משפט

משה חוגג מסתבך: האם כפה עצמו על בת 17?

הכתב ברוך קרא טען כי איש העסקים שנמצא בקשרים עסקיים עם סוכן דוגמניות הטריד לכאורה מינית דוגמנית בת 17. חוגג: "מעולם לא הטרדתי, תקפתי או כפיתי עצמי על אף אישה. אדם מנסה לסחוט ממני 4.5 מיליון דולר"
מערכת ice | 
משה חוגג (צילום אינסטגרם, תומר פולטין)
כתב המשפט ברוך קרא חשף הערב (ראשון) במהדורת חדשות 13 אייטם על משה חוגג. לפי האייטם דוגמנית בת 17 פנתה לסוכן שלה וסיפרה לו כי הוטרדה מינית על ידי איש העסקים והסוכן לא פנה להוריה או התערב בשל קשרים עסקיים עם חוגג.
על פי התחקיר של קרא, חוגג נכנס לחדר מלון שבו הדוגמנית המצליחה שהתה בארצות הברית וניסה לכאורה לכפות את עצמו עליה. הדוגמנית התנגדה והתנערה ממנו. הדוגמנית סיפרה את זה למקורביה, אך הסוכן שלה לא סיפר על כך לרשויות אכיפת החוק אלא גם לא למשפחתה. בבדיקת פוליגרף פרטית שחוגג דרש הוא נשאל על המקרה, ענה שלא עשה זאת ויצא דובר אמת.
 
משה חוגג אמר בתגובה: "מעולם לא הטרדתי, תקפתי או כפיתי עצמי על אף אישה ובהכרח ההטענות שהועלו לא נכונות. עצם הטענה מקוממת שכן אין דבר מתועב בעיני בלכפות קשר על אישה. בדיקת פוליגרף שעברתי מרצוני מוכיחה זאת מעל לכל ספק. בידי גם ראיות ברורות נוספות המוכיחות את גרסתי, אך מטעמי צנעת הפרט לא חשפתי אותן לתקשורת. תזמון הפרסום לא מקרי.
בשנים האחרונות אני נתון למסע הכפשות וסיפורי בדים מגורמים אינטרסנטיים. לאחרונה מסר לי אדם המנסה לסחוט ממני כספים מזה זמן, שאם לא אשלם לו 4.5 מיליון דולר כדמי סחיטה יתפרסמו טענות אלו ממש. סירבתי כי אין לי מה להסתיר. בכוונתי להמשיך ולהילחם על שמי הטוב. אני מצר על הסבל הרב שנגרם ללא כל הצדקה למשפחתי ומכריי ממסע הרדיפה בו אני נתון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה