השוק

החתן של טראמפ גייס סכום עתק וכך בישראל ירוויחו

?חברת ההשקעות ג'ארד קושנר Affinity מגייסת 3 מיליארד דולר במימון מחויב, כאשר את הסכום הוא מתכנן להשקיע בחברות אמריקאיות וישראליות שמחפשות הזדמנויות התרחבות בינלאומיות בהודו, אפריקה, המזרח התיכון וחלקים נוספים באסיה
מערכת ice | 
גארד קושנר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
חברת ההשקעות העולמית של ג'ארד קושנר, חתנו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, Affinity Partners, גייסה סכום עתק של קצת יותר מ-3 מיליארד דולר במימון מחויב ממשקיעים בינלאומיים, כך מסר לרויטרס היום (שישי) אדם שמכיר את מאמץ הגיוס.
קושנר, העוזר בכיר לשעבר של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הנשוי לבתו, איוונקה, הקים בקיץ האחרון את Affinity Partners במיאמי לאחר שהחליט להתרחק מהפוליטיקה, והחל לגייס כסף בסתיו. קושנר מתכנן להשקיע בחברות אמריקאיות וישראליות שמחפשות הזדמנויות התרחבות בינלאומיות בהודו, אפריקה, המזרח התיכון וחלקים נוספים באסיה.
 
החברה של קושנר קיבלה התחייבויות של יותר מ-3 מיליארד דולר, אמר המקור, והוסיף כי הוא מצפה להמשיך במאמצי גיוס הכספים בחודשים הקרובים כדי לסגור אותן ולהוסיף התחייבויות פוטנציאליות נוספות. מידע על משקיעים ספציפיים לא נחשף, אך Affinity פנתה למוסדות אמריקאים ולמוסדות השקעות זרים, כולל קרנות הון ריבוניות ויחידים בעלי הון גבוה.
Affinity מקווה לסגור את העסקה הראשונה שלה ברבעון הראשון של 2022, אמר המקור. המשרד שכרה כ-20 עובדים, ביניהם יוצאי הפרייבט אקוויטי ברט פרלמן ואסד נקווי, ומתכננת להתמקד בארה"ב. השקעות מבוססות כמו גם אלו במזרח התיכון. בבית הלבן של טראמפ, קושנר עזר לתווך עסקאות בין ישראל לאיחוד האמירויות הערביות, בחריין, סודן ומרוקו במהלך ששה חודשים בשנה שעברה. הוא גם עזר במשא ומתן על הסכם סחר חדש בין ארה"ב-מקסיקו-קנדה.
הוא מילא תפקיד בולט במסע הבחירות הכושל של טראמפ ב-2020, אך התרחק מהטענות הכוזבות של טראמפ על הונאת בוחרים. קושנר ניסה להרחיק את חמו מפלטפורמות מדיה חברתית שוליים, ימין קיצוני, לאחר שטראמפ הודח מטוויטר בעקבות המהומה הקטלנית בגבעת הקפיטול ב-6 בינואר. קושנר מקווה ליצור "מסדרון השקעות" בין ישראל וסעודיה, על ידי עבודה עם חברות ומשקיעים ישראליות ובמפרץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה