משפט

משפחת טראמפ מסתבכת: דון ואיוונקה זומנו לחקירה

שני ילדיו הגדולים של הנשיא לשעבר זומנו במסגרת חקירה של ניהול העסק המשפחתי, שלפי החשד ניפח ומזער שווי של נכסים באופן בלתי חוקי. המשפחה: מדובר בציד מכשפות פוליטי

מערכת ice | 
איוונקה טראמפ (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
שני ילדיו של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, זומנו בימים האחרונים לחקירה בקשר לניהול העסקים המשפחתיים, כך חשפו מסמכים שהוגשו בסוף השבוע לבית משפט ברובע מנהטן שעיר ניו-יורק, לפי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס.
 
דונלד ("דון") ג'וניור ואיוונקה טראמפ זומנו על ידי התובעת הכללית של מדינת ניו-יורק, לטישה ג'יימס, לחקירה בנושא ניהול העסק המשפחתי, "The Trump Organization". התובעת ג'יימס מאמינה כי משפחת טראמפ ניפחה את מחירי הנכסים שלה בהתנהלות מול בנקים כדי לקבל הלוואות גדולות יותר, ובו-בזמן הקטינה את מחיריהם בהתנהלות מול רשויות המס כדי לשלם להן פחות. דון ואיוונקה עבדו שניהם בארגון עד לבחירת אביהם לתפקיד נשיא ארה"ב, ודון אף המשיך לעבוד בארגון בזמן הכהונה של אביו. אריק טראמפ, בנו השלישי של הנשיא לשעבר, כבר נחקר בפרשה לפני יותר משנה.
החקירה המדוברת מתנהלת זה כשלוש שנים, ומלבד ילדי טראמפ זימנה גם את האב. עורכי דינה של המשפחה תבעו את ג'יימס בבית משפט באלבני, בירת ניו-יורק, בבקשה לצו שיפטור את בני המשפחה מהופעה לחקירה, בטענה כי מדובר בציד מכשפות פוליטי. בשבת האחרונה פרש התובע המחוזי שניהל את התביעה, סיירוס ואנס, והתחלף באלווין בראג, שהודיע מראש כי הוא מתכוון להיות מעורב בחקירה באופן אישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה