משפט

בית המשפט מקפל את קליש רותם, האם המועצה בעיר תכפה עליה פיטורים?

אחרי שדחתה את ישיבת המועצה, חברי האופוזיציה עתרו לבית המשפט אך בשל הלחץ בזמנים הישיבה נדחתה ליום ראשון והיום בית המשפט דחה את הבקשה של קליש לצו הביניים ושוקל לאשר ישיבה מיוחדת בראשון בצהריים
אביחי דלאל |  2
עינת קליש רותם (צילום פלאש 90)
נשיא ביהמ״ש המחוזי בחיפה רון שפירא דחה היום (חמישי) את בקשתה של קליש לצו הביניים לדחיית ישיבה המועצה המיוחדת ביום ראשון.  נשיא ביהמ״ש קבע כי יערך דיון בגין קיום הישיבה ביום ראשון בשעה 14:00 ודחה את טענותיה המרכזיות של קליש לאי-קיום ישיבת המועצה: "לא מצאתי מקום ליתן צו ביניים לדיון ביום ראשון״.
כזכור, ביום ראשון האחרון הגישו 17 חברים ממועצת העיר בקשה לכינוס ישיבה ובה דרישה לפטר את שלושת סגני העירייה ולחדול מלשלם להם שכר: דוד עציוני, לזר קפלן ושהירה שלבי. חברי המועצה כוללים: 12 חברי מועצה מהאופוזיציה ו-5 מהקואליציה. המועצה הלעומתית, או בשמה "מועצת השינוי והשפיות" שיגרה מכתב לראשת העיר להדחת סגני ראש העיר, ולדבריהם אותם סגנים משקפים את התנהלותה הפוליטית והבזבזנית של עינת קליש רותם שהובילה את העיר, לדבריהם, למשבר כלכלי חריף ולשלל בעיות נוספות. אמש, ראש העיר הסכימה לבקשת מועצת העיר.  ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם נכנעה ביום שני האחרון לדרישת מועצת השינוי וביום רביעי בשש בערב הייתה אמורה להיערך ישיבת מועצת עיר שלא מן המניין בנושא הדחת סגני ראש העיר בשכר.
אלא שאתמול, עינת  קליש-רותם החליטה לבטל את ישיבת המועצה ולדחות אותה ליום ראשון בטענה כי ההצבעה ידועה מראש וכי קיימים תיאומים פוליטיים לפני ההצבעות. חברי האופוזיציה עתרו לבית המשפט ודרשו להחזיר את הישיבת מועצה המיוחדת למועד המקורי שנקבע ביום רביעי אלא שהלחץ בזמנים עשה את שלו והישיבה נדחתה. היום בית המשפט והנשיא רונן שפירה החליט לבטל את צו הביניים שקליש דרשה ובכך בוחן את הקדמת ישיבת המועצה מיום ראשון.
ממועצת השינוי נמסר: "אין ספק שהתכסיסים המשפטיים והפוליטיים של קליש לא מרשימים אף אחד. לצערנו הם פוגעים בשמה הטוב של העיר חיפה. בראשון נתכנס ונחזיר את העיר חיפה למסלול הנכון. זהו אקורד הסיום הצורם של עידן קליש בחיפה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משהו יכול להסביר מה קורה שם בחיפה? (ל"ת)
    תל אביבי 07/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הדחת ראש העיר
    תושבת העיר 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי זה לא הזמן למעבכים פוליטיים,זה הזמן לאחדות העם וגם של השלטון.המצב הוא לא שיגרתי לכן כולנו חייבים להתיחד ולעזור למצב העיר ירוד.אם כל אחד ירגיש אחריות ומחויבות אז נצא מהמשבר.כל אחד חייב לקחת על עצמו משימה לקידום העיר שלו בועה שלו ,כל אחד למשל מנקה בסביבה שלו קצת ולא לעסוק במלחמות ואדחות.זה רגע מאוד נוח מתקפה,אפשר לתקוף כל אחד.הינו בסדר הכל היה מושבת גם עכשיו זה לא פשוט.לכן כל אחד לוקח על עצמו מסימה שהיא ולא לעסוק במלחמות ואתקפות
    סגור