משפט

דיפלומט שוב בחקירות, האם החברה תתנקה מפרשת תיאום המחירים?

תשעה ימים אחרי שנחקר אחד מבעלי השליטה נעם וימן, בכירים נוספים בספקית המזון הגיעו לחקירה ברשות התחרות בנוגע לפרשת תאום המחירים. בחברה משדרים ביטחון: "בטוחים כי לא נפל כל רבב"
מערכת ice |  2
נעם וימן (צילום קרן בן ציון)
לאחר שב-9 בנובמבר, 2021, נחקר נעם וימן, מנכ"ל חברת דיפלומט ומבעלי השליטה בה, בחשד לביצוע עבירות לכאורה בניגוד לחוק התחרות הכלכלית, במסגרת החקירה של רשות התחרות על תיאום מחירים עם רשתות השיווק בסיומה שוחרר ללא תנאים מגבילים, בכירים נוספים בחברה הגיעו היום (חמישי) לחקירה.
בהמשך לחקירתו של וימן, נקראו לחקירה נושאי משרה נוספים בחברת המזון. להערכת החברה נמסר: "עם בירור העובדות יתברר כי בהתנהלותו של מר וימן או של החברה ובהתנהלותם של נושאי המשרה או של החברה, לא נפל כל רבב".
 
כזכור, לפני 9 ימים התפוצצה הפרשה ורשות התחרות פתחה בחקירה נגד חברת שופרסל, כאשר חוקרי הרשות פשטו היום על משרדי החברה בראשון לציון ונטלו מסמכים. בכירים בחברה נחקרו ובהמשך דווח גם כי בכירים ברשתות שיווק נוספות כמו ויקטורי, רמי לוי ואושר עד.
במקביל נפתחה חקירה שהיא מהסבוכות שניתן להעלות על הדעת, כאשר שטראוס ואף יוניליוור נחקרו בחשד שהן לקחו חלק בתיאום המחירים, שבסופו של דבר פוגע משמעותית בכיס של הצרכנים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העבירה היא ניצול לרעה של כוח מונופוליסטי (ל"ת)
    יובל אורן 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד חזיר ,תאב בצע כמו הראל ויזל!!!! (ל"ת)
    מולי 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור