השוק

המיזם החדש של מלניה טראמפ בתחום ה-NFT

מלאניה טראמפ משיקה מיזם חדש בתחום ה-NFT. חלק מהרווחים יועברו לצדקה וחינוך של ילדים ממשפחות אומנה שיוכלו לשפר כישורים בתחום מדעי המחשב, תכנות ופיתוח תוכנה
מערכת ice |  1
דונלד ומלאניה טראמפ (צילום ביזנס טודיי)
הגברת הראשונה לשעבר, מלאניה טראמפ, משיקה בימים אלה מיזם חדש בתחום ה-NFT. טראמפ שיחרר את ה-NFT הראשון שלה והיא מתכננת להמשיך להוציא נוספים במרווחי זמן קבועים. 
לפי הדיווחים בארצות הברית, הפלטפורמה החדשה מנוהלת על ידי חברת פארלר (Parler), וכל יצירת NFT שתשוחרר תצא לאתר ייעודי שנושא את שמה, מלאניה טראמפ דוט קום.  חלק מההכנסות של טראמפ יועברו למטרת צדקה. טראמפ מכוונת לתרום כספים לחינוך של ילדים במשפחות אומנה כך שיוכלו לשפר את הכישורים שלהם בתחומים של מדעי המחשב, תכנות ופיתוח תוכנה. 
 
כזכור, NFT הם נכסים דיגיטליים לרוב הנכסים משתמשים בטכנולוגיית בלוקצ'יין בכדי לתעד את הבעלות של אותם אובייקטים דיגיטליים. התחום הפך לפופולרי במיוחד. אפילו המילון האמריקאי הפופולרי, מילון קולינס, בחר במונח NFT למילת השנה שלו לשנת 2021. 
כזכור, בחודש שעבר, אבנים מהכותל המערבי הועמדו למכירה. מדובר בפרויקט של מספר יזמים לשיווק הדמיות של אבנים מהכותל כנכסים דיגיטליים - NFTs. מדובר בפרויקט שהתחיל לצוץ בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות, ומציע להשקיע כסף עבור הדמיות של אבנים מהכותל המערבי שנוצרו באמצעות צילומים מהכותל. העומדים מאחורי הפרויקט פנו לקרן למורשת הכותל המערבי לקבלת אישור לצלם במקום, בטענה שמדובר במיזם לצורך לימודים אקדמיים, ולבסוף התמונות שצילמו הפכו לבעלי שימוש מסחרי. בקידום הפרויקט לקחו חלק ידוענים ומשפיעני רשת ישראלים, והקרן למורשת הכותל מנסה לבלום את מכירת הנכסים הדיגיטליים של הכותל, ובוחנת אפשרויות משפטיות לכך אחרי שהתמונות צולמו בהטעיה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשיא ארהב הבא גרלד קושניר היקר באדם (ל"ת)
    mike mike 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור