משפט

בעקבות האיומים: בנימין נתניהו הגיש תלונה במשטרה

בנימין נתניהו הגיע בעצמו לתחנת המשטרה והגיש תלונה בעקבות הפוסט של תנועת קריים מיניסטר שהתייחס להסרת האבטחה על משפחת נתניהו, וכן בנוגע לתלונות נוספות שהוגשו למנדלבליט בעבר
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התייצב בעצמו בתחנת המשטרה והגיש תלונה נגד ארגון ״חוזה חדש״ ששולט בפעילות של ״קריים מינסטר״ ונגד ישי הדס, אחרי שפרסמו פוסט בעניין הסרת שירותי האבטחה ממשפחת נתניהו שבסופו רמיזה למעשי אלימות שיגיעו בהמשך. באותה הזדמנות נתניהו ביקש לטפל בכל התלונות על הסתה לרצח שהוגשו על ידו ליועמ״ש מנדלבליט במשך שנים, שרובן ככולן לא טופלו.
בעמוד הפייסבוק כתב נתניהו אחרי פרסום הפוסט, "קבוצת הדגלים השחורים ותנועת קריים מיניסטר הן קבוצות אלימות, שנגד חלק מהעומדים בראשן הוגש כתב אישום בגין הסתה לרצח בני משפחת נתניהו, כולל פעיל השמאל חיים שדמי, שתועד כשהוא קורא להשליך בקבוק תבערה על מעון ראש הממשלה ולשרוף אותו על יושביו - ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו. הוא גם השמיע איום ישיר כנגד יאיר נתניהו וקרא לעברו: ״אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. יום אחד תהיה בלי מאבטחים, אין לדעת״.
הערב הודיע נתניהו על איומים נוספים שקיבל וכתב, "האיומים הללו על רעייתי ובניי הם ממשיים, מיידים וכתובים על הקיר. על כן חובה לחזור להחלטה המקורית של ועדת השרים לענייני אבטחה שניתנה בדיוק בשל הצטברות איומים כאלה. ההחלטה המקורית של ועדת השרים לענייני אבטחה קבעה שהאבטחה על רעייתי ובניי תימשך שנה לאחר תום כהונתי עם אפשרות של הארכה נוספת בהתאם למצב האיומים.
 
"ועדת השרים הנוכחית חתכה באופן שרירותי החלטה זאת בחצי מבלי להתייחס לאיומים הרבים, תוך התעלמות מוחלטת מהמלצת גורמי הביטחון במשרד ראש הממשלה שהם גורמי המקצוע האחראים לאבטחת רעייתי ובניי.

"אני מדגיש שוב: גורם המקצוע האחראי לאבטחת רעייתי ובניי היא יחידת האבטחה במשרד ראש הממשלה שדרשה חד משמעית להמשיך את האבטחה, וזאת עוד לפני קבלת כל האיומים האחרונים.
"בחינה מקצועית אמיתית מחייבת להמשיך ולאבטח אותם כפי שקבעה ההחלטה המקורית. ביטול ההחלטה המקורית מעמיד את רעייתי ובניי בסכנת חיים ממשית ומיידית. אני חוזר וקורא לוועדת השרים לענייני אבטחה להמשיך את אבטחת רעייתי ובני כפי שנקבע בהחלטה המקורית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחחח
    מ זוכמיר 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמן שיתממשו
    סגור
  • 3.
    נתניהו השפן
    עידית 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתניהו התחרפן...עוד מעט גם יקבל תואר אידיוט השנה במדינת ישראל .ועוד רגע קט אישפוז שלו ושל ושתי בבית חולים לפגועי נפש ואני אומרת לך כבר קיבינימאט והנך לנו בדרך קח איתך את ביטן אמסלם רגב זבל גב סמארק ודרעי גם כולכם מושחתים ורקובים לכו כבר
    סגור
  • 2.
    האיום המידי הוא איום מבית. הבית בקיסריה
    בעז 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ירחם השם על עור התוף של בני הבית שהפסיכולוגית תצרח ורחמי שמים על מי שיפגעו בו נעליים
    סגור
  • 1.
    כמו כל הנאשמים - גם הוא עם כיפה
    הנושך 12/2021/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חחח כמה הואמגוחך הזקן המזדקן.
    סגור