משפט

בן גביר התלונן במשטרה נגד איימן עודה: "מעשה חמור"

חבר הכנסת מהציונות הדתית לא נשאר חייב אחרי שנדחף בבית החולים קפלן על ידי ראש מפלגת 'הרשימה המשותפת': " לח"כ אין חסינות לתקוף ח"כ אחר. כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ"
כפיר אדר | 
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי העימות האלים בבית החולים קפלן, בו הותקף באלימות חבר הנסת איתמר בן גביר על ידי ראש מפלגת 'הרשימה המשותפת' איימן עודה, הראשון הגיע פיזית לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה נגד ח"כ עודה: "לפיד הסית אתמול, עודה תקף היום".
לדבריו של בן גביר: "עודה עשה מעשה פלילי וחמור. לח"כ אין חסינות לתקוף ח"כ אחר. כולנו ראינו את התמונות המדהימות של איימן עודה מנסה לתקוף אותי. אמנם לא נשארתי חייב, אבל זה מצביע בדיוק על ההתנהלות ועל הלך הרוח בקרב חברי הכנסת מהמשותפת ומרע"מ".
עוד הוסיף: "הם מרגישים שהם בעלי הבית. ביקשתי מנהלת בית החולים לבדוק את תנאיו של האסיר, ובסופו של דבר למרות התנהלות עודה נכנסתי למחלקה והתרשמתי שמדינת ישראל ממשיכה להיות גן עדן למחבלים".
הנהלת בית החולים הציעה להכניס את בן גביר לחדר לצפייה בתנאי האשפוז. הרוחות שוב התלהטו, ובסופו של דבר שני חברי הכנסת נכנסו לסביבת החדר של קוואסמה בליווי סגן מנהל בית החולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה