משפט

כתב תביעה ב-15 דקות: הסטארט-אפ המהפכני זמין לציבור

חברת Dino הישראלית מציגה מערכת אוטומטית חכמה המאפשרת לייצר תביעה קטנה אונליין, תוך רבע שעה בלבד. לאחר רישום ובחירת סוג התביעה המערכת תציע את השאלון הרלוונטי תוך מתן הסבר על סעיפים מורכבים. השירות זמין באפליקציית החברה
מערכת ice | 
משפט (צילום vecteezy, shutterstock)
מי לא חווה את זה - המוצר הגיע תקול, השליח איחר, חברת הביטוח סירבה לשלם, הטיסה בוטל והרשימה עוד ארוכה. מרבית האנשים מוותרים עוד לפני שהתחילו רק מהמחשבה על ההתעסקות והביורוקרטיה. חברת Dino הישראלית מציעה פתרון לבעיה. 
הסטארט-אפ הישראלי מציע מערכת אוטומטית חכמה המאפשרת לייצר תביעה קטנה אונליין, תוך רבע שעה בלבד. על מנת להגיש את התביעה על המשתמש להירשם למערכת ולבחור את סוגה מבין 16 הקטגוריות המוצעות. כל אחת מהקטגוריות כוללת שאלון דינמי אשר אופיין בקפידה על ידי עורכי דין ומשתנה בהתאם לסוג התביעה ותשובותיו. במהלך מילוי השאלון, המערכת מלווה את המשתמש לאורך כל הדרך עם הסברים המנגישים את הסעיפים המורכבים יותר להבנה. 

צילום: יח"צ
בסיום התהליך, המשתמש מקבל באופן אוטומטי את כתב התביעה המותאם להוראות הרשות השופטת ויכול לבחור כיצד להגיש אותו. באופן עצמאי או באמצעות חברת שליחויות חיצונית המתמחה במסירות משפטיות. השירות זמין באתר ובאפליקציה של החברה.
עו"ד ענת מץ, מנכ״לית ומייסדת-במשותף של חברת dino מסרה על השירות: "אנחנו מאמינים שהמערכת שפיתחנו תיצור מהפכה בתחום, תצמצם את עוגמת הנפש הנובעת מהגשה כושלת של תביעה קטנה ואף תמקסם את היכולת של התובעים לעמוד ולמצות את זכויותיהם שנפגעו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה