נבחרת אייס

הסכנה למדינה היהודית בהתקפלות של איילת שקד | יאיר נתניהו

איש לא הופתע השבוע שגם בנושא קיומי זה, איילת שקד התקפלה בפני השמאל הקיצוני ופתחה לרווחה את שערי ישראל למהגרים מאוקראינה ללא הגבלה. התקדים הזה, יכול להיגמר ברוב ערבי מוסלמי במדינה תוך עשור או שניים
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  27
יאיר נתניהו ואיילת שקד (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר, יונתן זינדל)
מאז פרצה המלחמה באוקראינה, השמאל הישראלי לא מפסיק להשוות את המצב שם לשואה, ואת הפליטים האוקראינים ליהודים בשואה. מדובר בהשוואה מזעזעת, מקוממת, וחצופה שמהווה בעצם הכחשת שואה.
מה שהאוקראינים חווים כעת הוא כיבוש, פלישה ומלחמה בארצם. מדובר בחוויה מזעזעת, אבל אין לה שום קשר לשואה. במלחמת העולם השנייה כל העמים האירופים, כולל האוקראינים בעצמם, חוו כיבוש ומלחמה בארצם באופן גרוע פי מיליון ממה שחווים כעת האוקראינים. הפולנים, הנורווגים, הצרפתים, היוונים, הצ׳כים, הרוסים, ההולנדים ועוד עמים רבים חוו כיבוש אלים ואכזרי על ידי הנאצים, כיבוש אלים כמותו לא ידעה האנושות. המלחמה התנהלה במשך 6 שנים והשאירה את ערי אירופה בעיי חורבות. לבסוף גם גרמניה עצמה נכבשה באופן אלים על ידי הסובייטים ועריה שוטחו.
 
היהודים חוו את המלחמה באופן אחר לגמרי. הם ניצודו. הם לא סתם נקלעו לאזור לחימה, אלא נרצחו באופן מאורגן. תעשייתי ומכוון. הם ניצודו אחד אחד, נשים, ילדים וזקנים. הם לא נהרגו כחלק מנזק משני כאשר הם נקלעו לאזור לחימה בין הצבא הנאצי והצבא הסובייטי או האמריקני. הם עברו רצח עם מכוון. הם הופרדו מהאוכלוסייה הכבושה הכללית, נאספו בגטאות, ואחר כך הושמדו באופן תעשייתי.
לא רק הנאצים השמידו את היהודים. כל עמי אירופה, למעט העם הדני, כולל האוקראינים והרוסים, שיתפו פעולה באופן מלא ונלהב עם הרצח של שכניהם היהודים. כלומר - למרות שהיו כבושים בעצמם באופן אכזרי על ידי גרמניה הנאצית, עמי אירופה מצאו מחנה משותף עם הכובש שלהם במשימה להשמיד את היהודים. כולנו זוכרים את "חסידי אומות עולם" אשר סיכנו את חייהם למען הצלת יהודים, אך מספרם בטל בשישים, בכל עם ועם באירופה הכבושה על ידי הנאצים, לעומת מספרם הרב של משתפי הפעולה. יש לזכור כי רוב השומרים במחנות ההשמדה לא היו גרמנים, אלא אוקראינים, לטבים וכו׳. עוד לפני שנבנו מחנות ההשמדה, מיליוני יהודים נרצחו בבורות הריגה וביערות, פעמים רבות לא על ידי הגרמנים, אלא על ידי שכניהם האוקראינים, הבלרוסים, הפולנים, הליטאים וכו׳.
כבר בזמן אמת, היה ברור לממשלות של בריטניה, אמריקה ושאר העולם על רצח העם של היהודים באירופה הכבושה על ידי הנאצים. למרות זאת, הם לא הסכימו לקבלם, למרות שידעו שבכך הם גוזרים עליהם גזר דין מוות. זכורה במיוחד הספינה "״סיינט לואיס", ספינה של פליטים יהודים, שהפליגה  מאירופה והגיעה לאמריקה. השלטונות באמריקה לא הסכימו לקבלה, והיא שבה לאירופה ורוב היהודים שעל הספינה הושמדו בשואה.
 
המצב כיום באוקראינה הוא שונה לחלוטין. העם היהודי עבר רצח עם בשואה, העם האוקראיני לא עובר כעת רצח עם. לפליטים היהודים אף מדינה בעולם לא הסכימה לפתוח את הדלת, ואילו לעם האוקראיני כל 27 מדינות האיחוד האירופי פותחות את שעריהן.
העם האוקראיני עובר סבל נוראי בימים אלו ולבי יוצא אליהם, אך הוא לא שונה מהסבל של עמי אפריקה, סוריה, עירק, תימן ואפגניסטן בעשור האחרון. העם האוקראיני חווה פלישה ומלחמה - לא רצח עם.  רוב הלחימה מתבצעת באוקראינה כיום במזרח, בדרום וסביב קייב. אזור מערב אוקראינה והעיר לבוב, די בטוחים. ניתן אפילו להגיד כי בזמן שיש סבב לחימה מול עזה, ואלפי טילים נורים באופן חסר אבחנה על ערי ישראל, תושבי שדרות, אשקלון ואשדוד מצויים בסכנת חיים ובסבל גדול יותר מזה של תושבי לבוב כיום.
מיליוני הפליטים שבורחים מאזורי הקרבות באוקראינה, חוצים את הגבול ועוברים לשכנות של אוקראינה במערב - פולין, סלובקיה, הונגריה, רומניה ומולדובה. כל המדינות הגובלות באוקראינה מקבלות את הפליטים האוקראינים בזרועות פתוחות. במדינות אלה לא נשקפת להם כל סכנה והם בטוחים שם לחלוטין. שאר מדינות האיחוד האירופי הצהירו כי יש בכוונתם לאפשר דלת פתוחה בפני הפליטים האוקראינים.
 
לפי אמנת האו״ם לפליטים והחוק הבינלאומי, פליט הוא  אדם שנמלט ממדינה בה נשקפת לו סכנה, ומגיע למדינה הבטוחה הראשונה. ברגע שהוא עובר מאותה מדינה בטוחה למדינה שלישית, הוא כבר לא פליט אלא מהגר. מכיוון שאין כיום טיסות היוצאות מאוקראינה, כל הפליטים האוקראינים שמגיעים לישראל, מגיעים בטיסות ממדינות בטוחות לחלוטין כמו פולין, הונגריה, גרמניה וכו׳.
השמאל מנהל קמפיין בשבועות האחרונים על מנת להביא לישראל כמה שיותר פליטים לא יהודים אוקראינים. באוקראינה ישנם כמאה אלף זכאי חוק השבות. אם ישראל תקלוט ותאזרח אפילו חלק קטן מהם, היא תהיה המדינה אשר לא גובלת באוקראינה, שקלטה לתוכה הכי הרבה פליטים אוקראינים בעולם. אותם מאה אלף זכאי חוק השבות באוקראינה אינם פליטים? הם אינם סובלים מהמלחמה שם? מדוע השמאל מתעקש להשאיר אותם באירופה, ולהביא לפה מאות אלפי אוקראינים לא יהודים?
כל מדינה זכאית לנהל את מדיניות ההגירה שלה באופן כזה שישמור על צביונה. במשך שנים פולין סירבה בתוקף להכניס לשטחה אפילו פליט מוסלמי אחד מסוריה, עירק ואפגניסטן, למרות לחץ כבד מצד האיחוד האירופי. והנה, בשבועות האחרונים פולין קלטה לתוכה מעל מיליון וחצי פליטים אוקראינים. האם יכול להיות שהעובדה שהאוקראינים הם עם סלאבי ונוצרי קשורה לכך?
בניגוד לישראל, שהיא מדינה זעירה בגודל של עיר גדולה, עם אוכלוסייה של 9 מיליון בני אדם, אמריקה היא מדינת ענק המתפרשת על פני יבשת שלמה, 4 אזורי זמן ו-300 מיליון איש. שבוע שעבר סגנית נשיא ארה״ב קמלה האריס ביקרה בפולין וקיימה שם מסיבת עיתונאים עם הנשיא הפולני. אחד העיתונאים שאל את סגנית הנשיא האם ארה״ב תסכים לקבל לשטחה פליטים אוקראינים ללא ויזה. תשובתה הייתה - צחוק מתגלגל.
ברגע שיהיה תקדים של עשרות אלפי, ואולי מאות אלפי לא יהודים אשר יהגרו לישראל, בג״צ ישתמש בו על מנת לכפות על ישראל לקבל לתוכה פלסטינים, וערבים ממדינות ערב השכנות, בהן מתחוללות תדיר מלחמות. ביבשת אפריקה דרך אגב לא מפסיקות לרגע להתחולל מלחמות נוראיות, ואין ספק שיותר ממיליארד תושבי היבשת היו שמחים להגר למדינה עשירה, בטוחה ויציבה כמו ישראל.

מחאה של דגל ישראל בנתב"ג. צילום מסך
הרוב היהודי בישראל הוא שברירי, כ-75%. הדבר המרכזי שהופך את ישראל למדינה יהודית הוא הרוב היהודי בה. ברגע שליהודים לא יהיה רוב, או אפילו יהיה רוב, אך של 55%, המדינה בפועל תושמד. אם שערי הסכר של ישראל יפרצו כעת על ידי התקדים של אוקראינה, יחול בהמשך שיטפון, ובג״צ יכפה על ישראל לקלוט בשנים הקרובות מיליוני מהגרים ופליטים מאפריקה, המזרח התיכון, השטחים ומקומות נוספים. מלבד הגרעין האיראני, מדובר בסכנה הקיומית הכי מרכזית להישרדותה של ישראל.
אני מניח שאיש לא הופתע השבוע שגם בנושא קיומי זה, איילת שקד התקפלה בפני השמאל הקיצוני ופתחה לרווחה את שערי ישראל למהגרים מאוקראינה ללא הגבלה. התקדים הזה, יכול להיגמר ברוב ערבי מוסלמי במדינה תוך עשור או שניים.

שרת הפנים איילת שקד. צילום: רון אלימה פלאש 90
יש לציין גם את התקדים הלא יאמן בו שגריר אוקראינה בישראל, עותר לבג״צ בדרישה לפתוח את ישראל להגירה בלתי מוגבלת מאוקראינה, כנגד עמדת המדינה. מדובר בתקדים ראשון בהיסטוריה של הדיפלומטיה העולמית. מדובר במהלך שרומס את כל הנורמות הבינלאומיות הדיפלומטיות ואת הריבונות של המדינה. נדמה שגם שגריר אוקראינה בישראל הבין מי בעל הבית האמיתי במדינה. באופן בלתי יאמן גם כן, בג״צ החליט שלא לגלגל אותו מכל  המדרגות, למרות שאין לשגריר כל זכות עמידה, ולמרות שהוא דיפלומט המייצג מדינה זרה, וקבע דיון דחוף בעתירה.
לי אין ספק שהפליטים האוקראינים מעניינים את שופטי בג״צ כשלג דאשתקד, ומטרתם היא לקבע תקדים אשר מבטל את חוק השבות. במשך שנים בג״צ פועל כדי לרמוס את מדיניות ההגירה של ישראל, וכדי לפתוח את  שערי המדינה להגירה מכל העולם, אשר תוביל לכך שהיהודים יהיו מיעוט בארצם. לא לחינם כל עמותות השמאל הקיצוני ביותר, וכל התקשורת התגייסו באופן מסונכרן לקמפיין הזה.
תגובות לכתבה(27):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    יאיר נתניהו
    אילנה לוי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועדיין אנח חושבת שלגבר הזה אין זכות בחישה בתוך חיינו מספיק סבלנו את כל המשפחה הזאת..קישתא
    סגור
  • 25.
    אתה עוד לא סתמת את הג'ורה המטונפת שלך?!!!! (ל"ת)
    1234 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    כל הכבוד יאיר. עלינו לא לשכוח המדינה יהודית. נקודה (ל"ת)
    איתן עדי 03/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יאיר נתניהו
    עדינה לוי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון שהמדינה חשובה כמדינה יהודית אבל אני לא יכולה לסבול ולראות אותך .זה פשוט נורא.. קישתא..
    סגור
  • 23.
    לא שלחנו את המשפחה הזו הביתה?
    דוד 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גם אם חלק מהטענות המובאות צודקות במהות, הרי שאת האיש והמשפחה הזו שלחנו אל הספסלים מזמן. דווקא לאדם הזה שלא עשה דבר בחייו מלבד לסכסך ולרוב, אין שום אוטוריטה ללמד אותנו מוסר או הסטוריה. מבלי ליפול למכשלת שמאל מול ימין, מדינת ישראל, צריכה להירתם למאמץ ההומניטרי לטובת האוקראינים. לא ייראה שום דבר אם יגיעו לישראל כמאה אלף לתקופה של שלוש ארבע שנים. בניגוד לאוייבינו שמתמקדים אך ורק ב''סבל'' הפלסטיני, הציונות ומדינת ישראל מחוייבות להומניזם גלובאלי ולעזרה בשעה שכזו,.תוך כמובן זהירות פוליטית מול רוסיה.
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    יאיר
    EF 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יאיר אולי תניח לנו!! סמרטוט אפס טיפש יונק מדד אימו המייצרת רעל. עוף לנו מהעניים ואל תטיף.
    סגור
  • 21.
    מדוייק
    משה 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אכן כתבה מדוייקת אמיתית עובדתית ונכונה. וכל המשמיצים ככל הנראה לא מתייחסים לתוכן הכתבה. אכן בג"צ משחק את תפקיד אלוהים למרות שיש לנו כבר אחד כזה מאז ומעולם.
    סגור
  • 20.
    טמבל
    ראובן 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אידיוט,על מה אתה מדבר. אתה ואילת שקד רוצים אותו הדבר. לספח את יו"ש ולאזרח 2 מליון ערבים.
    סגור
  • 19.
    יאיר הבטלן אוהב גויות נורווגיות, אבל לא אוקראיניות....
    פוסיקט 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    13 2
    התקשורת המקומית בנורבגיה דיווחה על כך שיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, נמצא בזוגיות עם צעירה נורבגית. ארגון להב“ה: ביבי, אביך מתהפך בקברו
    סגור
  • 18.
    יאיר הבטלן אוהב פוסיקט וגויות
    פוסיקט 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    15 2
    התקשורת המקומית בנורבגיה דיווחה על כך שיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, נמצא בזוגיות עם צעירה נורבגית. ארגון להב“ה: ביבי, אביך מתהפך בקברו
    סגור
  • 17.
    לנתניהו הייתה אשה גויה ולשמוק יאיר הייתה בת זוג גויה
    פוסיקט 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ליאיר השרץ, הייתה בת זוג גויה, ואבא שלך היה נשוי לגויה. מה אתה פתאום מבלבל את המוח? כל הקטע של ההיסטוריה ב"מאמר", יאיר העתיק יפה מויקיפדיה, הסיום הרדוד והשקרי שלו. כמה עולב...
    סגור
  • 16.
    עם ערבים, האוקריינים עם ערביות.
    האוקריניות מתחתנות 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    והאוכלוסיה הערבית תוכפל ותשולש.
    סגור
  • 15.
    הסכנה הקיומית היא אבא שלך ומורשת השיסוי שהשאיר אחריו
    דורי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    15 1
    מעולם לא היה פרי באושים באוש יותר ממך, פרזיט אוכל חינם
    סגור
  • 14.
    הסכנה? בסיפוח הזוחל
    אור צפון 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טול קורה מבין עיניך , אמרו חז"ל . אד נכון וכאשר בנו של מזחיל מדינה לא דמוקרטית וללא רב וללא מנגנוני שלטון מתאימים מצביע כגרכו על מישהו אחר כאחראי , סליחה , אשם באיבוד היהדות של המדינה. לא רבבת פליטים מאיימת , אלא אי הצבת גבול בין ישראל לאיו"ש ומניעת סיכוי לקיום ישות פלסטינית שאינה בתחומי ישראל. מעל שני מיליון פלסטינים שמעמדם לא ברור במילמולי הימין הם היומדים כאן לידנו ומכך אין להתחמק .
    סגור
  • 13.
    מי מצא עבודה חדשה??? יהיר הדוחה (ל"ת)
    חחחח 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 12.
    חחח
    נימי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אין בעיה שבעל האתר הוא ביביסט. את זה כבר הבנו מזמן. אבל אני חושב שאפשר למצוא בעלי דעה שהם יותר מהבן של ותו לא (וזה מבלי להתייחס לנחלי הצואה שהילד הזה שופך מפיו במדיות החברתיות). בקיצור אם אתם רוצים לייצג אג'נדה ביביסטית קחו שופר נורמאלי ולא צפצפה מקולקלת.
    סגור
  • 11.
    קול של היגיון בבליל המילים שוטפי המח של עתונות פוליטית. (ל"ת)
    יואב 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 10.
    איזה מזל שהרייטינג של הכתבות האלו זניח
    ערן 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני לא אטרח להתייחס לגיבוב המילים שנאמר כאן. אני רק רוצה להסב את תשומת ליבו של מר נתניהו הצעיר לעובדה שרוב הפליטים היהודים שהגיעו לארץ ישראל במהלך מלחמת העולם השניה עברו מסע שכלל מעבר בין כמה מדינות עד שהגיעו לחופי הארץ ולכן לפי ההגדרה של נתניהו הם בכלל לא פליטים אלא מהגרים.
    סגור
  • 9.
    לא אתייחס לתוכן
    מיכאל 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כדי שלא יאשימו אותי בהשתייכות למחנה כזה או אחר. אבל עריכה למען השם. למה אין עריכה. יאיר אינו עתונאי וכתיבה כנראה אינה דבר שהוא מתמחה בו. מדוע בחר האתר לפרסם את המאמר הזה, שיש בו לא מעט טעם, ללא עריכה מיני לית
    סגור
  • 8.
    לא הבנתי למה יש לו טור פה? (ל"ת)
    משה 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 7.
    מה מירי מרגב אמרה ומה אתה אומר. בליכוד אנשים עלובים
    חזי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה בן של ראש ממשלה לשעבר, ולמען האמת, גם אם הליכוד היה בשילטון, בלי שום קשר לשמאל, הדבר היה היה קורה כי נתניהו היה מתכופף ברגע האמת.
    סגור
  • 6.
    שקר, שקר, שקר, שקר, שקר, שקר, ש-ק-ר!
    עדנה 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    15 2
    בכותרת המשנה נכתב: "איילת שקד התקפלה בפני השמאל הקיצוני ופתחה לרווחה את שערי ישראל למהגרים מאוקראינה ללא הגבלה". זו לא דעה, זה שקר מובהק ברמה של FAKE מזוקק. ועוד איך יש הגבלות. איך נותנים לזה במה פה? בושה!
    סגור
  • 5.
    וסיפוח הפלשתינים"א"י השלמה" לא יפגע במדינה יהודית?
    הטבח השבדי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כותב דוחה.פעם ראשונה ואחרונה שנכנס לכתבה שלו.כל מי שלא חושב כמו המשפחה הדוחה,שמאלן.איכסססס.
    סגור
  • 4.
    פחחח.. מבקר בפוסיקט נותן הרצאות בנושא 'המדינה היהודית'?
    יצחק 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    17 1
    נו, באמת....
    סגור
  • 3.
    למה לא הזבת לשאלות שהציג לך אולמרט בתביעת הדיבה?
    תמיר עבדי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    13 1
    הרי בית המשפט השית עליכם 3,500 שקלים הוצאות שעליכם לשלם לראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. באתר סרוגים פורסם כי "אולמרט ביקש ממשפחת נתניהו למסור פרטים אישיים על מצבם הנפשי וטיפולים שעברו. בני משפחת נתניהו סרבו". ממה אתם פוחדים? למה לא להציג את העובדות?
    סגור
  • 2.
    למה אבא שלך לא מתבטא בנושא המלחמה? ברח ומתחבא.
    צחי 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    10 1
    פ-ח-ד-נ-ו-ת.
    סגור
  • 1.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    22 1
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור