משפט

בעקבות סכסוך עבריינים בשפלה: שוטר נורה ונפצע קשה

במהלך תקרית שהתרחשה בגן אירועים באשדוד נפצעו גם שני עבריינים, כאשר אחד מהם הוא זה שירה בשוטר. סגן מפקד המחוז הדרומי תנ"צ חיים שמואלי קיים הערכת מצב בזירה יחד עם מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, במהלכה הנחה על המשך ביצוע פעולות חקירה. מד"א: "כולם פונו להמשך טיפול בבית החולים"
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היחידה המרכזית בלכיש, ביצעה הלילה (בין שני לשלישי) פעילות לסיכול כוונות פגיעה פליליות, במהלכה הגיבה לאירוע ירי בין עבריינים שכתוצאה ממנו נפצע שוטר ו-2 מהחשודים שנעצרו. היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי, פועלת בהתאם לשינויים במפת הפשיעה והסכסוכים בין העבריינים, ובתוך כך לסיכול כוונות פגיעה הדדיות. 
הלילה, סמוך לשעה 1:30, במהלך פעילות הימ"ר באזור אשדוד, השוטרים הגיבו לאירוע ירי שהתפתח בין עבריינים בגן אירועים, במהלכו חשוד רעול פנים שהגיע על גבי טרקטורון ביצע ירי לעבר אדם, ונמלט. עם הגעתם המהירה של השוטרים תוך פחות מדקה, הם חתרו למגע עם חשוד נוסף שזוהה עם נשק, תוך שהוא מבצע לפי החשד ירי לעבר שוטר ופוצע אותו באורח קשה.
 

החשוד היורה וחשוד נוסף כבני 19 ו-24, פונו לבית החולים במצב קל ונעצרו להמשך חקירה. כמו כן, השוטרים תפסו את הנשק ששימש את החשוד שביצע את הירי לעבר השוטר. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות ובמצוד אחר החשוד שנמלט מהזירה על גבי הטרקטורון. סגן מפקד המחוז הדרומי תנ"צ חיים שמואלי קיים הערכת מצב בזירה יחד עם מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, במהלכה הנחה על המשך ביצוע פעולות חקירה לאיתור החשוד שנמלט ואיחל החלמה מהירה לשוטר. 
 
חובש הצלה שלמה מילר שהגיע למקום סיפר: "כשהגעתי למקום, מצאתי גבר כבן 30 כשהוא סובל מחבלות חודרות בגב במצב קשה, ושני גברים כבני 25 ו-32 עם חבלות חודרות בפלג גופם התחתון במצב בינוני, לאחר שהיו מעורבים באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות, והם פונו להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים אסותא באשדוד. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעת חרדה, אישה כבת 25 והיא פונתה להמשך טיפול בבית החולים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה