משפט

ניר חפץ: "נתניהו חושב שכל הזמן מקליטים אותו"

חקירתו הנגדית של עד המדינה ניר חפץ נמשכת ומתעסקת בעיקר בתיק 2000. עו"ד עמית חדד המייצג את נתניהו בתיקים 1000  ו-2000 עימת את דבריו של חפץ על ראיון בשבע ימים בו נאמרה טעות מצידו של נתניהו. חדד: "מילצ'ן אמר 'ביבי אמר לי שכל שיחה עם נוני מוקלטת"
מערכת ice | 
ניר חפץ (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
הבוקר (שלישי) נמשכת חקירתו הנגדית של עד המדינה ניר חפץ במשפט ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, היום ה-16 בעדותו של ניר חפץ. עו"ד עמית חדד, בא כוחו של נתניהו  חוקר את ניר חפץ בנוגע לתיק 2000 והדיון ימשיך בחקירת פרקליטת נוני מוזס.
עו"ד עמית חדד בחקירה שאל על השיחה בין בנימין נתניהו לנוני מוזס ושאל על ההקלטות.  "נתניהו עצמו לא מקליט שיחות, זה אירוע נדיר שיש הקלטה, הוא לא מקליט, חושש עם זה, לגבי נוני מוזס אין לי ידיעה" אמר חפץ וחדד ציטט את מילצ'ן ואמר 'ביבי אמר לי כל שיחה עם נוני מוקלטת'. חפץ אמר: "ביבי אמר לי כל שיחה עם נוני מוקלטת. נתניהו חושב שכל הזמן מקליטים אותו, תמיד נזהר, הוא מאוד אלרט לעניין"
 
עו"ד חדד שאל בנוגע לתמיכה של "ידיעות אחרונות באולמרט בתקופה שחפץ ערך את מוסף 7 ימים: "היו יחסים טובים עם אולמרט, להגיד שהעיתון התגייס, לא יכול להגיד דבר כזה, היו יחסים טובים לפני זה עם הסביבה של שרון, אבל לא התגייס לטובת שרון. אולמרט מיתג ביביתון. במובן הזה ברור שהיתה אחדות שורות".
חדד התייחס לראיון של בנימין נתניהו בעיתון שבו נעשתה הצמדה לפפגישה עם נתניהו במצודת זאב. באותו הריאיון נתניהו עיוות את דבריו: "זוכר משהו מ 48 המנדט הבריטי, והוא נולד רק ב-49". חפץ השיב: "המהות היא כשעלתה הסוגיה, פורסם בעיתון שנתניהו אמר שהוא זוהכר חיילים בריטים כשהוא נולד אחרי שהמנדט הבריטי הסתיים. זה פרץ לסערה תקשורתית שמפגעה בדימוי. אני מקשיב שוב ושוב לראיון, ואי אפשר להגיע, גם הפרשנות שאומרת שאמר את זה, היא סבירה, וגם שלא התכוון לזה סבירה. אז כעורך לקחתי על זה אחריות. אני הידקתי. מן הראוי לתת לו ליהנות מהספק. יכול למצוא את ההקלטה. כשאתה מקשיב, לא ברור אם התכוון או לא, משפט ארוך בלי פסיקים ונקודות". 
אחרי הנושא הזה פורסמה הבהרה בהארץ, בידיעות אחרונות בחרו שלא לפרסם את ההבהרה: "למיטב זכרוני כן פרסמנו, מי שעיכב את זה, זה אני, התקשיתי. אם יש ספק צריך לקחת אחריות ולזכות את נתניהו מהטענות, במקרה הכתב היה בארה"ב הייתי צריך להגיש להקלטות לשמוע, אנון מוזס התקשר הרבה פעמים, רצה לדעת את האמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה