משפט

פרקליטו של נתניהו: "לא תהיה עסקת טיעון"

עו"ד עמית חדד השתתף בכנס אילת לעיתונות של אגודת העיתונאים תל-אביב, בפאנל בהנחייתה של קרן מרציאנו הנוגע לסיקור המשפט, במקביל לחקירה הנגדית של מנכ"ל משרד התקשורת הבוקר במחוזי. חדד ביקר את הסיקור: "כשהמשפט נוטה לטובתינו, העצימות נמוכה"
מערכת ice |  2
עו"ד עמית חדד, פרקליטו של בנימין נתניהו (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
היום (שני) במסגרת כנס אילת לעיתונות ה-14 של אגודת העיתונאים תל-אביב במלון הרודס, נערך פאנל בהנחייתה של קרן מרציאנו מחדשות 12 שעסק בסיקור משפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.
עמית חדד, עורך דינו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו אמר: "היה משפט ציבורי לפני המשפט, סיקור יוצא דופן ברוחבו. כיום המשפט הזה שקט כל כך שאבא שלי שואל אותי מתי המשפט יתחיל. אף אחד לא מסקר אותו. אני אומר שהמשפט מתקיים שלוש פעמים בשבוע. אין ספק שהעצימות שבה הדברים מובלטים, כשהמשפט נוטה לטובתנו, נמוכה בהרבה מכשהדברים נראו שהם לרעתנו:.
על האפשרות לעסקת טיעון הוסיף עו"ד חדד: "אני חושב שזה תיק שהיה צריך לחסוך אותו מאיתנו. גם אנשים במערכת חושבים את זה. אבל עסקת טיעון לא עומדת על הפרק".
 
מוקדם יותר,  התחדש הדיון סביב תיק 4,000 עם החקירה נגדית של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, אבי ברגר לעורך דינו של שאול אלוביץ׳, עו״ד ז׳ק חן עסקה בשאלה מה הייתה עמדת משרד התקשורת לגבי אישור עסקת בזק yes, כפי שהובהרה ל-yes, בין היתר בפגישה עם המנכ״ל רון איילון מה-19 במרץ 2015, בנושא העברת מניות yes מיורוקום לבזק.
החקירה הנגדית עסקה בין היתר לגבי מה ידע ברגר על מעורבותו של נתניהו בהנחיות שהועבר אליו, ומדוע לא שיתף ברגר עם מקורביו במשרד התקשורת על מה שלפי גרסתו היא פגישה עם נתניהו וראש מטה שר התקשורת במשרד התקשורת, עו״ד איתן צפריר, שבה לטענת ברגר נאמר לו כי עליו לעשות כל מה שצפריר מורה לו. דברים שעל כך אמר ברגר כי הוא לא היה מודע ממי הגיעו ההנחיות ואם נתניהו העביר אותם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה שילכו לעסקה?
    רני 11/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כתב האישום מתפורר לרסיסים, וזה עוד בשלב עדי התביעה. עד עכשיו 5 עדים הם בעיקר מביכים, רחוקים מאוד מלהוכיח משהו מכתב האישום. לא פלא שהפרקליטות מתפללת לעסקת טיעון שתעצור את הביזיון הזה לפני שההגנה תקרא לשי ניצן ולמנדלביט לדוכן העדים.
    סגור
  • 1.
    אם פוסיקט והמורשעת יאשרו... תהיה עסקה ועוד איך
    הרצל 11/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אל תהיה פסימי. הנאשם הולך ומזדקן. הוא לא בנוי לכלא.
    סגור