משפט
סלקום משלמת ביוקר: תפצה לקוחות בישראל במיליוני שקלים
הסדר פשרה חשף פערים של מאות אחוזים בתעריפי השיחות מחוץ לישראל. החברה תעניק הטבות למנויים שנפגעו בשבע השנים האחרונות ותשנה את האופן בו היא מתריעה על סיום חבילה
חברת סלקום תעניק הטבות בשווי של כ-1.8 מיליון שקלים ללקוחותיה, בעקבות אישור הסדר פשרה בתביעה ייצוגית. התביעה, שהוגשה על ידי עורכי הדין יונתן רפפורט, אדם לוין ורועי ביטון, עסקה בחיובים מופרזים של נוסעים לחו"ל לאחר סיום חבילת התקשורת שרכשו.
מה קרה בפועל? לפי התביעה, סלקום הציגה ללקוחות "תעריף המשך" מוזל של כ-2.5 שקלים לדקה או הודעה בסיום החבילה. אולם במציאות, לקוחות חויבו בתעריפי המחירון הרגילים שהגיעו לכ-19.90 שקלים לדקה ו-4.5 שקלים להודעה. בנוסף, נטען כי החברה לא שלחה הודעות התראה על ניצול החבילה כפי שהיא מחויבת על פי חוק. כך על פי פרסום הבוקר (ראשון) ב-N12.
במסגרת הפשרה שאושרה על ידי השופטת יעל מושקוביץ נקבע כי סלקום תעניק חבילות גלישה בחו"ל בנפח 1GB ללא עלות למנויים שנפגעו בשבע השנים האחרונות. בנוסף לכך, החברה תתרום סכום של 280,000 שקל לקרן ציבורית.
עוד ב-
כמו בכן, סלקום התחייבה לשנות את נוסח המסרונים שהיא שולחת לטסים לחו"ל, כך שיכללו אזהרה ברורה ומפורשת על התעריפים שיחולו לאחר סיום החבילה. התיקון נועד למנוע מקרים דומים בעתיד ולהבטיח שקיפות מלאה מול הצרכנים לגבי העלויות הצפויות להם בחו"ל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
9.סלקום זה חברה טובהמיכאל 05/2026/18הגב לתגובה זו0 0לא היה לי שום בעיות אני אוהב את סלקום יש לעם שירות מעולה בה אינטרנט בה סלולרי סלקום החברה הכי טובה שאני אוהב עם יש לעם את שירות הכי טוב בה עולם גם פרטנר וגם בזק 3 חברות עם שירות מעולה אני נותן לשלוש חברות ציון גבוה ציון 100סגור
-
8.סלקכלוםמיכאלוביץ 05/2026/17הגב לתגובה זו0 0חברה שצריך למחוק מהמפה.עשקה את לקוחוסגור
-
7.סלקוםחיה 05/2026/14הגב לתגובה זו0 0אני הייתי מחבורת לסלקום 8 שנים שירות חבל על הזמן מאוד אהבתי עד שסלקום רימאו אותי והם שקרנים ואני הכי שמחה בעולם שהם משלמים פיצויםסגור
-
סלקוםמיכאלו יץ 05/2026/17הגב לתגובה זו0 0בכל מקום מתוקן בעולם חברה כזאת הייתה נמחקת מהמפה.חברה שחרטה על דגלה לנצל את מינוייה בכל הזדמנות, ללא נקיפות מצפון.מנסיון שלי.לעולם, אבל לעולם לא אתפתה להיות הין קורבונותיה שובסגור
-
6.ווואאאא איזה פיצוי מטורףהנהדם 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0מתי השופטים יתערבו בחלוקת הכסף וידאגו למי שנפגע ולא לעורכי דין שגורפים מאות אלפים?סגור
-
5.מעט מדירון 05/2026/11הגב לתגובה זו1 0למה היה צורך בפשרה?!סגור
-
4.זהירותרוני 05/2026/11הגב לתגובה זו1 0שילמתי להם קנס הזוי של 4000 שח רק בגלל שעברתי לחברה אחרת לא להיתחבר להם ולשלוחות שלהםסגור
-
3.לא להיתחבררוני 05/2026/11הגב לתגובה זו1 0קיבלתי על עצמי לעולם בלי נדר לא להיזדקק לשירותיה של חברה זו ולא לשלוחותיה הם רק עושקים את הלקוחות שלהם נאלצתי לשלם להם קנס הזוי של קרוב ל4000 שח רק ממעבר לחברה אחרת לא להיתחבר אליהםסגור
-
2.לא לסלקום (ל"ת)רוני 05/2026/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סוף גנב תהיה. (ל"ת)ישראלי 05/2026/10הגב לתגובה זו4 0סגור



