משפט

השב"כ ביקש מרשות התאגידים: תדחו את ההכרזה על פירוק עמותת 48

בשירות הביטחון הכללי זיהו את חודש הרמדאן כתקופה נפיצה וביקשו מרשות התאגידים לא להודיע על פירוק עמותת סיוע 48, לפחות עד סוף החג
מערכת ice |  4
מנסור עבאס (צילום רונן טופלברג)
האם עמותת סיוע 48 של רע"מ לא תפורק? בישראל היום מפרסמים שבשב"כ שלחו מכתב לרשות התאגידים בו ביקשו מהם לעכב את ההודעה על ההחלטה לנקוט הליכים לפירוק לפחות עד אחרי הרמדאן.
 
בעקבות מכתב השב"כ, ברשות התאגידים הכריזו רק אתמול (שלישי) על פתילת ההליכים נגד העמותה. בהכרזה של הרשות הוסברו הסיבות לפירוק: "חשש שהעמותות העבירו כספים או שיתפו פעולה עם ארגונים מחוץ לישראל שהוכרזו כארגוני טרור." בנוסף חוששים ברשות מ:"שימוש בנכסים שלא לקידום מטרות העמותה."
במפלגה זעמו על ההחלטה ואמרו: "אותם גורמים שתדלקו ביודעין את חמאס במזוודות דולרים, והפקירו את ביטחונם של כלל אזרחי ישראל - יהודים וערבים - טופלים עכשיו האשמות ושקרים כדי לברוח מאחריותם לאסון ובגלל אינטרסים פוליטיים ציניים.
מאז החל המשא ומתן על כניסה אפשרית של רע"מ לקואליציה, מתנהל נגדנו קמפיין מתמשך וארסי מצד גורמי ימין קיצוני במטרה לסכל כל סיכוי להשתלבות הפוליטית של האזרחים הערבים במדינה.
הדבר נעשה על גבה של עמותת סיוע הומניטרית, אשר פועלת תוך יידוע ושיתוף פעולה עם כל הגורמים המוסמכים במדינה. אין לנו ספק כי העמותה תוכיח שפעלה כחוק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    48
    אוהב ישראל 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפיד הסמרטוט הכניס את המחבלים בקואליציה נתן להם מיליונים למימון טרור גז טריטוריה לחיזבלה נקווה שזה הסוף של המחבלים בכנסת! על חשבון הציבור
    סגור
  • 3.
    הדבכ "המהולל" פוחד מהרמאדן ??? לאן הגענו
    אורה 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השבכ מוכיח עצמו כגוף פוליטי ומיותר !!!! לכאורה
    סגור
  • 2.
    שב"כ בשרות החמאס
    מישהו 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    את הארגון הזה צריך לפרק ולהקים מחדש. זו שערוריה!!!!
    סגור
  • 1.
    לפרק את שבכ הנבלות (ל"ת)
    קונספציה 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור