נבחרת אייס

יאיר נתניהו | מה הקשר בין השיפוצים ברעננה ולוועידה בשדה בוקר

ממשל ביידן ארגן מפגש עם שרי החוץ של מדינות ערב (איתן כבר חתמו הסכמי שלום נתניהו ובגין), בתמורה להמשך השתיקה של לפיד ובנט בנושא הסכם הגרעין האירני שמסכן את ישראל. מה ישראל כמדינה תרוויח מהמפגש? כלום. מה בנט ולפיד ירוויחו מהמפגש? עוד תמונות לאלבום התמונות המשפחתי ועוד סיקור אוהד מהתקשורת הישראלית שמתפקדת כמחלקת התעמולה של הממשלה
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  42
יאיר נתניהו, נפתלי בנט, יאיר לפיד (צילום פלאש 90)
כמה סמלי הוא שבשבוע בו נחשף כי בית ראש הממשלה עבר מהמעון הרשמי של המדינה בירושלים, לבית הפרטי של בנט ברעננה, מתקיים מפגש של שרי החוץ בשדה בוקר, ולא בבירת ישראל, ירושלים.
השמאל כולו נרעש ונרגש לאור המפגש של שרי החוץ של ישראל, ארה״ב, מרוקו, מצרים, האמירויות ובחריין בנגב. כאשר נתניהו הביא את הסכמי השלום עם בחריין, מרוקו, האמירויות וסודן, השמאל והתקשורת ניסו להמעיט ולזלזל בכך עד כמה שניתן. והנה כעת, הם מתרגשים ממפגש עם אותן מדינות שנתניהו כבר הביא איתן שלום.
אף אחד בשמאל ובתקשורת המשרתת אותו, לא שואל מהי בעצם מטרת המפגש של שרי החוץ? מה היעד אותו שר החוץ לפיד מנסה לקדם במפגש? האם עצם המפגש ו-"הפוטו אופ" הנלווה הוא היעד?
 
הממשלה הנוכחית ויתרה לחלוטין על המאבק נגד אירן גרעינית. בניגוד לנתניהו שנסע לנאום בקונגרס, התראיין לערוצי החדשות האמריקנים וגייס את דעת הקהל האמריקנית, הממשלה הנוכחית נותרת אילמת אל מול הסכם הגרעין. ההסכם אשר ייחתם בקרוב בווינה, יסלול את הדרך לאירן גרעינית תוך זמן קצר, יסיר מעליה את הסנקציות ויזרים למשטר בטהרן מאות מיליארדי דולרים. המשמעות של זה היא סכנה קיומית למדינת ישראל. לנוכח כל זה, הממשלה בישראל שותקת, ולא נאבקת כנגד ההסכם.
התמיכה בהסכם הגרעין האירני בדעת הקהל האמריקנית מאוד נמוכה. כל המחנה הרפובליקני נגדו, ולאחרונה מתחילים לצוץ יותר ויותר קולות במחנה הדמוקרטי כנגד ההסכם. השנה יתקיימו בחירות לקונגרס האמריקני, והרפובליקנים צפויים להחזיר לידיהם את השליטה בו.
 
לממשל ביידן מאוד חשוב שממשלת ישראל תשתוק לגבי הסכם הגרעין של אירן, בכדי לא להפוך את הנושא ל-"אישו" בשיח הציבורי באמריקה, ובכדי להוציא את הרוח מהמפרשים לחברי הקונגרס הרפובליקנים שנאבקים נגדו. יותר ויותר חברי קונגרס רפובליקנים אומרים כי יש להם פחות ופחות מוטיבציה להילחם כנגד ההסכם, מכיוון שממשלת ישראל עצמה לא נלחמת כנגדו, ולא משמיעה שום ביקורת עליו. הם אומרים שהם לא יכולים להיות יותר פרו ישראלים מממשלת ישראל, ושהם לא יכולים להילחם בשביל ישראל יותר ממה שהיא נלחמת בשביל עצמה.
ופה בדיוק נכנס לתמונה המפגש של שרי החוץ בנגב. ממשל ביידן ארגן מפגש עם שרי החוץ של מדינות ערב (איתן כבר חתמו הסכמי שלום נתניהו ובגין), בתמורה להמשך השתיקה של לפיד ובנט בנושא הסכם הגרעין האירני שמסכן את ישראל. מה ישראל כמדינה תרוויח מהמפגש? כלום. מה בנט ולפיד ירוויחו מהמפגש? עוד תמונות לאלבום התמונות המשפחתי ועוד סיקור אוהד מהתקשורת הישראלית שמתפקדת כמחלקת התעמולה של הממשלה.

לפיד עם שר החוץ של בחריין. צילום: פלאש 90
הדבר הזה הזכיר לי איך  אמריקה עצמה נוצרה. כאשר הגיעו האירופאים למה שהיום הוא השטח של ארצות הברית, הם החלו להשתלט על האדמות של האינדיאנים. לפעמים הם עשו זאת תוך כדי מלחמה, אך פעמים רבות הם "קנו" שטחים נרחבים. לאינדיאנים לא היה כסף או מטבע, והאירופאים קנו שטחים ענקיים באמצעות חרוזים צבעוניים. החרוזים לא היו שווים כלום באירופה ושימשו לביגוד זול, אך בעיני האינדיאנים הם היו שווי ערך לזהב. כאשר האינדיאנים הבינו שבעצם עבדו עליהם ונישלו אותם מאדמתם, היה כבר מאוחר מדי.
כך ממשל בייידן קונה כעת את ישראל, באמצעות "חרוזים". ה-"חרוזים" איתם הוא קונה את לפיד ובנט, הם תמונות "סלפי", ציוצים עם מילים יפות, כבוד וגינונים באמצעות טקסים חסרי משמעות, ופחות או יותר זהו. אצל האינדיאנים הדבר נגמר בקטסטרופה, ועם אירן גרעינית מעבר לפינה, אין סיבה שאצלנו הדבר יגמר אחרת.
בניגוד לרצף שידורי התעמולה ממפגש הפסגה של שרי החוץ, כל התקשורת הישראלית מתעלמת לחלוטין מהחשיפה של איילה חסון לגבי כך שהבית הפרטי של בנט ברעננה עובר שיפוץ ב-50 מיליון שקל מחשבון משלם המסים. הם מתעלמים גם מהחשיפה שלה שכדי שזה יקרה, בנט ומנדלבליט העבירו (בחוסר סמכות) את בית ראש הממשלה מהמעון הרשמי אשר בבעלות המדינה בירושלים, לביתו הפרטי של בנט ברעננה. יש לציין כי הראשון שחשף את שערוריית השיפוצים בעשרות מיליונים בביתו הפרטי של בנט הוא העיתונאי מוטי קסטל מערוץ 14.
 
אותה תקשורת שעשתה תחקירים ופתחה מהדורות ערב אחרי ערב על תקציב הגלידה של ראש הממשלה נתניהו, כעת מפהקת בשעמום לנוכח 50 מיליון שקל על חשבון משלם המסים שהולכים לשיפור נכס פרטי של בנט. האם כאשר בנט יסיים את תפקידו הוא יחזיר לקופת המדינה את אותם 50 מיליון שקל? האם, אם וכאשר, הוא ימכור את הבית שלו בעתיד במחיר גבוה, הוא ישלם חלק מהרווחים לקופת המדינה?
יש לציין גם את האיפה ואיפה, בלשון המעטה, שעושים "שומרי הסף" ובראשם היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה שלומית ברנע. במשך יותר מעשור, אותה יועצת מנעה בגופה תיקונים בעלות של אלפי שקלים בודדים במעון הרשמי בבלפור ובבית הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה. כל נורה, מיקרוגל, תריס או מזגן שהתקלקל והיה צורך להחליפו , הצריך ועדות וישיבות שלמות של אותה גברת ברנע. הדיונים הרי הגורל האם הגברת תרשה או לא תרשה לתקן את התריס השבור לקחו לעתים שנה, ולעתים לא אושרו כלל. היא פתחה חקירת משטרה שלמה על חמגשיות קוסקוס בבית ראש הממשלה.

שלומית ברנע. צילום: יונתן זינדל פלאש 90
בגלל ההתנהלות שלה, בית ראש הממשלה הרשמי בבלפור עמד רקוב ומתפורר במשך עשור. במקרה, זה אותו עשור שנתניהו היה ראש הממשלה. כל חורף היה צורך לשים דליים ברחבי הבית בגלל טפטופים מהתקרה. רוב הקירות היו מקולפים, עם עובש וירקת. שלומית ברנע לא הסכימה לשפץ את הבית אפילו לקראת ביקורו שם של הנשיא טראמפ.
והנה מהרגע שבנט גנב את ראשות הממשלה, גברת ברנע מרגישה הרבה יותר "לארג׳ית" ומאשרת לשפץ לא רק את המעון הרשמי בבלפור בעלות של עשרות מיליונים על חשבון משלם המסים, אלא גם את הבית הפרטי ברעננה.
את השהות שלו ברעננה מתרץ בנט בכך שצריך לשפץ את הבית הרשמי בבלפור. אבל השיפוץ בבלפור עוד לא החל, למרות שנתניהו עזב ביולי. מדוע בכלל צריך לשפץ את המעון בבלפור באופן כה נרחב? הרי הוא היה בסדר גמור למגורים בשביל ראש הממשלה נתניהו במשך 12 שנים, על פי הייעוץ המשפטי. גם אם בנט לא יכול לגור בבלפור בגלל השיפוצים (שלא קורים עדיין), איך הוא יכול לגור בבית ברעננה, אותו משפצים כבר מספר חודשים?
כיצד ישראל יכולה לדרוש מהעולם להכיר בירושלים כבירת ישראל ולעביר אליה שגרירויות, כאשר היא מעבירה את בית ראש הממשלה לרעננה, ומארגנת מפגש "פסגה" בשדה בוקר? בנט ולפיד נסוגים בפועל מההתעקשות של ישראל מאז הוקמה, להכרה בירושלים כבירתה.
תגובות לכתבה(42):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 38.
    ילד ז מזיין את המוח
    אבו מישמיש 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האם ילד ז לא מודע ליללות של אביו בעניין איראן מזה למעלה מעשור ולאפס התועלת שהניבו ?
    סגור
  • 37.
    משפחת פשע
    אזרח 04/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפס שיכין סנדוויצים לאבא בקרוב
    סגור
  • 36.
    לקרוא ב-ICE
    אתי 04/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את יאיר נתניהו - מה שתורם ליידע ומה שמעודד אותי. משפחה אצילית ופטריוטית, משכילים וגיבורים. לא טינופת שחורה וחזירית כמו השמאל.
    סגור
  • 35.
    יאיר
    EF 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפס מאופס אתה אמא שלך ואבא שלך כמובן.
    סגור
  • 34.
    אתם פתטיים
    מספיק עם המניפולציות 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לך לעבוד
    סגור
  • טען עוד
  • 33.
    יאיר כל הכבוד
    ענת 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קראתי את התגובות ואני ממש מתביישת. אין תגובות ענייניות. איזו רמה נמוכה. יאיר צודק בכל מילה! גם אחרי גניבת השלטון ממשיכים להציק לו. תתביישו!
    סגור
  • 32.
    אכלתם חינם משפחת נתניהו
    אנט 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אין גבול למירמור והקנאה שלכם שעכשיו יוצא נשהו מהכיס שלכם זב כל כך כואב לכם.
    סגור
  • 31.
    שיפצתם את הבית בקסריה
    מוטי 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    על חשבון המדינה ותכנסו אליה ואז ישפצו את הבית בבלפור ואחרי השיפוץ בקסריה לא עברתם עליה ולמה בגלל שאתם משפחת פשע ונוכלים.
    סגור
  • 30.
    איבן עברינית
    מוטי 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד מעט גם איבן עבריין שב בשקט ותתכונן לבקר את אביך העבריין בכלא.
    סגור
  • 29.
    ילדז לכלא
    ילדז סוטה טינופת 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מקומו של ילדז פה ג'ורה הסוטה המטונף אך ורק בכלא על הסתה שיסוי והפרעה לסדר הציבורי.
    סגור
  • 28.
    תבקש מאמא שתנגב לך (ל"ת)
    מוגלי הכלב 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 27.
    ילד מגודל
    נטוש 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 6
    היי ילד מגודל מגייסים מתנדבים למשטרה בשכר ,,,מה דעתך להיות עסוק קצת במשהו מועיל?
    סגור
  • 26.
    שקיפות
    מגן דוד 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לידיעה, ארה"ב לא אורגנה את הפיסגה,. נדחפה הכל,מלכתחילה לא נעשה לדון על אירן, אלא בדרכים לישום שיתוף פעולה על הסכמי אברהם, בלינקן חושב שאנחנו מדינת חסות וכך התנהג, חצוף, ולמעשה כינוס הפיסגה בשדה בוקר הועיל שהממשלה הזאת מכרה את ירושלים.
    סגור
  • 25.
    איזה מר נפש (ל"ת)
    טיפולי 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 24.
    הטפיל חושב שהוא עתונאי
    הרצל 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    13 6
    גיבוב של שטויות. עוד דוגמא לכך שבראש אין מוח, יש רק זבל!
    סגור
  • 23.
    אף תגובה איננה עניינית
    אביטל 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    6 3
    זה הקושי של השמאל, בשום מקרה איננו מגיב עניינית אלא מתחיל ללעוג ולשסות את חבר שוטיו בכל תגובה ימנית.הבזבוז של 50 מיליון שקל על ביתו הפרטי של בנט הוא עובדה שנחשפה, והיא לא מתיישבת עם הצדקנות והחסכנות של השמאל,לזה נדרשת תגובה. וכל השאר קשקוש
    סגור
  • 22.
    לא שווה את התגובות בכלל (ל"ת)
    איזה ילד ק*ה 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 21.
    הזנאי מתפרנס מכתיבה ???? (ל"ת)
    חרדה למדינה 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 20.
    ביביזם
    לא היה כלום,? היה 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בלפור לא שופץ כי דרשתם שיפוץ מעון קיסריה קודם.
    סגור
  • 19.
    בדיחה
    ציפי 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    יאיר, קראתי את רוב הרעל שכתבת. צר לי שאתה יושב בקיסריה ורואה את אבא עצוב על העדרותו מהועידה בנגב, בשדה בוקר מעונו של ראש ממשלתינו הציוני, בן גוריון. צר לי עליך שפתאום נאלצת להפסיק לחיות על חשבונינו.... כבר קנית רכב, למשל? חג פסח שמח וכשר למשפחתך!
    סגור
  • 18.
    כאילו כתב
    עפר יוסף 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מי כתב לו את הכתבה? אם זה לא אבא שלו זה לא שווה כלום . ילד כפות .
    סגור
  • 17.
    יאיר! לך לישון על הבטן! (ל"ת)
    סמי 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 16.
    יאירקה חסר לך משהו? כואב משהו? יאללה (ל"ת)
    אצירה 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 15.
    חולה נפש!
    אחת 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לא רק משפחתך אכלה ונהנתה שלא כחוק על חשבוננו גם אתה מנוול!!!! במקום שתסתום את הפה עם ההסתה שאתה עושה לרפי השכל בוחרי הליכוד אתה ממשיך להסית חולה נפש! יש לך את החוצפה להעביר ביקורת ולהסית על הממשלה ?????? לך לקבל איפול פסיכיאטרי כמו כל משפחתך!!!!
    סגור
  • 14.
    יאירי אינגלה
    א ק. 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 5
    על מה הרעש? הרי אבא שלך הקוסם, בנאום אחד בקונגרס פתר את הבעיה האיראנית. אין כבר איראן, גרעין. רק ענין של מה בכך, שעלו מאז ביטול ההסכם מ-60 קג מועשרב-20%, ל-3500 קג מועשר ל-60%. ועל הדרך הכניסו את הצנטריפוגות המשוכללות לפעולה, על הראש של אבא שלך האסטרטג הגאון. מתפלא על מה אתה מלין, אחרי פעולה גאונית כ"כ של האבא הגאון דלך.
    סגור
  • 13.
    נתניהו השפן. קקי קיה
    עידית 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 5
    האידיוט הקטן חיי בללה לנד תתחיל לכתוב מהגנבה אמא מה עשה לכיסו של האבא העסק עם הוללות ושיהיה אפס כמוהו שמורת הבילוי שלו על חשבוני שולחת אותו לתחת הגדול של אמא שלו וטוב עשו שלא קיבלו אותו באיגוד העיתונאים
    סגור
  • 12.
    הפוסל הזה במומו פוסל.
    קורמורן 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אחרי שחלבו מהמדינה כל מה שאפשר, הם מבקרים אחרים על התנהלות דומה כביכול. הלו, מי שעל ראשו חמאה, בל יעמוד בשמש או מתאים יותר, תחת זרקורי התקשורת.
    סגור
  • 11.
    מה נכון. לא חשבתי על זה. תודה (ל"ת)
    יהודה 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    רק בזכות יאיר ושרה ביבי הפסיד את השילטון
    דנית 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אם קצת היה לו שכל ומודעות עצמית היה מפסיק לפגוע באביו שהיה חוזר לשילטון. בינתיים יאיר ממשיך וחופר את הבור (והסורגים) של אביו.
    סגור
  • 9.
    בנט ולפיד הם עושי דברם של המפלגה הדמוקרטית.
    מישהו 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מתנהגים כמשתפי פעולה ולא כמנהיגי ישראל. בזכותם איראן תהפוך למעצמה גרעינית. שני הליצנים האלה מסכנים את קיומה של ישראל.לא פחות!!!
    סגור
  • 8.
    יאיר נתניהו בחור מבריק. כל הקנאים קשה להם אתו.
    גיא. 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    4 4
    התשחורת שתקפה את נתניהו כל שני וחמישי והוציאה לו את הנשמה . לפתע פתאום לאדם שהרבתה לכנות אותו פשיסט, לאומן, הזוי, קיצוני, ועוד כינויי הגנאי למיניהם. מיום שחצה את הקווים הפך ליקיר התשחורת. פתאום הוא ראש הממשלה הטוב ביותר מאז הקמת המדינה : שוחר שלום, מתווך מושלם, רופא חולים, מתיר אסורים. מוצלח, מוצלח, מוצלח.
    סגור
  • 7.
    מה נתניהו הרוויח מכנף ציון
    כחול לבן 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 4
    750 מיליון שקל ביזבוז
    סגור
  • 6.
    חולה נפש הילדז
    שרה 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    13 11
    חולה נפש הילדז
    סגור
  • יאיר נתניהו
    יורם 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עבור הסמול הוא חולה נפש "אבל" רק עבור שונאי הימין ונתניהו
    סגור
  • 5.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    19 9
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • מאיפה?
    רון צברי 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 6
    ומה זה נוגע לך ושאר השמאלנים ?-הרי הוא לא גנב ממך-נכון ?
    סגור
  • 4.
    תגיד מה יהיה הסוף
    יאיר נתניהו 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אתה טוען שאתה לא דמות ציבורית על זה שיורדים לך לחיים אבל אתה ממשיך להוציא שקרים בתשקורת יאיר לפיד עושה מהלכים אתה טוען שהם של אבא שלך ומכניס גם את בגין שאבא שלך הבריח כדי שלא יגידו הנה שוב הוא עושה שיווק לאבא שלו ואחכ בסוף אתה אומר שכל זה טריק שיווקי של לפיד כמה עוד תנסו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה… אתם צריכים טיפול פסיכולוגי דחוף המציאות שלכם תלושה ביותר
    סגור
  • 3.
    ניתוח אמיתי
    אני 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    9 13
    אני מאזינה ליאיר נתניהו כל יום שישי בגלי ישראל.
    סגור
  • בדיחה
    ציפי 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כל אחד/ת עם האהבות שלו/ה
    סגור
  • תנחומי
    שי 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תאזיני לצפרדעים מקרקרות מתחת לבית שלך. תהני יותר
    סגור
  • 2.
    ממש לבכות .. ואיפה נעלם אהוד ברק מה הוא מתכנן (ל"ת)
    חובה לצאת לרחובות 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    רק להזכיר לכותב את המים בבריכה בקיסריה. (ל"ת)
    אורח 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור