משפט

המתחזה הסדרתי נשלח ל-5.5 שנים בכלא

אומיד פוזיילוב, שנאשם בהיותו מתחזה סידרתי ששינה את שמו לעומר הררי בנו של רוני הררי, כפי שכך הציג את עצמו, לשעבר מבכירי העבריינים בישראל, נשלח למאסר ונקנס ב-25 אלף שקל בגין שורה של עבירות
מערכת ice |  5
המתחזה שחשפה מאקו (צילום באדיבות המרואיינות)
שופט בית משפט השלום בתל אביב גזר היום (שלישי) עונש של 5.5 שנות מאסר על אומיד פוזיילוב, מי שנאשם בהיותו מתחזה סידרתי ששינה את שמו לעומר הררי בנו של רוני הררי, כפי שכך הציג את עצמו, לשעבר מבכירי העבריינים בישראל, וזאת על פי חשיפה של הכתבת ליאור שלו.
במגזין סוף השבוע של mako חשפו את הסיפור ובו הוצגו: "עשרות תלונות של צעירות שחשפו כיצד התנחל הררי בביתן, סירב לעזוב, סחט כספים והשתמש באלימות פיזית קשה, והכל תחת האיום שבמידה וידברו - "אבא רוני יתערב". בעקבות התחקיר הגישה יחידת תביעות ת"א מחטיבת התביעות של המשטרה כתב אישום חמור ודרשה מבית המשפט להחמיר עם הררי באופן משמעותי בשל ריבוי מעשיו והפגיעה הקשה בקורבנותיו". 
יש לציין כי כתב האישום נגדו כלל 26 סעיפים כנגד בגין עבירות תקיפה, איומים, נזק לרכוש ועשיית מעשה העלול להפיץ מחלה בזדון. במסגרת הטיעונים לעונש עתר התובע המשטרתי עורך הדין יניב זוסמן, והררי הורשע ב-25 סעיפים כנגד שתי המתלוננות בתיק. השופט שמאי בקר גזר דין כנגד הררי בבית משפט השלום תל אביב וקבע בנוסף למאסר בפועל גם פיצוי של 25,000 שקל לכל אחת מהמתלוננות.
בנוסף, ניתן להררי מאסר על תנאי של 18 חודשים אם ידביק שוב בזדון נשים במחלתו. על סעיף זה בגזר הדין הוסיף השופט בקר: "אני מודע בהחלט לעונש המותנה החריג כאן, אולם הוא מתחייב ממש, לטעמי, ככלי הרתעתי ובכדי להגן על הציבור: בל יעז הנאשם להעלות עוד על דעתו להפיץ מחלתו, אם בכלל ובוודאי שבאופן זדוני".
בעקבות גזר הדין אמרה ראש יחידת התביעות, עו״ד סנ״צ יעל מורג כי "משטרת ישראל ובכללה התביעה המשטרתית ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם העבריינים ובפרט עם אלה הנוקטים באלימות נגד נשים. העונשים החמורים שהוטלו על הנאשם מהווים גמול הולם למעשיו הרעים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אותי מעניין לדעת מי הולכת איתו (ל"ת)
    אבנר 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הם נכנסו לקשר איתו שידעו הכל! שוב תלונות שווא
    סיון 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כנגד גברים??!מתי זה יפסיק???
    סגור
  • אתה בטח יודע שאתה מטומטם
    יעקב משה 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שפשוט שכחת לקחת כדורים הבוקר
    סגור
  • בחיאת חבל שלא התנחל על הזנב שלך פייקי (ל"ת)
    ריי 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    זה כלום לעומת מה שיחכה לו בכלא (ל"ת)
    הררי 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור