השוק

דונלד טראמפ מתפוצץ: השלים גיוס של מיליארד דולר

דונלד טראמפ השלים גיוס של מיליארד דולר בסטארט-אפ של הרשתות החברתיות. קבוצת המדיה והטכנולוגיה מתכננת להשיק את הפלטפורמה Truth Social
מערכת ice |  3
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
הסטארט-אפ של דונלד טראמפ ברשתות החברתית גייס מיליארד דולר ממשקיעים לא מזוהים בזמן שהוא ממשיך עם התוכניות לצאת להנפקה באמצעות מיזוג עם חברת רכישה למטרות מיוחדות. מדובר בהשקעה פרטית בחברה ציבורית (PIPE).
קבוצת המדיה והטכנולוגיה של נשיא ארצות הברית לשעבר המיליארדר דונלד טראמפ, שתירשם בנאסד"ק, מתכננת להשיק בשנה הבאה פלטפורמת מדיה חברתית חדשה בשם Truth Social. נשיא ארה"ב לשעבר מתח ביקורת על טוויטר ופייסבוק על כך שחסמו אותו בשל חששות שפעילותו ברשתות החברתיות הסיתה את המתקפה על הקפיטול כשהיריב ג'ו ביידן ניצח בבחירות.
טראמפ האשים בעבר את הפלטפורמות הללו בצנזורה ובאפליה פוליטית נגד שמרנים, וחזר על האשמה זו לצד ההנפקה. בעקבות החסימה, הוא השיק את הבלוג "משולחן העבודה של דונלד ג'יי. טראמפ" - בתחילה תיאר אותו כפלטפורמה - אך סגר אותו פחות מחודש לאחר מכן פרסם אחד מעוזריו, ג'ייסון מילר, אמר ל-CNBC שהעמוד "היה רק ​​עזר למאמצים הרחבים יותר שיש לנו ועובדים עליהם", רמז לקראת השקת פלטפורמת המדיה החברתית החדשה.
 
"מיליארד דולר שולח מסר חשוב לביג טק", הצהיר מר טראמפ בהודעה לעיתונות שהודיעה על הגיוס. "ככל שהמאזן שלנו מתרחב, Trump Media & Technology Group תהיה בעמדה חזקה יותר להילחם נגד העריצות של ביג טק", הוסיף. הצלחתו של הנשיא לשעבר במשיכת תומכים פיננסיים נבעה מהמותג האישי והפוליטי שלו. אין עדיין פרטים ציבוריים על מי המשקיעים, וגם לא הפרטים הפיננסיים של החברה החדשה, והעסקה למיזוג עם חברת  Digital World Acquisition Corp טרם נסגרה, כך דיווח בלומברג.
סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי הסנאטורית האמריקנית אליזבת וורן ביקשה מיו"ר רשות ניירות ערך (SEC) גארי גנסלר לחקור את המיזוג המתוכנן בשל הפרות פוטנציאליות של חוקי ניירות ערך. ה-SEC סירבה להגיב אם היא מתכננת פעולה כלשהי.
זה קורה כאשר מר טראמפ המשיך לבקש תרומות, תוך שהוא "מפלרטט" עם האפשרות שהוא עשוי להתמודד שוב ב-2024, אך מבלי לתת שום התחייבות רשמית - מה שעלול להטיל הגבלות על פעילות גיוס התרומות שלו. Truth Social הוגדר כמאפשר לשמרנים את חופש הביטוי מבלי שהפלטפורמה תמתן את המסרים שלהם "על בסיס אידיאולוגיה פוליטית". מר טראמפ המשיך לטעון ללא ראיות כי בחירתו של יריבו מר ביידן הייתה הונאה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טראמפ שוכח ש80% מהמצביעים שלו אנלפבתים
    פנחס 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם לא יודעים להתקין אפליקציה בטלפון בלי שהילד השמאלן של השכן יעזור להם חחחחחח
    סגור
  • 2.
    בעד
    נועם 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לטראמפ, סופסוף יש למישהו כח לצאת נגד פייסבוק וטוויטר, אמן שיצליח לו, יהיה הרבה הורדות ומעבר בין הפלטפורמות הישנות והמגעילות של טראמפ.
    סגור
  • 1.
    מה נסגר איתכם בזמן האחרון
    ירון 12/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רואה את הכותרות וכולם מתפוצצים אצלכם
    סגור