נבחרת אייס

יאיר נתניהו | עם ישראל דורש ביטחון וציונות

עם ישראל חש כי שלטון זר רודה ושולט בו. המצב הזה לא יוכל להחזיק מעמד לאורך תקופה. כדי להתגבר על גל הטרור הזה, ישראל זקוקה לממשלה ציונית ולאומית אשר תקרין עוצמה כלפי האויבים שלנו. טרור לא נובע מייאוש, הוא נובע מתקווה. כאשר בישראל מכהנת ממשלה רופסת ואנטי ציונית, האויבים שלנו מקבלים תעוזה, כי הם חושבים שישנו סיכוי ריאלי להשמיד אותנו
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  123
יאיר נתניהו פיגוע תל אביב (צילום אבשלום ששוני פלאש 90)
*הדברים הבאים נכתבו לפני פיגוע הירי בתל אביב
בשבועיים האחרונים ישראל חווה גל טרור שלא נראה כמותו מאז ימי האינתיפאדה השנייה. בפעם ראשונה בחיי הבוגרים, אני מוצא את עצמי יושב במסעדה ומסתכל מסביב, ומחשב דרכי מילוט במקרה של פיגוע טרור. זה מחזיר אותי לימים של הילדות שלי בתחילת שנות האלפיים, כאשר ההורים שלי לא הסכימו שאלך עם חברים לסרט, קניון או מסעדה מחשש לפיגוע.
כאשר הייתי בכיתה ה׳, ילדה מהכיתה שלי ששמה גלילה נרצחה בפיגוע באוטובוס בדרך לבית ספר. התחושות האלה של הפחד להיות במקום ציבורי היו מאופסנות אצלי בתת מודע, בתור זיכרונות מעורפלים מהילדות, והנה פתאום עכשיו הם חוזרים להיות כה מוחשיים. תחושת ה-"דז׳ה וו" הזאת של הפחד והחרדה משותפת כיום לכל היהודים בישראל.
רצף הפיגועים התרחש בזמן שלפיד ובנט צעדו על שטיחים אדומים וחגגו בפסגת הנגב. מדובר היה במפגש "פוטו אופ" חסר משמעות עם מדינות  איתן נתניהו הביא כבר הסכמי שלום. ה-"פסגה" התרחשה כדי לאפשר לאמריקנים למכור את ישראל ומדינות המפרץ בהסכם הגרעין עם אירן, ולהשתיק אותן בתמורה לליטופים, חיוכים וצילומים. חזרנו לימים האפלים של אוסלו, בהם ישראלים נרצחים ברחובות, וחברי הממשלה טסים בעולם והולכים על שטיחים אדומים.
 
ישנה סיבה שבני הנוער לא מכירים את התחושה הזו של פחד מפיגוע במסעדה, אוטובוס או בית קפה. העשור האחרון, תחת נתניהו, היה השקט ביותר יחסית לכל עשור אחר מאז קום המדינה. זהו העשור עם הכי פחות אזרחים וחיילים הרוגים מפיגועים ומלחמות מאז קום המדינה.
יש לשאול אם כן, מדוע האויבים שלנו נרתעו במשך עשור, ופתאום הם מרימים ראש? התשובה הפשוטה היא - כי ככה הטבע פועל. חולשה מזמינה תוקפנות. כאשר דגים באקווריום מבחינים בדג פצוע וגוסס, הם לא עוזרים לו, אלא מנצלים את חולשתו ונוגסים בו. כאשר דגי פיראנה מריחים דם במים הם נכנסים לאקסטזה.
לעומת זאת, כאשר שועל או צבוע רואה פגר של חיה, אשר עליו מגונן אריה גדול וחזק, הוא לא מעז להתקרב ולנסות לגנוב את הפגר, מחשש שהאריה יהרוג אותו.
 
אויבנו פועלים אותו דבר. כאשר אנו מקרינים חוזקה הם נרתעים, וכאשר אנו מקרינים חולשה הם מזנבים בנו. אני מניח שאין אדם אחד במדינה שחושב שממשלה שמורכבת מהתנועה האסלאמית, מרצ, אבתיסאם מראענה, יאיר לפיד, מרב מיכאלי, בנט ושקד מרתיעה את אויבנו. האויבים שלנו לא טיפשים ולא עיוורים. הם מריחים את הדם, הם רואים את החולשה, ומנצלים את ההזדמנות. זה נכון לגבי אירן, זה נכון לגבי הפלסטינים וזה נכון לגבי החלק הג׳יהדיסטי אידאליסטי מקרב ערביי ישראל.
ממשלה שתלויה בחסדי התנועה האסלאמית, שהיא תנועת אחות של חמאס ודאע״ש, לא יכולה ולא רוצה להילחם בטרור. בנט, שקד, ליברמן, לפיד ושאר חברי הממשלה אפילו לא היו מסוגלים להגיע לנחם את בני המשפחות השכולות. לא זכור לי בתולדות המדינה מקרה כזה שאנשי הממשלה לא מרימים אפילו טלפון לנחם משפחות של נרצחי טרור. הם יודעים מה העם חושב עליהם, והם יודעים מה התגובות שיקבלו אם ילכו לשבעות או להלוויות.

ראש הממשלה נפתלי בנט. צילום: יהונתן זינדל פלאש 90
חברי הממשלה הנוכחית לא מסוגלים להתמודד עם ביקורת פעוטה של צייצן בטוויטר, אז על אחת כמה וכמה הם לא מסוגלים להסתכל למשפחות של נרצחים בעיניים ולשמוע מהם מה הם חושבים עליהם. ההתגייסות של התקשורת להגן על בנט ועל חברי הממשלה לנוכח גל הטרור היא בלתי תאמן.
בכל פעם שהיה שידור מזירת הפיגוע, ועד ראייה אמר בשידור "בנט הביתה" או "ביבי תחזור", השידור נקטע מיד, והכתב בשטח החזיר בבהילות את השידור לאולפן. הכעס של הציבור כלפי הממשלה הוא אמיתי ועצום, ושום צמר גפן ואתרוג של התקשורת לא יוכל לטאטא אותו מתחת לשטיח.
מעולם לא היה בתולדות המדינה ממשלה שהיא אנטי ציונית ואנטי יהודית. מעולם בתולדות המדינה לא הייתה ממשלה שחברים בה אנשים שמהללים ומשבחים מחבלים שרצחו יהודים. מעולם לא הייתה ממשלה שהייתה כה אדישה ומנוכרת לאינטרסים של העם היהודי. הגענו לסיטואציה בה צריך להשוות בין הממשלה הנוכחית לממשלת המנדט הבריטי, ולתהות מי מבין השתיים יותר עויינת את האינטרס הציוני.
הדבר העוד יותר מרתיח הוא העובדה שעם ישראל לא רצה ולא בחר בממשלה הזו. עם ישראל העניק לבנט רק 7 מנדטים בבחירות, וגם אותם על סמך הבטחות מפורשות וחתימה על מסמך בשידור חי בטלוויזיה של בנט, שלא יישב עם לפיד ולא עם מנסור עבאס. עם ישראל חש כי שלטון זר רודה ושולט בו. המצב הזה לא יוכל להחזיק מעמד לאורך תקופה.
 
ישנה נקודה נוספת שחשוב לשים עליה את האצבע. מתוך שלושת הפיגועים שבוצעו ובהם נרצחו ישראלים בשבועיים האחרונים, שניים נעשו על ידי "ערבים ישראלים". במשך עשורים השמאל עוסק באובססיביות בשאלה מה עושים עם הערבים ביו״ש והערבים בעזה. הטיעון המרכזי של השמאל תמיד היה שצריך להפריד בין העמים. "הם שם, אנחנו כאן" הם אמרו.
בואו נשים בצד את העבודה שה-"שם" הזה הוא שטח הררי שמצוי 15 קילומטרים ממרכז תל אביב וצופה על כל מישור החוף. השמאל מעולם לא ענה על השאלה - ומה עם כמעט 2 מיליון "ערביי ישראל"? יש לשים את הדברים על השולחן - רוב ערביי המוסלמים רואים את עצמם כפלסטינים, והיו רוצים לראות את מדינת ישראל נמחקת מהמפה ואת מדינת פלסטין האסלאמית מוקמת על חורבותיה.
כן, ישנם מוסלמים נאמנים שאוהבים את המדינה ואף מתגייסים לצה״ל. אני באופן אישי מכיר וחבר של כמה מהם. הם אחינו לכל דבר ועניין. אבל הם מיעוט זעיר ולא מייצג, שלא מהווה אפילו 5 אחוזים מערביי ישראל המוסלמים.
במשך עשורים השמאל חותר לפינוי כל היהודים שחיים ביו"ש על מנת להקים מדינה פלסטינית נקייה מיהודים מצד אחד, אבל אין לו בעיה שבמה שיישאר ממדינת ישראל (רצועת חוף צרה של כמה קילומטרים) יישארו 20 אחוז פלסטינים מוסלמים.
הפצצה הדמוגרפית והביטחונית החמורה ביותר של ישראל קיימת בנגב אצל האוכלוסייה הבדואית. המחבל שרצח 4 יהודים בפיגוע בבאר שבע הוא אזרח ישראלי בדואי. ישראל מתעלמת מהחוק שאוסר על פוליגמיה, ומתירה בפועל לבדואים לשאת יותר מאישה אחת. מכיוון שגברים בדואים רבים מתחתנים עם יותר מאישה אחת, נוצר שם מחסור בנשים, ולכן הם מייבאים נשים פלסטיניות מיו"ש ומעזה. כך לדוגמא קרה, ששלוש האחיות של מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה, גרות בישראל בנגב ונשואות לישראלים. מיותר לציין שהילדים, אשר הם בעלי אזרחות ישראלית, של אותם גברים בדואים ישראלים ונשים פלסטינאיות, לא מתחנכים בבית על ברכי הציונות.
מעבר לבעיה הדמוגרפית והביטחונית הדבר מוביל לתופעה מזעזעת של סחר בנשים ורמיסת זכויות האישה. האישה הפלסטינית אשר מתחתנת עם הבדואי הישראלי בעצם נקנית בכסף מאבא שלה. ברגע שהיא הגיעה לארץ והתחתנה בתור האישה השנייה או השלישית, היא הופכת לרכוש של בעלה, ואין לה מה לעשות או למי לפנות במקרה שהבעל מכה אותה או מתעלל בה. מיותר לציין כי השמאל וארגוני הנשים מתעלמים לחלוטין מכל זה.
כיצד בנט, לפיד וליברמן מתמודדים עם הבערה הדמוגרפית והביטחונית הזאת? הם שופכים עליה בנזין באמצעות 53 מיליארד שקלים, מחשבון משלם המסים, שהם מרעיפים על התנועה האסלאמית. כדי להתגבר על גל הטרור הזה, ישראל זקוקה לממשלה ציונית ולאומית אשר תקרין עוצמה כלפי האויבים שלנו. טרור לא נובע מייאוש, הוא נובע מתקווה. כאשר בישראל מכהנת ממשלה רופסת ואנטי ציונית, האויבים שלנו מקבלים תעוזה כי הם חושבים שישנו סיכוי ריאלי להשמיד אותנו.
תגובות לכתבה(123):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 106.
    אבל אחרי ה7.10.23
    ניתוח נפלא 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצאת פיתה
    סגור
  • 105.
    ניתוח מצב עניני
    מיכאל קרוב קארו 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה יאיר, אני נהנה לקרוא את הפרשנות שלך למצבים ואירועים בארץ. וגילוי נאות, גם לשמוע אותך ברדיו.!
    סגור
  • 104.
    תודה על המאמר
    ציוני 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון וממצה, חבל שחלקים גדולים בציבור מתעלמים מהבעיות
    סגור
  • 103.
    לא איכפת לי משחיתות
    אני... 04/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איכפת לי שאצל אבא שלך 4 חודשים שרפו לנו את כל הדרום מעפיפונים, איכפת לי שאצל אבא שלך היו הרבה חיילים הרוגים העיקר לא לפגוע במחבלים ארורים, איכפת לי שאצל אבא שלך הבדואים צחקו על ביטוח לאומי וגרפו מיליארדים, אצל אבא שלך שילמנו מיליוני שקלים העיקר שלא יבצעו פיגועים, אבא שלך אמר לא אתן שיפגעו במערכת המשפט והיום הוא נגדם, את כל זה לא ראית יאיר איפה היית ? לא היתה רפורמה אחת לטובת האזרח במשך 12 שנה.. פדיחה שאתה מגונן על אביך בזמן שאביך הוא שמאלני במסווה ימני.
    סגור
  • 102.
    מה קיבלנו מאביך?שחיתות,הסתה,שיסוי ושוד הקופה הציבורית.
    אביב 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שב בשקט ואל תפריע לממשלה לעבוד,להבדיל מאבא שלך שרק דאג לבטל את המשפט,והמדינה ממש לא עניינה אותו.
    סגור
  • טען עוד
  • 101.
    תודה רבה
    נפתלי בגט 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יופי של מאמרים יש ליאיר נתניהו. מעמיקים ובהירים מאד. תודה רבה
    סגור
  • 100.
    זה one trick pony
    עמיר 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ייאמן, גם כשהוא כבר מקבל טור משלו כל מה שיש לו לכתוב זה אבא שלי ואבא שלי. תמצא לעצמך חיים בן אדם.
    סגור
  • 99.
    מי הציוני ?
    ראובן.ס 04/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לחזור לשלטון הקודם? חיזק את חמאס. פינה מאחזים. עיכב בניה. החזיר את חברון. הכש'ר את רע"מ. והלך לנחם אבלים, והרבה. לא תודה!
    סגור
  • ביבי היה מעולה וזאת עובדה
    נפתלי בגט 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    השלטון הקודם היה טוב בהרבה בכל הפרמטרים. היינו בטוחים. עשירים ורגועים הרבה יותר. אילו היתה יותר תמיכה לנתניהו ניה עושה עוד הרבה מאד למעננו.
    סגור
  • 98.
    מיני ביבי
    נוב 5 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דמגוג. יש לך בקורת רק על אחרים על האבא שלך שיכל למנוע הקמת ממשלת עבאס רק היה צריך לקחת צעד אחורה ולתת למישהו אחר להוביל את הליכוד והמדינה. אבל ביבי והביביסטים משרתים רק אותו ולא את המדינה ולעשות מפלגה עם כחול לבן שהבטיחו לא לשבת עם רוהמ תחת כתב אישום זאת לא הפרת בחירות ולהציע לרעם להיות בממשלה זאת לא הבטחת בחירות. בקיצור הסט דרכים של הביובים הם רק לאחרים. הם יכולים להעביר מזומן לחמאס,ולעשות הכל. הביביסטים מאוהבים בביבי,
    סגור
  • הביביסטים אוהבים הצלחה
    נפתלי בגט 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי היה להיט. בטח דבהשוואה למחדל הנוכחי הנקרא ממשלה. חוץ מברברת מתלהמת כנגדו השמאל לא הצליח בשום דבר. ביביסטים אוהבים הצלחה. הצלחה וביטחון. ביבי מביא לנו את האליפות.
    סגור
  • 97.
    מספיק עם הפופוליזם
    חנן אלכנע 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא שלך היה 12 שנה והמקסימום שעה היה לתת למחבלים כסף בשביל שקט!!! עכשיו הפסיקו עם המזוודות והתחילו להרוס בתים אז כל השיט צף הכל זה התחלואה שאבא שלך יצר ואל תספר סיפורים יא שקרן פתלוגי מעוות
    סגור
  • חמאס מקבל ערימות כסף
    נפתלי בגט 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי נתן כלום לעומת בנט. הסיבה שיש התקוממות עכשיו היא כי איראן מרגישה שיכולה עלינו והאחים המוסלמים חוגגים לנו על הכיס. כשהיה מנהיג חזק חכם ומנוסה חששו ואילו עכשיו אין ממה לפחד וכשיכולים עושים. אין סיכוי לשמאל להביא שלום ורגיעה מהסיבה שאין השמאל והמציאות גרים באות הדירה אלא בשני עולמות שונים לגמרי. הימין מעשי וארצי הרבה יותר ולכן גם מצליח.
    סגור
  • 96.
    איך נותנים לו טור באתר?
    משה 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסית בן מסית... שאבא שלך היה בשלטון לא היה פה יותר טוב... שימשיך באופוזיציה טוב לכולנו
    סגור
  • 95.
    אצל אבא שלך היה יותר רע.
    איתן 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו פיגועים, נפל לי טיל בחצר, חיילים מתו המבצעים חסרי הכרעה. מקווה לראות את האבא הבוגד שלך בכלא.
    סגור
  • 94.
    כולנו רוצים שלום ציונות ? פחות ואת אבא שלך ? בכלל לא !! (ל"ת)
    אודרי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    מבין שמצאתם את כתב הבית שלכם חחחח (ל"ת)
    רוני 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    פייק ניוז
    ליכודניק אמיתי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בממשלות האפלות שקדמו לממשלה הטובה שקיימת היום גם דרשו ביטחון אבל "אבו יאיר" לא סיפק אותו ! ! ! אז תנו לכלבלב לנבוח .
    סגור
  • 91.
    בן המלך
    משה 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחח.עם ישראל רוצה בטחון.אם היו לעם ישראל מאבטחים כמו שאבא שלך דאג שיהיו אפילו כשהלכת לפוסיקט חחחח.תבדוק מי החזיר את חברון מי העביר מזוודות כסף לחמאס והרשימה ארוכה אז תשתוק ילד מגודל.
    סגור
  • 90.
    זו כבר חוצפה ממש
    חכם ציון 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במשך כל שנות נתניה לא הייתה פוליגמיה אצל הבדואים? זו המצאה מהבחירות האחרונות? אביך הוביל אותנו למצב הנוכחי, וגרם לאובדן אמון במערכות השלטון כתוצאה מסיבוב ומינויים פוליטיים.
    סגור
  • 89.
    אותי זה מחזיר לפני כמה שנים
    עידן 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאבא שלך היה בשלטון ופחדנו מהאזעקה הבאה. או לאינתיפאדת הסכינים גםצלפני כמה שנים. בקיצור תםסיק לדבר שטויות
    סגור
  • 88.
    במשך 12 שנה נפגעו מטרור עשרות אלפים
    מומו 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמוך אבא שלך רק קישקש,מי אתה ששירתת בקריה כשבתור נשק החזקת עט,ישבת על כורסא מרופדת ונלחמת נגר המזגן וכרגע מקשקש על ,ילד נקה החלב משפתך
    סגור
  • 87.
    מענה קצר ליאיר
    חרוש בנימין 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול אשר מנית אביל לא הצליח לתקו במשך 12 שנות כהונתו . ואתה ואביך ממשיכים לנפץ את העם בחדלונכם . אולי תסביר לעם הגדול הזה . מה הן התכונות שלך כציוני. מה אתה עושה ומה עושה חייל המשרת בצבא כלוחם ולא כמוך שהסתובבת בין מדפים ריקים בשירותך .לאומנות אתה מחפש . ? תסביר לנו מהי לאומנות עבורך . פרט לזה שאתה ואביך ממשיכים לנתץ מוסכמות חברתיות . ועולה לכם השתןלראש . ראינו איך אביך חזר לו הצבע לפנים וגם לשערותיו . שחשב שניקרה הזדמנות פז שרקח עםחברת כנסת שעדיין מאמינה לו . .אבל הרוח ממפרשיו והבלון התפוצץ מהר מאוד משקיווה .
    סגור
  • 86.
    יאיר ואביו (ל"ת)
    חרוש בנימין 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 85.
    דברים מטופשים חסרי ערך.
    דד 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילד של הנאשם מקסריה הזוי לגמרי . מבלבל את המוח יותר מידי. ברור לכל שהציונות היא לא חלק מהעולם החרדי. האם ליצמן ציוני?לא האם גפני ציוני? בוודאי שלא. הצעה תפסיקו לראיין את הילד של הנאשם מקסריה
    סגור
  • 84.
    ילד קקוסניל תצה כבר מאהרון (ל"ת)
    קרעי הקוף מלךהליכוד 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    מי שנותן לאחד כזה כותרת
    ליצן 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא האשם שבחור כזה משטה בעם ישראל כבר שנים רבות.
    סגור
  • 82.
    ההזנחה של המושחת עולה לנו ביוקר
    חצוף שכמוך 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתן חופד פעולה לערבים והבדואים במדך שמים ארוכות. נוא הרופס הראשי. נוא האשם במה שקורה היום. הוא רוצה לחזור למנעמי בלפור ושוחד הטייקונים . בזמנו היתה אינטיפאדת הסכינים. לא לשכוח.
    סגור
  • 81.
    אומר בעדינות שאתה ילד
    מנש 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שאתה ילד או שמעדיף לא לזכור . אצל אביך חווינו את הפיגועים בירושלים בין 96 ל98 . אצל אביך חווינו פיגועי טרקטוריסטים ב2013-2014 . אצל אביך חווינו טרור סכינאות עם עשרות נרצחים ב2015-16 . אצל אביך חווינו את שומר החומות שקמו עלינו לכלותינו מתוכנו לאחר שהפקיר את הנשק בחברה הערבית . אצל אביך חווינו את הפיגוע הקשה בדיזינגוף ב2016 על ידי ערבי תושב ישראל . אל תנסה להיות חכמולוג , דרכך לא תצלח משקרים או זיכרון חלש מאוד .
    סגור
  • 80.
    אבי הכה אתכם בשוטים, ואני בעקרבים
    ישראלי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן של התחמן הכי גדול בפוליטיקה הישראלית שחתום על פרוק הרקמה החברתית והמכנה המשותף בתוך החברה הישראלית. האיש שאוהב לשנוא. אבא שלו מנסה להפוך את משפחתו לשושלת , את עצמו לשליט ואשתו מלכה מטורללת. כמו כול שליט הוא מייצר אויב מדומה, פחד, הפעם זה השמאל. מה זה שמאל, כול מי שמתנגד לאבא שלו.
    סגור
  • 79.
    ישראל זקוקה להיפטר מנתניהוס
    חקי חיון 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חקי חיון , ישראל זקוקה להיפטר ממשפחת נתניהו שיעלמו לדראון עולם.
    סגור
  • 78.
    יאיר נתניהו
    גברת 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה פשוט חלאת המין האנושי.מי ביקש ממך לנתח את מעשי הממשלה.אבא ואמא שלך .הרסו את המדינה.מה שעניין אותם זה הצרכים שלך ושל אחיך.איש ממדינת ישראל לא הטריד אותם.זקנים חיים מהיד לפה .קיצבה של 2300 שח .אבא שלך הקפיא לפני 20 שנה את הקיצבה.אמא שלך החצופה השתוללה עם תקציב של מיליארד שח.לבנות מטוס שחלמה עליו בלילות.רופאים מתמחים עובדים 26 שעות במשמרת.3 רופאים היו אמורים לעבוד בשעות אלה .לא אחד.כל זה לא מעניין אותך .יש לכם כסף לרופאים פרטיים .לא לכולם יש.זה אף פעם לא עניין אותך.רק להעביר ביקורת ולנבל את פיך זה אתה יודע לעשות.יום אחד הכל יחזור אלייך.אז אולי תבין מה גרמת לאנשים.תתבייש לך חתיכת כלומניק.אנחנו נשקם את המדינה על אפך ועל חמתך.
    סגור
  • 77.
    פיגי 2001:"אם לא ביבי שתישרף המדינה "
    ביבון 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפוח לא נפל רחוק מהתחT
    סגור
  • 76.
    בזכות מה קיבלת טור פה?
    זרובבל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אתה בכלל? ומה עשית למען המדינה חוץ מלבזבז את הכסף שלנו בפוסיקט?
    סגור
  • 75.
    סתם משועמם
    כרם 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מידי פעם מצייץ שנדע שהוא חי וקים.רשע ותחמן כמו הוריו. לא תזכו לכור בהית בבלפור שוב. שכח מזה
    סגור
  • 74.
    עם ישראל צריך לשים לך מחסום לפה .דוחה שכמוך
    חן 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן של .שני עלובים
    סגור
  • 73.
    איזה ביטחון
    ראובן 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל אבא שלך לא היה ביטחון בכלל לא היה תקציב היה מזוודות של דולרים לחמאס היה אלפי טילים לתל אביב לירושלים אבא שלך כישלון וגם איך יהיה ראש ממשלה ונראה לפי העדויות שאבא שלך הולך לשבת אומרים מושחת עבריין אתה חזור ללול ושב בשקט אתה ואמא....
    סגור
  • 72.
    ביבי תיתגרש
    דודו 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם ביבי רוצה לחזור לשילטון שיתגרש כי העצות שהוא מקבל בבית גרועות והוא מקשיב להם חבל ( מצביע ליכוד תמיד אבל לא הפעם )
    סגור
  • 71.
    הופה, תראו מי התעורר?
    שילמת את החובות? 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן בלתי נלאה, אבא שלך באופוזיציה בעיקר "בזכותך" ובסיוע אמך. לא התגעגענו אליך.
    סגור
  • 70.
    עם ישראל
    רפאל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי טוב לעם ישראל ש תרדו מחיינו לכו שקמו את המשפחה שלכם תלחמו בבית משפט ועזבו את המדינה בשקט נמאס ממכם
    סגור
  • 69.
    ילדותי
    יעל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה של מישהו לא בשל. ילדותי . לא חייבים להשמיע קול, יאיר
    סגור
  • 68.
    יאיר לך לישון אתה חי בחלום
    בועז אלפי מנשה 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פיגועים בזמן שביבי היה ראש ממשלה. כמה טילים עפו על המרכז הארץ ירושלים דרום הארץ. פיגוע כמעט באותו המקום בדיזנגוף. הזיכרון שלנו טוב מאוד.שלא נדבר איך האיראנים התקדמו בתכונות הגרעינית שלהם. משפחה של חוצפנים
    סגור
  • 67.
    אבא שלך לימד אותך את העבודה לדבר ימני ולעשות שמאל
    זילזול באינטיליגנציה 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה אבא שלך הוא המנהיג שהחזיר הכי הרבה שטחיםהאחרון חצר אלכסנדר בירושלים לפוטין תאמין לי הסטארטאפהזה כשל ומדינת ישראל שילמה עליו מיליארדים
    סגור
  • 66.
    בדיוק בגלל זה אבא שלך לא זוכר מתי הוא ניצח בבחירות.
    יאיר 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אאאאפציייי
    סגור
  • 65.
    עם ישראל מצפה ממנהיגיו שלא יואשמו בשוחד (ל"ת)
    סמדר 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 64.
    עם ישראל מצפה ממנהיגיו שלא יואשמו בשוחד (ל"ת)
    סמדר 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    ביבי
    ציון 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאבא שלך יעלם מהפוליטיקה הכול יהיה הרבה יותר טוב במדינה , ואם תארוז גם אתה הכול יהיה נפלא
    סגור
  • 62.
    עלוב
    ציוני ימני 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לא הרבה זמן גם אתה (ילד קקה) תזרק לפח הזבל של ההיסטוריה בעקבות אביך המושחת, ואל תשכח לקחת גם את אמך הפסיכופאטית
    סגור
  • 61.
    כותב הרבה, יודע מעט (ל"ת)
    איש מחל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 60.
    אם הייתי צריך מומחה לשטיפות מוח הייתי שוכר אותך בטוח (ל"ת)
    אביחי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 59.
    יאיר היהיר
    אבי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתיכת זיבלון, אפס מאופס, לך לפנמה תבזבז את הכסף שלנותפתח פוסיקט ותעזוב אותנו בשקט.
    סגור
  • 58.
    בעניין ילד ז.
    רונן 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה נותנים במה להבלים של ילד ז ? הקאקר ששירת שירות עלוב בדובר צה"ל מזיין את המוח בענייני ביטחון לאומי. הוא סבור כנראה שקירבתו לנוכל הסגול מקנה לו את הסמכות בעניין. אני הייתי מציע לו להתמקד במגשי סושי ובמארחות הפוסיקט.
    סגור
  • 57.
    12 שנה נתניהו היה בכיסא. היום הוא בן 72 ורוצה לחזור.
    יוסי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה? אם היה מפנה את הכסא הייתה ממשלה יציבה והארץ הייתה רגועה. המחלה הזו לשלוט לנצח קיימת אצל פוטין וארדואן. ומסתבר שגם אצל נתניהו.
    סגור
  • 56.
    י.נתניהו
    אשי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה למדינת ישראל טובה וצא לנו מהחיים.הספיק לנו ומאבא שלך.את השטויות שלך תמכור במרכז הליכוד.שם מתים על השטויות שלך .יאללה שחרר
    סגור
  • 55.
    ב 2016 היה פיגוע כזה בתל אביב ממש ליד. כשאבא שלך בשילטו (ל"ת)
    יאירה 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    יאיר תקרא, מומלץ
    מישהו 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא שלך לא הצליח להתמודד עם עפיפונים בוערים מעזה. צעק שרק הוא יציל מאיראן.. איך זה מסתדר בדיוק? שאדם שלא מצליח להתמודד עם עפיפונים בוערים יצליח על איראן? וגם בתקופתו היו המון פיגועים ... ציונות? המפלגות החרדיות שישבו עם אבא שלך הם אנטי ציוניות ולא רוצות להתגייס לצבא... אז יאיר חלאס עם סיסמאות
    סגור
  • 53.
    אה? הוא פתאום יודע עברית? חשבתי שהנ"ל מדבר רק אמריקאית
    הניק שלי הוא ניק 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זכינו! ממש כבוד גדול לשמוע את הוד מעלתו מדבר בשפת האספסוף.
    סגור
  • 52.
    תחזור ובענק (ל"ת)
    נתניהו אוהבים אותך 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 51.
    הילד שכח מי היה רוה"מ ב-12 השנים?
    תראו מי מטיף? 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הילד משחק אותה לפתע כגיבור מלחמה, שבא להציל את המולדת? בדיחה
    סגור
  • 50.
    הוא לא ירד מהארץ עדיין התינוק? (ל"ת)
    דויד 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 49.
    יאירקה תשתוק
    יאיר 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יאירקה עם ישראל מבקש לא לשמוע את דעותיך. הן לא מעניינות אף אחד. אתה לא דוגמא לציונות לעצמאות. היה לנו קצת שקט ממך בחודשים שעברו פתאום אתה קופץ עם התובנות שלך. פשוט שב מתחת לשמלה של ma ba, ותנוח.
    סגור
  • 48.
    ילד קקה
    יוסי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פרי באושים של אבא נוכל ואמא פסיכופאטית
    סגור
  • 47.
    ליכודניק שרוף
    Ronen 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הילדון שוב מזמר , אתה כלומניק ,שופר רייק
    סגור
  • 46.
    כם ביבי לא יצר הרתעה ו
    חיים8 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרתעה יוצרים באיום שכל מחבל ידע שהוריו ומשפחתו יזרקו מחוץ לגבול בסורייה ערומים .
    סגור
  • 45.
    שב בבית ילד כאפות
    אריה נח 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עדיף שתשתוק כי לא בטוח שאתה זוכר את העובדות. בתקופה שבה אביך היה ראש הממשלה היו גם היו פיגועים, נרצחו יהודים ולא מעט. יתרה מזאת, מה אביך עשה 12 שנה בנושא של הבדואים בנגב, גורנישט. אז עדיף שתשתוק כפי שאמרו חכמים: "סיאג לחכמה, שתיקה".
    סגור
  • 44.
    מזל מזל שביבי לא ראש ממשלה
    גלילית 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אצל אבא שלך היו מלא פיגועים. והוא עשה רק נזק למדינה. ומקומו בכלא.
    סגור
  • 43.
    כי אבא שלך לא נכנע לחמאס אף פעם???
    חימון 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למי אתה חושב שאתה מספר את האגדות האלו??? שדרות מופגזת, טרור הסכנים, הפקרת הנגב לבדוואים,כל זה קרה במשמרת של אבא שלך!!!! כל מה שהיה חשוב לאבא שלך לשמור על הכסא!
    סגור
  • 42.
    עם ישראל דורש שתעוף לו מהעיניים יחד עם אבא שלך הגנב
    רמי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יא מושחת בן של מושחת מי אתה שתגיד משהו? יא זבאלה מפונק לך תתנדב למשטרה נראה אותך. אולי תעבוד במשהו ילדז
    סגור
  • עם ישראל?
    אני 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ישראל?!?! לא, רק המיעוט השמאלני! כמה רעש אתם עושים אבל עדיין אתם מיעוט
    סגור
  • 41.
    כמה שטויות כתבת
    פלורה פלפורה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיי צא לנו מהחיים
    סגור
  • 40.
    יאיר
    רוני 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי כבר תלך לעבוד ותניח לעם ישראל ממגמחותיך. נו באמת נמאס ממך. חוכמות בגרוש. לך עזור לאמא שלך לערוך קניות ולבשל. דאגת מצויין להתפרזט על חשבון עם ישראל. בוש לך.
    סגור
  • 39.
    אין
    דודהמלך 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טפו כל הביביסטים
    סגור
  • 38.
    עלוב נפש
    רות אטיאס 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יאיר נתניהו כמו אביו רוקדים על הדם. ראינו איך טיפל אביך ביד חזקה כשהחזיק את מזוודות הכסף לחאמאס... אין לכם קווים אדומים. הדם טרם יבש,הנרצחים טרם נקברו ואתם כבר בפתיחת קמפיין הבחירות. ישראל המכוערת-זה אתם!!! נמאסתם, צאו לנו מהחיים!!!
    סגור
  • 37.
    הרוקד על הדם
    כחול 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כתבה של בעל ענין ,שופר אביו, מסיתים ומדיחים בכדי לצאת ממישפט השוחד והפרת אימונים.
    סגור
  • 36.
    יא קקה לך לעזזאל אדיוט (ל"ת)
    משה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    ילד קקה, אבא חרא, אמא אשפה
    אני 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לך לעזאזל אתה ואבא הסנדק שלך.
    סגור
  • 34.
    ולי עשית דה-ז'וו לתקופה המחרידה שהדיקטטור מבלפור
    אילן 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה ראש הממשלה.
    סגור
  • 33.
    איפה הגיבור יאיר שירת בצהל? (ל"ת)
    ציח 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 32.
    ביבי נתניהו היה ראש ממשלה מעל לעשור ולא עשה כלום
    א 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולכן הביקורת שלך צריכה להיות אל ראש הממשלה הקודם בעשור האחרון שזה ביבי נתמיהו שהוא אבא של יאיר.
    סגור
  • 31.
    לך תביא ......ד (ל"ת)
    חחח 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 30.
    ל"נוסע" ברוורס
    8 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לטופזית תנענעו את לשני ...יא אוכל בת.ת
    סגור
  • 29.
    מר יאיר
    נהראל 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה עייף, נמאס לנו מהמילה ציונות שלךושל אביך ,הצוינות כבר לא רלוונטית וגם לא היתה ,וגם לא את מושג הביטחון שלך,, לא אתה ,ולא אביך רלוונטים יותר,וגם לא הליצנים הנוכחים בכנסת הנל..
    סגור
  • 28.
    בחור מצחיק
    מוישה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הטרור מלווה אותנו מימי בן גוריון רבין בגין וכמובן גם הימי אבאלה ביבי תמיד הטרור אכזרי וכואב גם בימי אביך ביבי שלא טרח לסגור הגדר...בטח עישן סיגרים ולא טרח שישמרו על החוקים ונכנסו שבחים אולי אכל מגשית וליקק גלידה חבל שאתה נכנס לנושא גדול וכאוב בלי להציג את העובדות
    סגור
  • 27.
    ציונות איננה קשקשנות
    דו4 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קשקשן. חושב שכחנו את החיילים שנפלו במבצעי רק לא להפיל את החמאס של אביך השקרן? חושב שכחנו משפחות שלמות שנרצחו ביש'ע במשמרת של אביך? חושב שלא ראינו את אביך מוותר על סיפוח יש'ע לטובת הסכם רעוע עם רודני המפרץ?
    סגור
  • 26.
    אין בעיה. נקים איזו ממשלה שתרצה
    ימני מתון 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בתנאי שנתניהו הוא לא חלק ממנה. מקובל עליך?
    סגור
  • 25.
    עם ישראל דורש
    ירמיהו 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שתתחיל לעבוד ותפסיק לבלבל את המוח. אתה עתונאי פח, בדרך ליהיות עתונאי פח אשפה
    סגור
  • 24.
    תזכיר לי בבקשה ... מי זה שהתקפל כמו מגדל קלפים
    חכם חנוכה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בנושא המגנומטרים בכניסה לאל-אקצה? מי שילם מיליונים למשפחות המרצחים מהמרמרה? אלעק ימין חזק.
    סגור
  • 23.
    הפוסל, במומו, פוסל...
    יואל הנביא 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם ישראל רוצה ציונות, אבל בז לנהנתנות ושרלטנות... עם ישראל, רוצה מנהיגים אמיתיים, המהווים דוגמא, אמינים וישרים, המבטיחים וגם מתכוונים לקיים... וזה, לצערי, אין בנתניהו..ת
    סגור
  • 22.
    סתום בטלן שלא עשה כלום בחייו.
    חנה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מי אתה שתכתוב מאמרים בנושא. אתה חסר ניסיון והשכלה מינמלית לנתח את המצב. בקיצור שב בפינה ותן לחכמים ממך לנהל את המצב.
    סגור
  • 21.
    תשובה למאיר החכם
    אילנית 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטח שאבא שלך ואמא שלך יחזרו וימשיכו למלא את הבית שלכם מכל טוב על חשבון הציבור תחזירו את המתנות שלקחתם
    סגור
  • 20.
    עם ישראל לא רוצה לשמוע ממשפחתך וממך !!! (ל"ת)
    יקי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    בלתי נסבל וחצוף
    ימית 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברוך שפטרנו מעולכם משפחה מסואבת
    סגור
  • 18.
    צודק אבל בלי האבא הנוכל והמושחת
    דן 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לגבי לקרא לזה ממשלה רופסת. לא באמת הייתי קורא לזה ככה.כי אצל אבא שלך היו גם פיגועים וגם טילים מעזה והוא גם מכר צוללות למצרים וסיכן ומסכן אותנו.אה כן ושלא נדבר על השוחד והמרמה .. הליכוד יכלה ויכולה להיות בממשלה. אבא אבא שלך קילקל את הליכוד והפך אותה למשפחת פשע שרק גונבת מהעם ודואגת רק לעצמה.כדי שתקום ממשלה ימנית וציונית צריך שאבא שלך יעזוב את הליכוד.וילך הביתה או עדיף לכלא כי הוא עבריין.
    סגור
  • 17.
    כמה אפס יכול להיות הבן של
    שיוווווו 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גבר בן שלושים פלוס שלא יודע כמה עולה חלב במכולת, שלא יודע איך נראת שורת חיוב משכנתא, שלא יודע אין מרגיש מי שמנהל משק בית… הוא החסר ידע, חסר יכולת, ילד פריבילגי שלא עשה כלום בא לתקן את העולם העקום שאבא שלו השאיר… אחרי 13 שנה בשלטון ואחרי שהצביע בעד ההתנתקות אין למי מיוצאי הליכוד זכות להגיד דבר לגבי המצב בטחוני. בתקופה של נתניהו למדנו מה זה טילים על ערי העוטף וטילים גם לשאר המדינה אצל ביבי זו שגרה
    סגור
  • 16.
    כי אצל אבא שלך לא היו פיגועים , נכון ? דמגוג בשקל (ל"ת)
    אמיר 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    78 13
    סגור
  • אצל אבא שלו אנשים הלכו ברחוב בביטחון
    איציק 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני גר בת"א ולא יוצא מהבית מהפחד ,כל יום פיגוע עם רובים
    סגור
  • נכון, הכי מעט פיגועים בעשר השנים האחרונות (ל"ת)
    נכון 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    19 39
    סגור
  • היה שקט בזמן האחרון, מה קרה?
    אריה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשמדובר בפיגועים תומכי נתניהו שוכחים איך סופרים מי עצם עיניים כשערביי ישראל התחמשו בנשק? נתניהו והממשלות הרופסות שלו. עכשיו אנחנו אוכלים את מה שנתניהו והליכוד בישלו
    סגור
  • 15.
    דיבורים כמו חול
    Weld 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    53 11
    גם ביבי הגדול לא טיפל בבטחון, הזניח את המשטרה, נקמנות וחוסר יעילות, המשילות בדרום זה מביבי בוודאות
    סגור
  • ומי שהרס את הבטחון
    רן 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה ביבי שהפקיר את המשטרה בידיים של אחוצנה… מי נותן ללשון חודרנית לעמוד בראש המשטרה ? רק מי שרוצה להחליש את המשטרה… למוטט אותה
    סגור
  • 14.
    תמשיך להתעלל בשמאלנים הארורים (ל"ת)
    רותם 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    10 38
    סגור
  • אתה ארור!! (ל"ת)
    זרובבל 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לך לעזאזל (ל"ת)
    חי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • השמאלנים הם אלה
    ירמיהו 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שבנו את הארץ שבה את/ה יושב/ת, לא ברור באיזו זכות...
    סגור
  • 13.
    אבא בטח גאה
    גלעד 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    27 6
    אין כמו שיסוי של ציבור בציבור, הפחדה ודמוניזציה של הצד השני כדי לחזק את המפלגה. אסופה של חצאי אמיתות (במקרה הטוב) מתובלות בנימה פופוליסטית רעילה. מאחל לך בריאות, התפקחות ואהבת הזולת.
    סגור
  • יאיר דעתך לא מעניינת אף אחד.
    גלילית 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואצל אבא שלך היו מלא פיגועים.
    סגור
  • שקרן קטן. אכן, גאוות המשפחה
    מושיקו 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לו שיבקר את אבא במעשיהו. האפס הזה שמעולם לא עבד למחייתו וחי בלה לה לנד מאז שנולד לקח את הדימגוגיה מאבא והטימטום מאמא. האם התנדב פעם למען הזולת? עשה משהו למען האחר? חושב שמגיע לו הכל כמו האבא נטול הארנק והאמא שמתעללת בעובדות קשות יום.
    סגור
  • 12.
    מבריק - יישר כוח יאיר! (ל"ת)
    דוד 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    12 35
    סגור
  • 11.
    חפש מי שינענע אותך בטלן (ל"ת)
    אילן 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    50 10
    סגור
  • 10.
    יאיר נתניהו
    אורח 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    36 5
    מדינת ישראל האמת רוצה שקט מימך לא לשמוע לא לקרוא ולא לראות
    סגור
  • שב בשקט יא אפס (ל"ת)
    יהודי אמיתי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    27 15
    סגור
  • יהודי אמיתי עלק.. עוד ערבי עם כיפה (ל"ת)
    איתן78 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 9.
    יאיר הוא כמו תקליט שרוט בלופ
    דנית 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    43 7
    כל כתבה/מאמר/פוסט/נאצה שלו מרחיקים את ביבי מלחזור לשילטון
    סגור
  • 8.
    אבא שלך ליקק את התחת למנסור עבאס בלי סוף
    עדה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    53 8
    למעשה, הוא זה שהכשיר אותו. לפני כן, אף אחד לא היה חולם לשבת עם מפלגה ערבית בקואליציה - גם לא השמאל.
    סגור
  • 7.
    ואף מילה על הקריסה של ביבי בפרשת המגנומטרים בירושלים?
    ציונה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    49 8
    זה נתן וואחד רוח גבית לטרור. למה אתה לא מתייחס לזה?
    סגור
  • 6.
    חצוף: אבא שלך אישר העברת מזוודות דולרים לחמאס. שכחת?
    צחי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    46 8
    אתה לא מתבייש? מילה לא שמענו ממך על כך!
    סגור
  • מה הבעיה עם זה? אם זה מונע פיגועים אז סבבה. צעד חכם!! (ל"ת)
    ד"ר אבי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 19
    סגור
  • 5.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    43 9
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • 4.
    עם ישראל מבקש, מתחנן
    ישראלית 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    32 6
    שתזוז מהזירה הציבורית. מספיק לנו אבא שלך.
    סגור
  • 3.
    מציע לך לשתוק למרות שאני אוהב מאוד את אבא שלך
    רוני 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 18
    תפיק לקחים יש משהו בתדמית שיצרו לך שפוגע באבא שלך.למרות שאני מסכים עם הרבה מדברייך.אתה צריך להבין את הסיטואציה התקשורתית.
    סגור
  • 2.
    מה אתם נותנים במה לכפכף הזה בכלל?
    עזיז המתיז 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    37 8
    שיילך לחפש מי שינענע אותו
    סגור
  • 1.
    ממש צודק! אבל שכח שאבא שלו היה ראש ממשלה נשחתו מעל 60
    ייייייישששששש 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    32 5
    נשחתו מעל 60 אזרחים בירושלים בשנה אחת!! ומה אבא שלו עשה אפס האשים את השמאל אידיוט
    סגור
  • לא. בבונים
    מסה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול כורה כי רצחתם ראש ממשלה שאמר הם שם אנחנו כאן רצחתם ירשתם ואנחנו משלמים
    סגור