משפט
בנק הפועלים לראשונה על ההונאות: "יש לפנות מיד"
ככל והאכיפה מתהקדת, כך משתכללים הנוכלים. בנק הפועלים מזהיר את לקוחותיו, לאחר שבזמן האחרון הם שמים לב לעלייה במספר נסיונות ההונאה והתחזות לבנק
בנק הפועלים מדווחים כי נסיונות ההונאה וההתחזות לבנק גדלים בקצב מדאיג. "קיבלת SMS או שיחה מגורם המציג את עצמו כנציג הבנק שהיו נראים לך חשודים? בזמן האחרון אנחנו רואים עלייה בניסיונות הונאה והתחזות לבנק", בנק הפועלים שולח בס.מ.ס ללקוחותיו.
הם מתזכרים: "לכן, חשוב לנו להזכיר שאין למסור פרטים אישיים או פרטי התחברות לחשבון שלך לאף גורם, ולא למלא פרטים אישיים בקישורים שנשלחו ב-SMS או ב-WhatsApp. אם קיבלת פנייה חשודה בשם הבנק, יש לפנות מיד למוקד ההונאות של הבנק שזמין בכל שעות היממה ב-9391*".
כזכור, לאחרונה פרסם בנק הפועלים שורת דוגמאות לניסיונות הונאה והתחזות לבנק. על פניו, ההודעות נראות שגרתיות, שם השולח דומה לזה המקורי שמפעיל בנק הפועלים, אולם הצצה בכתובות הקישור מלמדות על אתרים זדוניים הנועדו לגנוב את כספכם.
עוד ב-
טיפים נוספים: הבנק מדגיש שעל הלקוחות לא למסור בשום מקרה פרטי זיהוי, סיסמאות או קודי OTP לאף אחד. נוסף להודעות הטקסט יש גם את שיטת הטלפונים, אם מתקשרים אליכם אישה או גבר שמציגים עצמם כעובדי הבנק או שוטר ומבקש מידע אישי, יש לנתק מיידית את השיחה ולהתקשר למספר הרשמי של הבנק או להשתמש באפליקציה הרשמית לבדיקה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



