהאג'נדה של "הארץ". בתגובה אמר, ״אנחנו חייבים להוציא את נתניהו מבלפור. בנט וסער? הם לא כוס התה שלנו״.
בנט וסער, לא כוס התה של שוקן. צילום: Yonatan Sindel/Flash90
עוד התייחס שוקן לעמדתו בנוגע לחוק הלאום ואמר, ״ניהלתי אישית מאבק נגד חוק הלאום וכתבתי מאמרים" שוקן התבטא בחריפות ביחס לחוק הלאום ואמר, "זה כישלון מזעזע, זה קצת דומה להגדרה הנאצית של ארים או לא ארים״ גל כמובן לא נשאר אדיש לאמירות החריפות והגיב לו, ״אני מזועזע ממה שאמרת עכשיו, דברים נוראיים״.
יעקב ברדוגו אמר לגל בעקבות הראיון עם שוקן, ״אם עיתון הארץ קורא לבנט, אחרי שנים שתקף אותו - אתה מבין שיש כאן השלמת הריבוע. לבנט יש בייס חדש ואליו הוא מכוון, אני חושב שבמכונת הכביסה של הלבנת הדברים של בנט - הוא יראה שהכביסה הזו יוצאת הרבה יותר מלוכלכת". עוד אמר ברדוגו, "צריך לשלוח את הראיון הזה לבנט. הוא אומר במפורש: רוץ בנט, נשחט אותך אחר כך". עוד טען ברדוגו כי מה שעומד מאחורי ההסכמה של שוקן להתראיין הוא זה המטרה להוציא ראיון ויראלי שימשיך לחזק את בנט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוקן אתה אידיוט מטומטם פסיכי
    גדי 04/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חמאר איבן חמאר
    סגור