השוק

ברצלונה לא לבד: מנצ'סטר סיטי נוטשת את הבלוקצ'יין

אחרי שברצלונה ו-Ownix התנערו ממשה חוגג שהסתבך בהונאת משקיעים ותקיפה מינית. מנצ'סטר סיטי מצטרפת אליה ונוטשת עסקת בלוקצ'יין עם 3Keys
מערכת ice | 
שחקני מנצ'סטר סיטי (צילום אינסטגרם)
מנצ'סטר סיטי מצטרפת לברצלונה ומסיימת את עסקת הבלוקצ'יין שלה בסיבה שונה משל ברצלונה שנטשה עסקה עם Ownix של משה חוגג לאחר ההסתבכות שלו. 
כאמור, שני מועדוני כדורגל אירופיים מובילים מסיימים עסקאות חסות בלוקצ'יין בנסיבות שונות. השבוע הצטרפה לברצלונה מנצ'סטר סיטי שביטלה שותפות, וביטלה עסקה שביצעה עם חברת הפיננסים המבוזרת 3Key Technologies ב-12 בנובמבר. אף על פי שלא ניכרת הפרת חוק במקרה זה, סיטי קיבלה רגליים קרות לאחר שעלו דיווחים כי ל-3Key ולמנהליה יש נוכחות מקוונת דלה מאוד.
שני אתרי אינטרנט הקשורים ל-3Key לא עבדו ביום שלישי, וחיפושים על מנהלים מרכזיים לא הצליחו להעלות מידע כלשהו. המועדון השעה את השותפות עד להודעה חדשה. סיטי ו-3Key אמרו שהם ישיקו מוצרים מעבר לים, החל מגרמניה ודרום קוריאה.
 
מוקדם יותר, ביום שישי האחרון, מועדון הפאר הספרדי ברצלונה ניתק את העסקה עם Ownix ​​לאחר שאיש העסקים הישראלי, משה חוגג הקשור לחברה נעצר בגין הונאה. שני הצדדים הסכימו לעסקה ב-5 בנובמבר להשיק NFTs הקשורים להיסטוריה של ברצלונה.
משה חוגג היה אחד משמונה חשודים שנעצרו על ידי משטרת ישראל בחשד להונאה הקשורה למטבעות קריפטוגרפיים בסך של לפחות 65 מיליון דולר. חוגג, יזם שעומד מאחורי שלל סטארט-אפים הקשורים לקריפטו, הואשם בהטעיית משקיעים, גניבה, הלבנת הון ותקיפה מינית. חוגג הכחיש את ההאשמות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה