משפט

פרשת שי אביטל: האם סוכני הדוגמניות יוגבלו?

פרשת שי אביטל נכנסת לכנסת ומנכ"לית סוכנות יולי,  זיוה מיכאל הגיעה למשכן ועבדה יחד עם ח"כ רון כץ לקדם הגבלות חדשות לניהול סוכנות דוגמניות: "מבינה את המשמעות שיש למחזיקים בעמדות כח אל מול נפשות צעירות שרק רוצות לפרוח"
אביחי דלאל | 
מנכ"לית סוכנות "יולי", זיוה מיכאלי וח"כ רון כץ (צילום סוכנות יולי)
פרשת שי אביטל ממשיכה לעורר סערה. הבוקר (שלישי) לאחר העדות של גל גברעם בוועדה לקידום האישה, מנכ"לית סוכנות יולי, זיוה מיכאל הגיעה למשכן בעקבות הפרסומים והצעת החוק של ח"כ רון כץ ועובדת לקדם את רישיון לניהול סוכנות דוגמניות. 
כזכור, לפני כשבועיים התפוצצה פרשת שי אביטל שהתפרסמה בתוכנית הצינור ברשת 13 ובתוכנית חשיפה בקשת 12 הפרשייה חשפה ניצול מיני והטרדות מיניות של סוכן דוגמניות כלפי מיוצגותיו.
הנושא עלה לסדר היום הציבורי וכאמור, הבוקר לאחר עדויות נוספות ותלונות במשטרה גל גברעם הגיעה למשכן הכנסת לדיון בוועדה לקידום האישה ושוויון מגדרי בה סיפרה על חוויותיה מהגשת התלונה במשטרה שלא טופלה כראוי. יחד עם זאת, בעקבות הצעת החוק של ח"כ כץ מ״יש עתיד״ לחייב ליווי הורה בפגישות עם סוכן,  מיכאל מנכ"לית סוכנות יולי הגיעה היום לדיון בכנסת במטרה לקדם חוק שיחייב רישיון מיוחד לניהול סוכנות. 
כידוע, סוכנות יולי מייצגת טאלנטים מעולם הדוגמנות, משחק, בלוגרים, זמרים כמו רוסלנה רודינה, איתי לוי, מאי תגר וכו'. חלק מהמיוצגות של הסוכנות כמו שיר אלמליח היו בסוכנות של שי אביטל, אלמליח אף העידה מאז התפוצצות הפרשה ששי אביטל איים עליה ועל משפחתה כשהיא איימה לעזוב את הסוכנות שלו. 
ממיכאל וח"כ כץ נמסר שמתוכננות פגישות נוספות בנושא בהמשך על מנת לקדם באופן מיידי את הצעות החוק. מיכאל, סיפרה לאחר הפגישה: ״כמי שנמצאת בתחום כבר 30 שנה, אני מבינה את החשיבות והמשמעות שיש למחזיקים בעמדות כח אל מול נפשות צעירות שרק רוצות לפרוח. האירועים האחרונים מדגישים לנו כי חייבים הסדרה שתמנע את המקרים הבאים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה