משפט

כצפוי: זו המנהלת החדשה של רשות התחרות

השרה אורנה ברביבאי הודיעה שהחליטה למנות את מיכל כהן למנהלת הקבועה של רשות התחרות וזאת לאחר שכינה עד כה כממלאת מקום
ניצן כהן |  1
מיכל כהן הממונה על התחרות (צילום דוברות משרד הכלכלה)
שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, אימצה את המלצת ועדת האיתור לבחירת הממונה על רשות התחרות ובחרה בעו"ד מיכל כהן לממונה הקבועה.
מהודעת המשרד עולה כי וועדת האיתור בחנה 14 מועמדים על מנת למצוא את המועמד או המועמדת המתאים או המתאימה ביותר לתפקיד. אמש, העבירה הוועדה שני מועמדים סופיים כהמלצה לממונה על רשות התחרות: עו"ד מיכל כהן וד"ר אורן רגבי. 
 
השרה פגשה הערב את המועמדים לתפקיד חיוני זה למשק הישראלי והחליטה כי עו"ד מיכל כהן, היא זו שתומלץ לממשלה על מינויה לתפקיד ראש רשות התחרות.
עו"ד מיכל כהן, בעלת תואר במשפטים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב, ובוגרת תכנית נוספת בלימודי תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות יתרה מאוניברסיטת תל אביב. בעלת תואר מוסמך מחקרי בכלכלה ומשפט, בהצטיינות, תוכנית ERASMUS ואוניברסיטת compultense מדריד.
משנת 2006 משמשת בתפקידים משפטיים ברשות התחרות. שימשה בתפקיד סגנית היועץ המשפטי (פלילי), סגנית בכירה ליועץ המשפטי (אזרחי), יועצת משפטית ומאוגוסט 2021 משמשת כממלאת מקום הממונה על התחרות. 
שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי: "הרשות מופקדת על תהליכי התחרות ויש לה אחריות לאומית לשמירה והגנה על רווחת הצרכנים מפני פגיעה מצד גופים עסקיים ולעודד צמיחה כלכלית במשק. אני מצפה כי הרשות תגביר את הפיקוח והאכיפה כגורם מקצועי מוביל בתחום התחרות, ותפעל כגוף עצמאי ופרואקטיבי בכל מקרה של חשש לפגיעה בתחרות ובצרכן. 
"לעורכת הדין מיכל כהן יש את מלוא הכישורים לעמוד בראש הרשות והיא נבחרה בתום תהליך מעמיק שביצעה ועדת האיתור בראשות מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורנה כוהנת השחיתות מאכ"א ! (ל"ת)
    אסף 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור