משפט

הותר לפרסום: מזמין התקיפה של ח"כ פרוש נעצר

ע"פ החשד העצור  שילם אלפי שקלים לצעירים שבתמורה לכסף תקפו מספר רבנים וגזזו לחלקם את הזקן. בנוסף תקפו את ח"כ פרוש וניסו לגזוז לו את הזקן. החשוד בפרשה שלח מכתבי איומים ברצח לרבנים שהורו להתחסן נגד קורונה ושלח צעיר שבתמורה לתשלום חילל את קברו של הרב שטיינמן ז"ל
כפיר אדר | 
מאיר פרוש (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי הימ"ר עצרו אדם ששילם אלפי שקלים לצעירים שבתמורה לכסף תקפו מספר רבנים וגזזו לחלקם את הזקן. בנוסף תקפו את ח"כ מאיר פרוש וניסו לגזוז לו את זקנו גם כן. החשוד בפרשה שלח מכתבי איומים ברצח לרבנים שהורו להתחסן נגד קורונה ושלח צעיר שבתמורה לתשלום חילל את קברו של הרב שטיינמן ז"ל.
על פי דיווח של חיים גולדברג, במקרה נוסף החשוד שלח אדם לנסות לפגוע ברב אדלשטיין. החשוד ניסה להוציא לפועל מספר מעשי רצח שנמנעו בעקבות מעצרו ברגע האחרון. וזה לא הכל.
 
עוד על פי הדיווח של גולדברג, העצור חשוד כעת בעבירות של: ניסיון שידול לרצח קשירת קשר לביצוע פשע תקיפה וחבלה ע"י שניים תקיפת עובד ציבור והיזק לרכוש. ייתכן כי גם תוגש תביעה של פרוש על הפגיעה בו.
החשוד משה אירום חשוד שביקש לפגוע בראב"ד הגר"י סילמן ובעקבות מעצרו, נמנעה הפגיעה ברגע האחרון. במאה שערים מתנערים שלא לומר שמחים על פיענוח הפרשה, לטענתם מזה תקופה שאנשים תמהונים חלקם גרים וחוזרים בתשובה מנסים לפעול מהאיזור שלהם בפעולות המנוגדות לחלוטין לדעתם .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה