נבחרת אייס

יאיר נתניהו | מדוע אירן גרעינית היא סכנה קיומית לישראל?

אי אפשר שלא לתהות אם כל ההפיכה נגד נתניהו, נוהלה על ידי יד נעלמה זרה, על מנת להגיע  בדיוק לרגע בו אנו נמצאים. הרגע בו ייחתם הסכם גרעין עם אירן אשר יוכל להוביל להשמדת ישראל, וישראל תשתוק ולא תיאבק נגדו כלל
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  68
יאיר נתניהו ואיראן הגרעינית (צילום באדיבות המצלם, freepik)
בצל המלחמה באוקראינה, בשבוע הבא ייחתם בווינה הסכם הגרעין האיראני. למרות העוינות הרבה בין רוסיה לארצות הברית, שתי המדינות ימצאו את עצמן באותו צד, יחד עם סין והאיחוד האירופי, במתן אור ירוק להסכם.
ההסכם יסיר את כל הסנקציות מעל אירן, ואפילו מעל משמרות המהפכה. הדבר יוביל להזרמה מידית של מאות מיליארדי דולרים לאירן. ההסכם לא מסדיר שום מנגנון של פיקוח על אירן, ובכל מקרה מאפשר לאירן להשיג פצצת אטום בטווח המיידי, אפילו אם לא תפר את ההסכם. השבוע התראיין על כך נשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ לערוץ "פוקס ניוז" ואמר כי ההסכם יוביל בוודאות להשמדת ישראל ומחיקתה מהמפה.
 
באופן לא יאמן, לנשיא ארצות הברית לשעבר אכפת מגורל ישראל יותר מאשר לבנט, לפיד, ליברמן, סער ושקד. בנט ולפיד עוסקים באובססיביות במלחמה באוקראינה, למרות שלישראל אין שום קשר אליה, ומתעלמים לחלוטין מהסכם הגרעין עם איראן אשר יכול להוביל להשמדת מדינת ישראל. סער עסוק בחוקים פאשיסטיים ופרסונאליים נגד נתניהו, איילת שקד עסוקה ב-"כאבי בטן" וליברמן עסוק בפאינה קירשנבאום ומרטין שלאף. ישראל כרגע נמצאת במצב של "טייס אוטומטי" רגע לפני ההתרסקות. אין שום מבוגר אחראי.
אנשים רבים בשמאל הישראלי, האמריקני והאירופי לא חושבים שיכולת גרעינית לאירן היא סכנה קיומית. הם חושבים שכמו כל מדינה רציונלית, אירן לא באמת תשתמש בנשק יום הדין. הם חושבים שבגלל שלאורך עשרות שנים של המלחמה הקרה בין ארצות הברית לברית המועצות שתי המדינות עשו הכל בכדי להימנע ממצב של עימות גרעיני, כך יקרה גם מול אירן. הם חושבים שבין ישראל לאיראן ייווצר "מאזן אימה", בדומה למצב בזמן המלחמה הקרה בין  ארצות הברית לברית המועצות. לדעתם אירן לא תעז להשתמש בנשק גרעיני, מכיוון שהיא תפחד מיכולת ה-"מכה השנייה" של ישראל. כלומר, אירן תפחד מהפצצה גרעינית עליה, במקרה שהיא תפציץ גרעינית את ישראל.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ. צילום: אמיר לוי פלאש 90
פה בדיוק הם טועים. בניגוד לברית המועצות, המשטר באירן הוא לא רציונאלי. עד כה, כל המדינות בעולם בעלות יכולת גרעינית הן רציונאליות. הן לא מעיזות להשתמש בנשק הגרעיני באף קונפליקט שלהן, מכיוון שהן לא רוצות להיות מושמדות בעצמן במסגרת ה-"מכה השנייה" של המדינה המותקפת. אפילו צפון קוריאה, רוסיה, סין ופקיסטן, המדינות הגרעיניות הבעייתיות, הן בעלות משטר רציונלי. כלומר, המשטר שלהן לא יסכים להגיע למצב של השמדה של העם והמדינה שלו. מדינות אלו, לא משתמשות בנשק גרעיני באף קונפליקט שלהן כלפי האויב שלהן, מכיוון שהן יודעות שהמחיר יהיה השמדה טוטלית של המשטר, המדינה והעם שלהן.
המשטר בטהרן הוא שונה. מדובר במשטר פונדמנטליסטי ומשיחי. משטר  מטורף של  מוסלמים שיעים דתיים ביותר, המאמינים שהמשיח שלהם (ה-"מהדי") יגיע רק לאחר מלחמת "גוג ומגוג". הם מאמינים שאם הם יושמדו לאחר שהם יתקפו בנשק אטומי, אללה יקבל אותם בגן עדן כשהידים, ויחזיר אותם לחיים במסגרת "תחיית המתים" האסלאמית. מעולם משטר שכזה, שאינו מפחד מהמוות ומהשמדה של מדינתנו ועמו, לא החזיק בנשק גרעיני. אנשים שכאלה לא רק של יפחדו להשתמש בנשק גרעיני, הם יהיו להוטים להשתמש בו בהזדמנות הראשונה. מבחינתם השמדת מדינת ישראל והעם היהודי היא מצווה דתית ראשונה במעלה.
 
ישראל היא מדינה זעירה, אשר די בפצצת אטום אחת בכדי להשמיד את כל תושביה, זאת בניגוד לאמריקה, רוסיה וסין אשר מכסות יבשות שלמות , ויש צורך במספר רב של פצצות אטום בכדי להשמיד את כל אוכלוסייתן. למרות שלאירן אין גבול עם ישראל, היא בפועל מקיפה אותה מכל הכיוונים. היא מחמשת את חמאס בעזה, היא השתלטה על לבנון באמצעות חיזבאללה, והיא מנסה להתבסס בסוריה. האיום מסוריה הוא החמור ביותר, מכיוון שהיא המדינה היחידה אשר יש לה רצף יבשתי מאירן, דרך עירק, מדינה אשר גם אותה הפכה אירן למדינת חסות.
במשך שנים ישראל וממשלות נתניהו פעלו בכדי למנוע את הסכנה  הקיומית של התבססות אירן  בסוריה, באמצעות הבנות מול רוסיה, אשר שולטת בסוריה. כעת בנט ולפיד מסכנים את חופש הפעולה של צה״ל בסוריה, בגלל הצורך האובססיבי שלהם לקבל כותרות באמצעות התערבות במלחמת רוסיה- אוקראינה.
 
גם אם אירן לא תשמש מיד בנשק הגרעיני שלה באמצעות הפצצת תל אביב, החיים בישראל יהפכו לבלתי נסבלים. נשק אטומי לאירן משמעו בפועל, נשק גרעיני לחיזבאללה, חמאס וסוריה. כל סבב לחימה מול עזה וחיזבאללה, יהפוך להיות איום קיומי על הישרדות המדינה עצמה. אירן תעניק מטרייה גרעינית לארגוני הטרור שמקיפים את ישראל, ותאיים בהשמדת ישראל באמצעות נשק אטומי באופן קבוע. מדינה נורמלית לא יכולה לחיות בצל איום קיומי יום יומי שכזה.
כל מה שכתבתי כאן ידוע היטב לבנט, לפיד, סערֿ, ליברמן  ושקד, אך עדיין נראה כי הדבר כלל לא מעניין אותם. הם ממשיכים לעסוק באופן אובססיבי בשנאה שלהם לנתניהו, בחלוקת ג׳ובים למקורבים וברדיפה אחר כבוד ואחר כותרות. בקיצור אצלם "עסקים כרגיל". הדבר מזכיר לי את נגני התזמורת על סיפון הטיטאניק שהמשיכו לנגן, בעוד הספינה שוקעת. 
בנט ולפיד לא מתעמתים בכלל עם הממשל האמריקני על כך שהוא עומד לחתום על הסכם שמסכן את ישראל. הם נוהגים כאילו הם עובדים עבור ממשל ביידן, ולא עבור הציבור הישראלי. בזמן ממשל אובמה, כאשר נחתם הסכם הגרעין הקודם, נתניהו הופיע בפני הקונגרס האמריקני, והופיע בכל תכניות החדשות האמריקניות. הוא נלחם בכל כוחו נגד הסכם הגרעין, וגרם לכך שהנושא יהפוך למרכזי אצל המצביע הרפובליקני הממוצע. בזכות עובדה זו, הנשיא טראמפ  ביטל את ההסכם לאחר היבחרו.
כעת לפוליטיקאים רפובליקנים לא נשאר הרבה "רוח במפרשים" להילחם בממשל ביידן בנושא הסכם הגרעין, כאשר הם רואים שממשלת ישראל עצמה, נותרת אילמת. הם חושבים לעצמם, אם ישראל אינה זועקת כנגד ההסכם, למרות שהיא זו שעושיה להיות מושמדת ממנו, כנראה שהנושא לא כה בוער.


ראש הממשלה בנט ונשיא ארה"ב ביידן. צילום: Avi Ohayon/GPO
אין ספק כי בהליך ההפיכה נגד נתניהו, כולל "הפגנות בלפור", הושקעו מאות מיליוני שקלים ממקורות זרים. חברת פייסבוק הודיעה בזמן אמת כי היא מחקה חשבונות מזויפים שהופעלו מאירן, אשר עודדו את ההפגנות נגד נתניהו. אי אפשר שלא לתהות אם כל ההפיכה נגד נתניהו, נוהלה על ידי יד נעלמה  זרה, על מנת להגיע  בדיוק לרגע בו אנו נמצאים. הרגע בו ייחתם הסכם גרעין עם אירן אשר יוכל להוביל להשמדת ישראל, וישראל תשתוק ולא תאבק נגדו כלל.
תגובות לכתבה(68):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 62.
    אא
    יוסי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה שקרים בכתבה אחת. יצא כמו אבא שלו. שקרן בן שקרן
    סגור
  • 61.
    אטום
    יוני 09/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק שס המפלגה החברתית היחידה כולם גונבים ושודדים אתכם כי אתם טמבלים מי שחוקק את חוק ההסדרים וגרם לנו לרעוב זה נתנייהו לפיד והמפדל ואתם הסתומים והטפשים בוחרים בהם
    סגור
  • 60.
    ישראל
    ישראל 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתוב בנבואות ישראל אולך מלך פרס ומחריב את כל העולם לא יעזור כלום הם יגיעו לפצצה גרעינית כך כותב הנביא
    סגור
  • 59.
    מעניין מי כתב את זה באמת, אין סיכוי שיאיר נתניהו
    מיקה 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שיש לו אוצר מילים של אוגר מת והוא עילג כתב את זה.
    סגור
  • 58.
    מי זה העיתונאי הקשקשן הזה? (ל"ת)
    יונה 06/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    התגובות מוכיחות מדוע חייבים לגרש מהארץ את כל השמאל !
    המנתח 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במקום להגיב לגופו של עניין כל חולי הנפש מהשמאל הסהרורי והמסוכן קפצו להגיב לגופו של הכותב... רק מוכיח מדוע חייבים להעיף מהמדינה את כל חולי הנפש מהשמאל, סוסים טרויאנים גרועים מסוסים ערבים, (איתם כבר ״נסתדר״...)
    סגור
  • ביבי הוא גם שמאל, אתה רוצה לגרש אותו? (ל"ת)
    צחי 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    תודה לנתניהו שאיפשר לאירן להתגרען
    אחמדיניגאד 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין על ביבי באיראן 12 שנה שלו ואנו גרעינים
    סגור
  • 55.
    הלם השרץ יודע קרוא וכתוב
    ניירת מטכל 04/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שהוא לא עצלן אוכל חינם הוא סתם מאונן
    סגור
  • מישהו אחר כתב את זה וסתם הדביקו לזה את השם שלו (ל"ת)
    מיכאל 07/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    מסתבר ש
    חוליו 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצואה לא נפלה רחוק מהחור ת7ת
    סגור
  • 53.
    "מדובר במשטר פונדמנטליסטי ומשיחי"
    אליהו 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מתכוון ל'שותפים הטבעיים' של אבאל'ה?? למנהיגי הכת החרדית שכופרים בקיומה של מדינת ישראל? או לכת המתנחלים זרואה בחילונים חמורו של המשיח ומצפצפת על כולם?
    סגור
  • 52.
    אבאל'ה בנה קריירה מלברבר על איראן עוד מ1985
    אני רק שאלה 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא יעבוד לך ילד כבר הבנו את הטריק
    סגור
  • 51.
    אכן מסכימה , מליונים מבחוץ מימנו את זה ויאיר לפיד יודע (ל"ת)
    אור 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 50.
    הפרו שבת כאשר לקחו אותו לבר
    הוא זכאי 03/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד שנתתם לו במה , מעניין לכמה זמן
    סגור
  • 49.
    תוכל לצייר לנו ציור של פצצה?
    4real 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    נוסח אבא באו"ם. תעשה מזה nft.
    סגור
  • 48.
    לך לעבוד.פרזיט (ל"ת)
    תמר 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 47.
    עוד ילד קקה
    סמוטריץ הבוגד 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מי זה פרשננו הטיפש מקסריה? אמא שלו לא מספקת לו מה שהוא צריך שהוא מנסה סו"ס לעשות משהו (מטופש) למען עצמו? אין יותר בקבוקים למכו למחזור??
    סגור
  • 46.
    אירן גרעינית היא סכנה
    שרה 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל העולם!!!ילד חכם של אמא
    סגור
  • 45.
    למה אבא שלך רק דיבר 12 שנה
    חיפאי מאושר 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה אבא שלך רק פיטפט ודיבר 12 שנה ולא עשה כמו בגין שהפיץ את הכור בעירק או אולמרט שהפיץ את הכור בסוריה אבא שלך אלוף פיילוט ואלוף בלא להחליט 12 שנה ציייר ציורים נסח לכל עבר אבל בצים לצאת להתקפה לא היה לו כי אם כן לא היינו עומדים במצב שאנחנו היום וגם זה שהוא שיכנע את האידיוט השני לבטל את ההסכם עם אירן יצר נזק חמור יותר וזה אומרים מומחים גדולים ממני אז שב בשקט כי את הפיטפוט וחוסר בצים ירדת בגנים מאבא שלך ואת המראה וכל השאר מאמא שלך תראה את אחיך אזה גבר תקנא
    סגור
  • 44.
    ילד טמבל
    ראובן 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תגיד חתיכת אידיוט אתה חושב שכולם מטומטמים? גם אם התרחיש נכון, ראש הממשלה המושחת הקודם היה צריך לחשוב עליו ולא להביא למצב הנוכחי. לדעתי הוא עשה את זה ביחד עם הטמבל המושחת מארה"ב כדי לזכות בעוד כמה קולות של דבילים. תבוא אליו בטענות.
    סגור
  • 43.
    !!!!!
    !!!!!! 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פרשן חדש ניראה אותך מחזיק רובה ביד ממש חייל קרבי הפה גדול מ א ו ד ראינו היכן עשית את השירות הצבאי אל תהיה פרשן שלנו אין לך מסוגלות ויכולות שב מתחת לשימלה
    סגור
  • 42.
    מדוע מים חיוניים לאדם
    מיטל 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וואו, חידשת מלא יאיר....
    סגור
  • 41.
    כל מילה נכונה ומתאימה למציאות העגומה שהגענו אליה
    ישראלי שפוי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שונאי ישראלהשתמשו ב"אידיוטים שימושיים" כדי להוריד את ראש הממשלה המוצלח והנחוש בנימין נתניהו, ולדחוף לשלטון כל מיני חידלי אישים שיקלו על השמאל העולמי חובב אירן לכסח את ישראל הציונית.
    סגור
  • 40.
    לא מבין מה עשה אביך לעצור את אירן
    אלי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    והים אנחנו מרחק של חודש מפצצה
    סגור
  • הוא גנב כסף
    ליאו 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלאת אדם
    סגור
  • 39.
    למה נתניהו לא פיתח כושר תקיפה? (ל"ת)
    אלי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 38.
    ..
    עומר 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אז זה מה שאבא שלך מכתיב לך? אני מבין שהוא בפוסטראומה. תן לאמא ציפרלקס וכולם יירגעו כי היא פס. כו. לו. גית ברוך שפטרנו מכם
    סגור
  • 37.
    20 שנה הליכוד בשלטון
    נו באמת 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל מה שקרה וקורה, לטוב ולרע באחריות הליכוד וביבי. ביבי נכשל בחיסול האיום האיראני. ביבי נכשל בטיפול בעזה. ביבי נכשל בשילוב החרדים. ביבי נכשל בהורדת מחירי הדירות. ביבי הצליח בשיסוי וקיטוב. אתה יאיר, אפס מאופס, בטלן שהיה חי על חשבון משלם המיסים וכנראה השפיע על אביו המזדקן לא פעם ולא בכיוון הנכון. ביבי כשל ב 4 מערכות בחירות, כשל בליכוד אנשים סביבו וגרם לכך שאף אחד כבר לא מאמין לו. ביבי הפך את הליכוד לאסופה של לוחכי פנכה, רפי שכל וחסרי מחשבה עצמית ומודעות עצמית. ביבי דרדר את השיח הלאומי, יצר מחנות ופגע בחוסן הלאומי של מדינת ישראל. בעבר הערצתי את אביך אך משהו קרה לו אי שם בסביבות 2015. אולי זה אתה יאיר העצלן ואולי זו אמך הפסיכוטית. ואולי זה השהייה הממושכת באויר פסגות השלטון המשחית. צאו לנו מבחיים, שחררו את המדינה ואת הליכוד. בגללכם אין למי להצביע בימין, הרסתם הכל. לך תלמד משהו יאיר, תעבוד ואז תוכל לבוא ולפרסם מאמרי דיעה שנוכל גם להתייחס אליהם.
    סגור
  • 36.
    קשקשן ומכלולי כמו האבא שלו ואף גרוע ממנו
    בנצי. א 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ילד קקות בלתי נסבל
    סגור
  • 35.
    ילד ז
    חיים 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יופי של קונספירציה עכשיו לך להדביק שקל על בונבונים של איזה רוקדת עמודים אפס אתה אביך והאמא המטורללת שלך
    סגור
  • 34.
    פרשן חדש
    חימקי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילד הכאפות הפך לפרשן בגרוש
    סגור
  • 33.
    אז למה אבא שלך לא תקף שהייתה תאפשרות (ל"ת)
    אידיוט 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    האחד שחושב שמבין
    אוזי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "מומחה" מטעם עצמו !
    סגור
  • 31.
    אירן אסון
    דודו 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמר מדויק מאמר שאם היה נכתב בעילום שם היה זוכה לחיבוק מכל חלקי העם
    סגור
  • 30.
    יאיר?
    דבי 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פנינים? יאיר? מי כתב? נאלצת להחליף את אבא'לה . להפחיד להמציא לשקר
    סגור
  • 29.
    אולי עדיף לנו למות מפצצה גרעינית מלחיות תחת האבא שלך?
    ארז 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חשבת על זה? הרסתם כל חלקה טובה במינויים, בג'ובים, בשנאה שהפצתם, בכלכלה ששברתם עם דחיית התקציבים, בהרס של שארית האמון. רק לא עוד מהנתניהו האלה
    סגור
  • 28.
    כל מילה בסלע ובסלה
    אבי.ל 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הניתוח פשוט מדויק ככה גם מאוד מדויק לנתח את רובם של המגיבים פה. תגובות לא ענייניות ואף מטופשות. אחד בה לספור את הכסף בחשבון של יאיר. ומה זה שייך ? מדוע הוא לא מספר מה יש בחשבון שלו וכמה הוא עצמן גנב ולמה אינו מתעסק עם השודדים האמיתיים כמו ליברמן וילדיו ואהוד ברח וגנץ והפנסיות והסוללות שנרכשו במחיר כפול ? אין צורך בתשובות. היהודונים הפרוגרסיביים במלוא הדרת טפשוטם.
    סגור
  • 27.
    ואני שואל אותך יאיר...
    איתמר 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אתה מציע לעשות כנגד האיום האיראני? להפחיד זה בסדר אבל מה עם פתרון?
    סגור
  • אין פתרון
    א 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש רק ססמאות ריקות, כמו אבא.
    סגור
  • 26.
    יאיר דעתך לא מעניינת אף אחד.
    גלילית 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגם אבא שלך כבר לא מעניין אף אחד
    סגור
  • 25.
    זנאי נרקסיסט ג'וניור, כמה שקרים בטור אחד, מי האהבל שנתן
    נ 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך במה??
    סגור
  • 24.
    כמה מפחיד
    ניר 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תזה על בסיס של עיוותים, שקרים והפחדות. כולם טפשים יש רק חכם אחד, שבזכותו הגענו עד לסף הפצצה. שב בשקט והצנע לכת
    סגור
  • 23.
    קצת בדיקת מציאות
    רון 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא שלך לא עשה כלום חוץ מלדבר אירן לפני פצצה גרעינית כי אבא שלך לא עשה כלום חוץ מלדבר ולא לקחת שם החלתה אמיתית ופחת פחד מות ממשלת ארצות הברית
    סגור
  • 22.
    מי כתב את זה...
    אחשוורוש 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שכתב את זה לא באמת מבין מהו המשטר באיראן....והיחס שלהם לגרעין. לא נראה שביבי השיג משהו ב12 השנים שלו כי הם היו במצב של 60% על פי פרסומים זרים. מכאן לפצצה זה שבועיים.עם הסכם או בלי להגיע ל60% לוקח שנים....בקיצור קישקוש
    סגור
  • 12? הימין בשלטון לפחות כפול מזה (ל"ת)
    פנחס 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    אתה אחד האחראים לשינוי ולסכנה.
    אורי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יאיר אל תשכח, הסיגנון הזה שלך הוא אחד הגורמים למה שאתה מזהיר ממנו. לך לך לחייך ותשחרר אותנו מסיגנונך.
    סגור
  • 20.
    המצב קשה האשם אביך
    אחד העם 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תקן אותי. למיטב זכרוני היה זה אביך שבתקופת שלטונו נחתם ההסכם הנורא שאותו עומדים לחדש. היה זה אביך שבתקופת שלטונו בוטל ההסכם הגרוע והוחלף בסנקציות חסרות ערך שרק הרעו את מצבנו
    סגור
  • 19.
    ילד"ז פרנואיד.
    רון 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טראמפ גם אמר על אבא שלך שהוא אפס!!!
    סגור
  • 18.
    כתבה הזויה וכמובן מגמתית, אבל מה הפלא??!!
    צליל של שפיות 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה לאו דווקא קשור לדעות שמאל ימין. הכתבה כל כך מגמתית שאדם מן הישוב לא יכול באמת להתייחס לתכנים שבה במלוא הרצינות, זו לא כתיבה עיתונאית. זו פרופוגנדה מוגזמת בצורה פרועה! אבל כמו שציינתי, מה הפלא כשזהו הכותב?
    סגור
  • 17.
    נפוטיזם מחפש משמעות
    חשפנות ופרשנות מדיני 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך פאנל פרשנים של אנשי ליכוד. בין השופטת לשעבר שמנהלת יחסים מיניים חברתיים מזדמנים בחצר, נוכל הטינדר והבן הדביל של ראש הממשלה לשעבר הפרשנות פשוט מרגשת.
    סגור
  • 16.
    החששות הם לגמרי מוצדקים
    הצופה 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התאור של הסכנות מנשק גרעיני בידי המשטר באירן מדויק ונכון. השאלה היא מה הדרך להתמודד, לא נראה שביטול ההסכם ע״י טראמפ שתלו בו תיקוות להתמוטטות המשטר לא עצר את תהליך ההתגרענות, אולי להפך בהעדר המוטיבציה לשמור על ההסכם. הנאומים באו״ם לא מנעו מאמריקה לחתום על הסכם כשהם חשבו שזה האינטרס האמריקאי ולא נראה לי שהממשלה הנוכחית יכלה להשיג משהו שגם ביבי לא השיג. אולי היה נכון למנף את ההתנגדות הישראלית לקבלת נשק יותר אפקטיבי במקום להסתכסך עם הנשיא. אני לא חושב שהמשטר באירן הוא פחות רציונלי מזה שבצפון קוריאה, לפחות כך אני מקווה. אם נצטרך לפעול באירן רצוי שתהיה לנו מטריה אמריקאית ללא המטריה הזאת סיכויי ההצלחה שלנו קלושים
    סגור
  • 15.
    ביבי ביטל הסכם הגרעין הקודם, ולא העז לתקוף
    ביבי אשם במצב! 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיום של ביבי לתקוף דחף את אובמה להסכם הגרעין ב-2015. טראמפ בעצת ביבי ביטל אותו ב-2017, ומאז רצו האירנים לעבר הפצצה. היום הם קרובים מתמיד. ועכשיו יקבלו הסכם קל בהרבה מההסכם של אובמה
    סגור
  • 14.
    פרשן חדש
    שוקי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    17 8
    איפו הוא היה שאבא שלו היה ראש הממשלה למה אבא שלך לא פוצץ את הכור או כל מה שקשור לאטום באירן "פחדן"
    סגור
  • 13.
    גמרתי לך בטוסיק
    ג'מס פאקר 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    11 8
    צא מהארון
    סגור
  • 12.
    מאמר מצויין
    רוני 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    11 20
    ניתוח מעולה של המצב הבלתי נסבל של כניעה מוחלטת לגרעין האיראני.חינו בסכנה
    סגור
  • 11.
    מאוד מעניין מסכים עם הנכתב
    קורא קבוע 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    13 19
    אגב שיטת תפירת התיקים תיושם גם במדינות אחרות אני בטוח
    סגור
  • 10.
    הסכם
    נתן 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    9 6
    אין מה להאבק בהסכם שכן, איש אינו שואל לדעתנו. מי כמו נתניהו יודע זאת. כל מאבקו בעבר עלה בתוהו. בתקופתו אירן התקדמה בהפקת הגרעין עשרות מונים. תפסיקו להאדיר את נתניהו שכן,לא במאבק הזה צלחה דרכו.
    סגור
  • 9.
    רמת הנחרצות בה הוא פולט שטויות היא מאוד מרשימה
    אורי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    24 10
    הילד מאוד מאמין במה שהוא אומר, או שהוא בטוח שכולם מטומטמים. הנחת היסוד שלו, לפיה המשטר האיראני אינו רציונאלי בגלל השיעה היא מגוחכת ושטחית באופן חולני. נתניהו הוא שחתום על הפיכת איראן למדינת סף גרעינית, מכיוון שהוא העדיף לטרפד הסכם לא מושלם כדי לגזור קופונים פוליטיים.
    סגור
  • 8.
    מי שיכול ולא תובע את הילד, גורם נזק עצום למדינה!
    אשת איש 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    17 9
    תתבעו אותו (עכשיו!) על כל בדל לשון הרע. מהר! תודה! באהבה!
    סגור
  • 7.
    אירן
    אתי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    10 6
    בנתיים הסכנה לקיום מדינת ישראל זה אתם ושרי הליכוד .
    סגור
  • 6.
    סיבה טובה
    סיבה 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    10 14
    הוא כותב בצורה רצינית ומושכלת על נושא חשוב מאין כמוהו, וחבורת הלצים הרל"בים פה, רק מוכיחים עד כמה הראש שלהם מסובב, בלי בורג אחד במקום. יש אפשרות להציג טיעוני נגד?
    סגור
  • הוא כותב??? אל תדאג לא הוא כתב.. (ל"ת)
    כותב הנאומים בשכר 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    חח גילת לנו את אמריקה...
    איל 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    10 8
    נו באמת
    סגור
  • 4.
    תחת אביך הגאון, אירן הפכה לכמעט מדינת סף גרעינית
    יוסי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    23 8
    ביבי בלבל לכולנו את המוח עם "אירן, אירן, אירן" - וחוץ מלריב עם אובמה ומחצית הקונגרס, לא עשה דבר על מנת למנוע זאת. במבחן התוצאה, האסטרטגיה שלו קרסה. ב-2012, בבחירות בתום הכהונה הראשונה של אובמה, היתה לו הזדמנות פז לעשות מעשה, אבל היי... זה ביבי... הוא טוב רק בדיבורים.
    סגור
  • 3.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    30 7
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • 2.
    הטעות הראשונית היא של אבא שלך
    יוסי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    14 8
    רק תזכיר לנו למה יצאו מהסכם הקודם ובגלל איזה ראש ממשלה יצאו ממנו או שפה גם תאשים את בנט ולפיד
    סגור
  • 1.
    כתבתנו לענייני כלום ושום דבר
    רפי 03/2022/04
    הגב לתגובה זו
    18 10
    לא מבין מדוע אייס נותנים לילד ז' במה כאשר הוא מאוד נטרלי בדעותיו ובטח שלא יגיד מילה רעה על ראש הממשלה הקודם שבמשך עשור + לא עשה כלום!!! כדי למנוע מאירן את הפצצה, כדי להפסיק את משלוחי הנשק לחמאס ולחיזבאללה. אבל היי, הרבה יותר קל להאישם את השמאלנים, הרי הם אשמים בכל רעה חולפת במדינה, מיוקר מהמחייה ועד למחסור בבדיקות PSR. יאללה ילד, לך תעבוד וסתום ת'פה.
    סגור