חדשות

צפו: טיבי וכסיף צועקים לסמוטריץ' ובן גביר "עופו מפה חולירות זבלים"

פיצוץ בין הרשימה המשותפת ומפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ', כאשר חברי הכנסת הערביים חסמו את הכניסה לשייח ג'ראח וצעקו לעברם "תעופו מפה שודדים גזענים, זאת שכונה פלסטינית"
מערכת ice |  3
טיבי ובן גביר (צילום facebook,flash90)
ההתלקחות בין יהודים לערבים בירושלים עולה הילוך היום (שני) ביום ירושלים כאשר מפלגת הציונות הדתית החליטה להגיע למזרח ירושלים ולשייח ג'ראח. בעקבות זאת חברי הרשימה המשותפת הגיעו למקום כדי לחסום את חברי המפלגה הדתית יחד עם עוד המון ערבי.
הסיור של שתי המפלגות הגיע לפיצוץ כאשר חברי הכנסת הערביים מהרשימה יחד עם עופר כסיף החלו לצעוק לעבר הבאים מרשימת הציונות הדתית: "תעופו מפה שודדים, גזענים, תעופו מפה זה הבית של הפלסטינים, זאת שכונה פלסטינית", צעק חבר הכנסת כסיף, והוסיף: "תעופו מפה חולירות, זבלים".
 
הסיור של הציונות הדתית הגיע גם לשכונת שמעון הצדיק הצמודה לשייח ג'ראח, ויו"ר המפלגה, בצלאל סמוטריץ' כתב על כך בחשבון הטוויטר שלו: "ביקרנו עכשיו את המשפחות הגיבורות שמתגוררות בשכונת שמעון הצדיק וביקשנו לחזק אותן. שנים הן מתגוררות בשקט מופתי עד החודש האחרון שבו הסתה והתפרעויות של הח"כים הערבים תומכי הטרור הפכו לטרור ואלימות יום יומיים. משטרת ישראל חייבת לספק להן הגנה ולמנוע את הפגיעה בהן. נוודא בע"ה שכך יהיה".
על חסימת חברי הכנסת הדתיים על ידי חברי הכנסת הערביים, מסרו ברשימה המשותפת  "חברי הכנסת של המשותפת חסמו את כניסתם של הכהניסטים. המשטרה כנראה תנסה להעביר אותם בדרך אחרת".
בתוך כך בעקבות המהומות בימים האחרונים וניסיון הלינץ' בשעות הבוקר, במשטרת ישראל החליטו שבעקבות החשש מעימותים, מצעד הדגלים של יום ירושלים לא יעבור בשער שכם כמקובל. 
 
פרשן חברת החדשות עמית סגל התייחס להחלטת מפכ"ל המשטרה למנוע כניסת יהודים להר הבית בעקבות המהומות ואמר כי "כל אדם הגון צריך להתקומם על ההחלטה של המפכ"ל - שהיא בעצם של הממשלה שמעליו - לסגור את הר הבית למבקרים יהודים, לראשונה ביום ירושלים, ותוך מתן פרס לטרור וסטירה לשומרי החוק. הבושה היא של הליכוד. אם מישהו חושב שממשלה עם מרצ ורע"מ תעשה הפוך - אין מספיק חחחח בעולם בשביל זה".
מאידך היו שראו בכניסת יהודים להר הבית דווקא ביום טעון אל תוך טריטוריה המשוייכת לפלסטינים כדבר חמור. כתב הארץ אורי משגב צייץ: "מישהו היה מעלה על דעתו לאשר מצעד "יום האדמה" עם דגלי פלסטין לתוך רחבת הכותל ביום כיפור? מצעד עם דגלי גאווה ומשאיות של רקדנים ורקדניות לתוך מאה שערים או בני ברק בשבת? אם הדבר הזה מתקיים היום, כל מי ששותף באישורו נושא באחריות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טיבי יא מסריח יא מכוער אתה והערב רב כסיף הנושך קריות
    אילן חמדני 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקשיב יא שהיד , הכל פה שלנו אין שום הוכחה שהמדינה שלכם רק מאות אלפי הוכחות שהמדינה שלנו כל אבותינו קבורים פה מוחמד לא קבור פה , מוחמד המלשין הכופר לא פה יא מכוער תעופו לנו מהמדינה יא זבל מסריח מקבל כסף על חשבוני ומדבר נגד המדינה אתה חי על חשבוני , אנמ פה בעל הבית אתם מיעוט יא סירחון יא זבל יא צואה רותחת , יא פח זבל
    סגור
  • 2.
    ילדים של אחמד טייבי
    ברוך 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום לך אחמד טיבי ברצוני לישאל אותך אפה הילדים שלך למה הם לא מפגינים .כי בטח אתה שומר עלהם . אבל מתסיס את הרחוב ניראה אותך שולח את הילדים שלך להפגין מתסיס מוציא ילדים של השכונה ושל העיר רק בשביל ליצור תהילה ילדים ששמעו אותך יוצאים (כמובן לא הילדים שלך)להפגנה וניפגעים מהשוטרים או מהאזרחים הזועמים ולך זה עושה טוב אזרחים ערבים אני ממליץ לכם לערב את הילדים של אחמד טייבי וכל חברי כנסת ערבים מבטיח לכם שיותר הוא לא יתסיס יותר כי זה יפגע חס וחלילה בילדים שלו
    סגור
  • 1.
    טיבי וכסיף שתי חלאות
    יורי 05/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלאות
    סגור