משפט

הותר לפרסום: עוזרו של ליצמן נעצר בפרשת השוחד, השר מכחיש

עוזרו של ליצמן, מוטי בבצ'יק נעצר בפרשת שוחד בחשד שקידם אינטרסים של חברות מזון ותרופות בניגוד לאינטרס הציבורי וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות אליהן היה מקושר. ליצמן: "כולם מכירים את יושרו"
אביחי דלאל | 
מוטי בבציק ויעקב ליצמן (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
היחידה הארצית לחקירות הונאה של להב 433 עצרה הבוקר (ראשון) את עוזרו של שר השיכון יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק שהיה מקורב במיוחד לשר ליצמן ויש הטוענים שבבצ'יק הוא יועץ שהשפיע רבות על ליצמן. החשדות שעלו נגד בבצ'יק שהוא ניצל את מעמדו כעובד ציבור לשימור וקידום אינטרסים של חברות הנוגד את האינטרס הציבורי והיה מוכר בכנסת ונחשב כיועץ בכיר.
מנחם גשייד שהיה לשעבר עוזרו של ליצמן כשר הבריאות נעצר גם כן, הלוביסט ארז גילהר. שתי חברות נוספות הן חברת תנובה וחברת התרופות רוש שחשודות בפרשת השחיתות. החשד הוא שבבצ'יק קידם את האינטרסים של חברות מזון וחברות רפואה וקיבל טובות הנאה דרך חברות ועמותות שאליהן היה מקושר. 
עו"ד עמית חדד המייצג את בבצ'יק אמר: "הסכמנו להארכת מעצר עד יום שלישי בלילה תוך הבטחה מהמשטרה שהוא ישוחרר ביום שלישי הקרוב. תהיה חקירה ברורה, חדה מאומצת שתתנקז לימים האלה ויובהר שבבצ'יק לא עשה כלום והוא איש ציבור מהשורה הראשונה, אדם שנותן מעצמו ואת כל כולו לטובת המדינה". 
השר ליצמן התייחס גם כן למעצר של עוזרו ואמר: "כמי שמכיר מקרוב את עוזרי הנאמן מוטי בבצ׳יק ואת יושרו וחריצותו, אני יודע שכל החשדות שהוזכרו היום במסגרת החקירה, אין בהן ממש וחסרות יסוד. אני מציע לכולם להמתין קצת ולהיווכח שהכל נעשה כדין ועל פי הנוהל התקין. אני סמוך ובטוח שגם רשויות החוק הבודקות את הדברים תגענה בהקדם למסקנות אלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה