משפט

זיהום האוויר נחשף: כך המשטרה סיכלה פעילות לא חוקית בשומרון

נמשכת פעילות האכיפה של מרחב שומרון כנגד מתקנים פיראטיים הפועלים כמטמנות פסולת באופן לא חוקי. נתפסה "על חם" משאית אשר מבצעת שפיכת פסולת במקום אסור, המשאית הוחרמה והנהג עוכב לחקירה.
מערכת ice | 
אתר פסולת פיראטי (צילום המשטרה הירוקה)
מבצע "אוויר נקי" בגזרת מרחב שומרון: המשטרה עדכנה אתמול (חמישי) כי פעילות האכיפה של מרחב שומרון כנגד מתקנים פיראטיים הפועלים כמטמנות פסולת באופן לא חוקי נמשכת. אותן מטמנות גורמות לזיהום אוויר כבד לתושבי האזור הן הישראלים והן הפלסטינים, דבר שמשפיע מאוד על איכות החיים באזור. 
בעקבות התלונות, פעלו אתמול שוטרי מרחב שומרון ביחד עם היחידה להגנת הסביבה במשטרת ישראל וכוח צה"ל מחטמ"ר בנימין כנגד אותם מבצעי עבירה. במהלך הפעילות נתפסה "על חם" משאית אשר מבצעת שפיכת פסולת במקום אסור. המשאית הוחרמה והנהג עוכב לחקירה.
 
"משטרת ישראל, בשיתוף הגופים הנוספים, תמשיך לאכוף עבירות מסוג זה ותפעל למצות את הדין עם אותם עבריינים", נכתב בהודעת המשטרה לכלי התקשורת. בתוך כך, בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של היחידה המרכזית של מג"ב דרום יחד עם אגף חקירות ומודיעין של משמר הגבול, נעצרו 4 חשודים, תושבי דרום הארץ, במסגרת פרשייה העוסקת בגניבות רכבים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה