נבחרת אייס

מהי הסכנה הקיומית הנשקפת למדינה בזמן פרפורי הגסיסה של הקואליציה?

פרפורי הגסיסה של הקואליציה טומנים בחובם סכנה קיומית למדינה. בנט, לפיד, שקד, סער וליברמן מסוגלים למכור למפלגות ולח"כים הערבים לא רק את כלכלת ישראל אלא גם את עצם קיומה. אימוץ אמנת איסטנבול, שינוי חוק הלאום וחקיקת "חוק יסוד השוויון". המהלכים הללו יובילו בוודאות לביטול דה פאקטו של חוק השבות על ידי בג״צ. בכך ייווצר רוב ערבי מוסלמי במדינה וישראל תושמד תוך שנים ספורות
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  20
יאיר נתניהו, נפתלי בנט, גדעון סער ויאיר לפיד (צילום באדיבות המצלם, פלאש 90)
שבוע שעבר, לכאורה משום מקום, עלו פתאום יוזמות בממשלה לשינוי חוק הלאום ולחקיקת "חוק יסוד השוויון". ליברמן דיבר על הצורך לשנות את חוק הלאום "למען הדרוזים" וסער דיבר על חקיקת "חוק השוויון".
סער גם מקדם בימים אלה את צירוף ישראל ל-"אמנת איסטנבול". אגלה לכם סוד: כל המהלכים הללו מגיעים בעקבות דרישות של האחים המוסלמים והרשימה המשותפת, שתי מפלגות שמחזיקות את הקואליציה בחיים באמצעות הנשמה מלאכותית. מדוע המפלגות הערביות דורשות את המהלכים הללו, ולא מסתפקות במיליארדי השקלים שהן סוחטות כל שבוע מחדש מלפיד, בנט, ליברמן וסער?
 
התשובה היא כי הן מבינות שבאמצעות המהלכים הללו הן יצליחו להשיג את מה שצבאות ערב, אירן, חמאס, חיזבאללה והרשות הפלסטינית לא הצליחו להשיג עד כה - השמדת ישראל.
על פניו זה נשמע מוגזם ביותר להגיד שמהלכים זניחים כמו אימוץ "אמנת איסטנבול", שינוי חוק הלאום, או חקיקת "חוק השוויון" יובילו להשמדת המדינה. כל הדברים הללו נשמעים בלתי מזיקים ואפילו חיובים. אבל מאחורי הקלעים החוקים הללו באים לשרת מטרה אחת ויחידה - ביטול חוק השבות.

שר המשפטים גדעון סער. צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
חוק השבות הוא חוק שחוקק בשנת 1950 וקובע את מדיניות ההגירה של ישראל. הוא קובע, באופן כללי, שרק יהודים יוכלו להגר לישראל. לערבים ומיעוטים אחרים שכבר נולדו בארץ יש זכויות אזרחיות שוות כמו לכל יהודי, אך עם זאת, רק אזרחים זרים יהודים שלא נולדו בישראל יוכלו להגר אליה.
זהו החוק החשוב ביותר שקיים היום בספר החוקים, חוק אשר מבטיח את קיום המדינה. בזכותו ישראל שומרת על הרוב היהודי. אם החוק הזה יבוטל - שערי ההגירה של ישראל יפתחו לרווחה, הסכר ייפרץ, ומיליוני מהגרים ערבים מוסלמים יציפו את המדינה. חלקם יעשו זאת באמצעות "איחוד משפחות" - כלומר נישואים פיקטיביים לערבי ישראלי, וחלקם באמצעות הגירה רגילה, בדרך שבה אנו רגילים להסתכל כיום על "עלייה".
רוב יהודי מוצק הוא התנאי הבסיסי לקיום ישראל הן כמדינה יהודית והן כמדינה דמוקרטית. כבר כיום הרוב היהודי הוא שברירי מאוד ביחס למדינות לאום אחרות ועומד על כ-74% בלבד. יפן לדוגמא היא מדינת לאום דמוקרטית, אשר בה הלאום היפני מונה כ-99% מכלל האוכלוסייה. אם ישראל תאבד את הרוב היהודי שלה, הרוב הערבי אסלאמי ישמיד את המיעוט היהודי.
אין צורך אפילו בהשגת רוב מוחלט לשם כך, מספיק להגיע למצב בו הערבים המוסלמים בישראל יעלו מ-20% (המצב כיום) ל-40%. ראינו לפני שנה, בזמן מבצע "שומר חומות", כי הערבים בערים המעורבות: עכו, רמלה ולוד, ביצעו פרעות בשכניהם היהודים, שרפו בתי עסק, בתי כנסת, מלונות ובניינים שלמים. מאות משפחות יהודיות נסו על נפשן מערים אלו באותו זמן. כל זאת עשו הערבים כאשר הם מהווים כ-30% מאוכלוסיית הערים הללו, והיהודים מהווים רוב של כ-70%. זה בדיוק הפרומו למה שיקרה במדינה כולה אם ערביי ישראל יעלו מעל ה-20% באוכלוסייה.
 
יש לזכור את ההיסטוריה של הפלסטינים (אשר ערביי ישראל מהווים חלק מהם). האב המייסד של הלאומיות הפלסטינית, חאג׳ אמין אל חוסייני, נטל חלק פעיל בשואת יהודי אירופה. נציגי הציבור הערבי בארץ החלו בתוכניות להקמת מחנה השמדה בעמק דותן לציבור היהודי בארץ ישראל כאשר נראה היה שהנאצים יצליחו לכבוש  את הארץ מידיי  הבריטים. עד היום הספר הנמכר ביותר ברשות הפלסטינית לאחר הקוראן הוא "מיין קאמף" של אדולף היטלר.
 
לפני כמה שנים ערך ירון לונדון כתבה בערוץ 10 על הציבור הערבי בישראל. במסגרת הכתבה הוא הגיע לבית ספר בעיר ה-"ערבית ישראלית" טייבה ושם ראיין ילד חמוד. הילד אמר לו בלי להתבלבל: "עכשיו אנחנו לא רוב במדינה, אבל כשנהיה רוב, וואי וואי מה נעשה לכם".
 
מיותר לציין גם שבמידה וישראל לא תהיה בעלת רוב יהודי היא גם לא תהיה דמוקרטית. מתוך 22 מדינות ערב האסלאמיות - אין אף לא אחת בעלת משטר דמוקרטי ליברלי, באופן אותו אנו מכירים מאירופה ואמריקה.
מדוע המהלכים הללו של סער, ליברמן, שקד, בנט ולפיד מאיימים לבטל את חוק השבות ומסכנים את קיומה של המדינה? נתחיל עם הדרישה של ליברמן  לתיקון "חוק הלאום". החוק אומר בסך הכול את המובן מאליו - מדינת ישראל היא מדינת הלאום היהודי, הדגל עם מגן דוד הוא דגלה של ישראל, ה-"תקווהֿ" הוא ההמנון הלאומי וכו'. בישראל יש שוויון זכויות אזרחי בין כל אזרחי המדינה ללא קשר ללאום שלהם והאם הם יהודים, דרוזים, ערבים וכו'. כל אזרח ישראלי זכאי לאותן זכויות כמו הזכות לבחור ולהיבחר, זכויות קניין, זכויות אזרח, חופש הביטוי וכו'.
לא בכך עוסק "חוק הלאום". החוק עוסק בסוגיה הלאומית, לא האזרחית, והוא קובע את מה שהיה ברור מאליו מאז קום המדינה - זכות לאומית קולקטיבית יש רק ללאום היהודי בישראל, מכיוון שזאת מדינתו היחידה של העם היהודי.
כמעט כל מדינה באירופה היא מדינת לאום. בריטניה לדוגמא היא מדינת לאום אנגליקנית, כאשר ראש הכנסייה היא גם ראש המדינה - המלכה. האם מישהו טוען שהדבר פוגע במעמדה של בריטניה כדמוקרטיה? האם מישהו טוען שיש להסיר את ראש הכנסייה האנגליקנית (המלכה) ממעמדה כראש המדינה בגלל שיש חיילים קתולים, יהודים, מוסלמים והינדים בצבא בריטניה? ברור שלאֿ, מדובר הרי באבסורד.
האם יש  אדם שטוען שיש להסיר את הצלב מהדגלים של שוודיה, דנמרק, נורבגיה ושוויץ בגלל שזה פוגע במיעוטים היהודים והמוסלמים במדינות הללו?. ישנם יהודים רבים שמשרתים בצבאות של מדינות אלה (בנורבגיה ושוויץ יש גיוס חובה), והם גאים בדגל שלהם ומניפים אותו בכל הזדמנות. אף אחד מהם לא מעלה על דעתו לדרוש ולהוסיף מגן דוד לצד הצלב על הדגל.
ליברמן והשמאל החלו בקמפיין בדרישה לשינוי חוק הלאום בתירוץ שזה למען הדרוזים שמשרתים בצבא. מודבר בתירוץ עלוב. הרי הדרוזים לא דורשים דרישות לאומיות באף מדינה בה הם משרתים בצבא, דוגמת לבנון וסוריה, ואין להם שום שאיפה לאומית. ומה בעצם ליברמן מציע? שמדינת ישראל תוגדר באופן רשמי מדינת הלאום של העם היהודי והדרוזי? אבל שנייה, יש גם נוצרים ומוסלמים שמשרתים בצה״ל.  האם הוא מציע להגדיר את ישראל מדינת הלאום היהודי, דרוזי, מוסלמי ונוצרי ולהוסיף לדגל לצד המגן דוד גם סהר וצלב?
 
חקיקת "חוק יסוד השוויון" שהציע שבוע שעבר גדעון סער מסוכנת לא פחות. מאחורי המילים היפות, מדובר בחלום הרטוב של השמאל הקיצוני ושל האיסלאמיסטים בישראל. כאמור, בישראל קיים כבר שוויון אזרחי בין כל אזרחי המדינה ללא קשר לדת או הלאום שלהם, והדבר מעוגן בעשרות חוקים רגילים וחוקי יסוד.
המשמעות היחידה של "חוק יסוד שוויון" הוא שינוי חוק השבות. בג״צ ינצל את התירוץ של חקיקת החוק, ויפרש את החוק ככזה המתיר לו לשנות את נהלי ההגירה של ישראל ולהכניס אליה מיליוני מהגרים ערבים מוסלמים. בג״צ כבר שנים מכרסם בחוק השבות, ורואה בו חוק גזעני ופסול. באמצעות תירוץ של "איחוד משפחות פלסטיניות" בג״צ הכניס למדינה ב-30 שנה האחרונות מאות אלפי פלסטינים שהפכו לאזרחי מדינת ישראל. חלק גדול מהתופעה היא פשוט סחר בנשים, כאשר בדואים ישראלים מייבאים אישה שניה, שלישית ורביעית מהשטחים או מעזה. כך קרה, ששלוש אחיותיו של מנהיג חמאס אסמאעיל הנייה, הפכו לאזרחיות ישראליות וחיות כיום בנגב.
לפני כשנתיים בג״צ פסק כי מהגרים לא חוקיים שנמצאים בארץ, ואשר הגיעו ממדינה בה קיים המנהג של "מילת נשים", יזכו למעמד ולא יגורשו מהארץ. המנהג של מילת נשים קיים במדינות באפריקה ואסיה המונות כמיליארד איש. בכך בג״צ בעצם נתן כרטיס כניסה חופשי, עם מסלול להתאזרחות, לכל העולם השלישי, בעיקר למוסלמים. מיותר לציין כי גם אם חלקיק מאותם מיליארד איש יהגרו לישראל, המדינה תושמד.
גדעון סער לא מסתפק בקידום "חוק יסוד השוויון" שיבטל את חוק השבות, והוא מקדם במרץ את אימוץ "אמנת איסטנבול". לשם כך הוא אפילו לא זקוק לרוב בכנסת, אלא רק להחלטת ממשלה. מאחורי כל המילים היפות על זכויות נשים שיש באמנה, השורה התחתונה היא שהאמנה מפקיעה את זכויות ההגירה של המדינה. האמנה קובעת כי על כל מדינה החברה באמנה יש לאפשר הגירה חופשית אליה של נשים הסובלות מאפליה כנגד נשים בארצות מוצאן. "אפליה כנגד נשים" קיימת בכל מדינות האסלאם והעולם השלישי, כלומר - אימוץ האמנה תפתח את שערי ההגירה של ישראל למיליוני נשים מוסלמיות ובני המשפחה שלהן.
כדי שמדינת ישראל תהיה קיימת גם בדורות הבאים, עלינו לשמור מכל משמר על קיומו של "חוק השבות". אימוץ אמנת איסטנבול, שינוי חוק הלאום או חקיקת "חוק יסוד השוויון" יביאו בוודאות לביטול דה פאקטו (גם אם לא דה יורה) של חוק השבות על ידי בג"צ. בכך ייווצר רוב ערבי מוסלמי במדינה וישראל תושמד תוך שנים ספורות. אסור לאפשר לסער, בנט, שקד, ליברמן ולפיד למכור גם את זה למפלגות הערביות, במסגרת הניסיון שלהם לשמר את הקואליציה.
תגובות לכתבה(20):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    האיום הקיומי הוא אבא שלך
    אורי 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כפי שהסתבר ב7/10, האיום הקיומי הגדול מכולם הוא המנהיגות הכושלת של אבש׳ך, ילדז
    סגור
  • 18.
    תמיד זה אותו הדבר איתכם. עד מדי נמשיך את הוויכוחי סרק
    פרופסור אנונימי 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עולה מן הכתבה הזאת ניתן להבחין ללא עוררין בכמה עובדות: * הכותב מציג את טענותינו וניכר שהחומר הפוליטי לא זר לו. * הכותב משתמש במניפולציה של מידע, וטקטיקות הפחדה גורסות.. * המוח הפשוט שלא יודע להבחין בעובדות אינדוקטיביות פשוטות, לא ידע להבחין בין ארנב לחתול. העובדה שבני אדם ממשיכים להילחם בפיקציה שהיא "מדינה", היא מעבר לתפיסתי. הרי מנקודת מבט הוליסטית, והיסטוריה ארכאולוגית מכל הבחינות, ברור שהארץ הגאוגרפית שנקראת "ישראל" איננה שייכת לאיש. כמו אשר יבשת אמריקה, ושאר יבשות/ארצות כדור הארץ איננה 'שייכת' לאיש. הוויכוח הקטנוני הזה, בסופו של דבר יורד ל- " שלי, שלך". האגואיסטיות האנושית, האינדוקטרינציה, שמדינות עושות לאינדיבידואלים, היא מעבר לפשע. ונראה שהכותב לא חף מפשע מהם בעצמו, אלא אם כן הוא משתמש במידע שרכש במרוץ השנים כמניפולציה ומדרגה פוליטית/חברתית/ כלשהי כדי למלא חור חלל כלשהו שאינני יודע מה גרום להיווצר מלכתחילה. אינני מבין מדוע מכריי כל כך אובססיביים לרעיון ארץ בנקודת מפה גאוגרפית קטנה על מפת כדור הארץ. אך ברור שהם לא היחידים. הפיתרון הוא פשוט, אך נראה, שנגמרו תווי..
    סגור
  • 17.
    רדידות מנומקת להפליא. פשוט עלוב קטן וחסר כל חזון.
    567 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    זהו בנו של ראש האופוזיציה. פאשיסט קטן ומושתן.
    סגור
  • 16.
    מומלץ לקרוא את טוריו הנפלאים כשיש עצירות (ל"ת)
    נתן הראל 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 15.
    ילד גזען של אבא
    הגיוני 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ילד של אבאל'ה, אתה לא עיתונאי וזו לא כתבה, יש כאן את הדעה הקלוקלת והגזענית שלך ותו לא
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    ובמה אבא שלך היה טוב מזה
    אסנת 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בניה ערבית בלתי חוקית בכמויות מסחריות, התעללות ביהודים בשטחים, חוסר אכיפה בכפרים הערבים והשיא נתינת רשיון בנשק למוסלמים והכנסתם בכמויות לתוך המשטרה, נתינת זכויות יתר למיעוט הערבי והכנת השמאל לתוך כל מדרד ממשלתי ולתוך הצבא ובכך השלטון הימני לכאורה לא היה ימני בכלל וזה כולל לתוך הצבא והמישטרע. אוי, כמה אנשים עיוורים. רק משיח!!!
    סגור
  • 13.
    חד וקולע כתמיד!!! (ל"ת)
    אריאל 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 12.
    יאיר נתניהו זאת מורשתו האמיתית של ביבי
    דנית 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל מה שביבי עשה ונתן נהרס בגלל הפרזיט ואימו
    סגור
  • 11.
    כתבה נכונה ומאירה (ל"ת)
    קוקיז 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 10.
    בתכלס צודק בכל מילה ומילה (ל"ת)
    מוש 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 9.
    נו באמת
    מוטי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 8
    הבן של ראש הממשלה לשעבר ממציא פה סיפורים בשביל להצדיק את האג׳נדה ההזוייה שלו, אבא שלו היה ועדיין מוכן להקריב את כל המשינה בשביל לחמוק מהמשפט שלו, הוא הפר כל הבטחה שהוא נתן במהלך כל תקופת בחירות שהייתה, ועכשיו כשאף אחד לא מוכן לשבת איצו וגם אם נצא ל30 מערכות בחירות לא תהיה לו ממשלה.
    סגור
  • 8.
    יאיר תחזור לפוסיקט
    ישראלי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 8
    ושחרר אותנו מהטימטום שלך.
    סגור
  • 7.
    השמאל של היום שונא את עצמו. בן גוריון מתהפך בקברו (ל"ת)
    רוני 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 6.
    אוי אתה משהו... :-)
    ערן 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הדבר היחיד שיוביל לרוב מוסלמי ולהשמדת מדינת ישראל זו המדיניות אותה אבא שלך מוביל במשך שנים של סיפוח זוחל של יהודה ושומרון שיוביל בסופו של דבר למדינה דו לאומית. כל השאר זה קשקוש אחד גדול. הממשלה הזאת מתפקת מצוין ועושה דברים מצוינים. נכון שהיא שברירית ויכולה להתפרק בכל רגע אבל זו עובדה. אני די בטוח שכשיהיו בחירות התוצאות שלהן יהיו שהמחנה שלך ימשיך להיחלש. ימים יגידו
    סגור
  • 5.
    יאיר, תארוז את אבא שלך ופשוט תעופו מכאן (ל"ת)
    דנה 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • דנה, בן גוריון מתהפך בקברו מהמשאל של היום. בושה וחרפה
    רוני 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מדינת כל אזרחיה זה האסון הכי גדול ליהודים שורדי השואה יעידו
    סגור
  • 4.
    יפה ומפוכח
    אתי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אין פה הפחדות ריקות, זו אמת לאמיתה.
    סגור
  • 3.
    מה עם זכויות הרפטליאנים בישראל???
    אבנר 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אנחנו דורשים את זכות השבות מאגראתיאה!
    סגור
  • 2.
    יאיר
    מוטי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סמרטוט קטן לך תמצא עבודה!!!
    סגור
  • 1.
    ממשלה שתמכור את המדינה לערבים, ותברח לחו"ל!!!
    עברי 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    9 4
    ישראלים תתעוררו, הממשלה מוכרת את המדינה, עבור כסא בכנסת.
    סגור