משפט

בנימין נתניהו מגיב לראשונה: האם תהיה עסקת טיעון?

ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, שיחרר סרטון שבו הוא חשף לראשונה את תגובתו בנוגע לשיח סביב עסקת הטיעון ורמז שהמגעים נותקו לחלוטין: "נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק"
מערכת ice |  4
נתניהו בכנסת היום (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, שיחרר הערב (שני) התייחסות ראשונה לעסקת הטיעון בעניינו ורמז כי הוא נוטה לסיים את השיח על העסקה ולהמשיך את המאבק בבית המשפט. 
נתניהו אמר בסרטו כי: "בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל - בשליחותכם. הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון". 
נתניהו המשיך וסיכם: "ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את ליבי ואת ליבם של בני משפחתי וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק".
 

אתמול כחלק מעסקת הטיעון של אריה דרעי, יו"ר ש"ס הגיש את התפטרותו מהכנסת ליו"ר מיקי לוי. בשבועות האחרונים מאז חשיפתו של בן כספית בעניין, עלו כל מיני אפשרויות בנושא. תחילה, פרישה אפשרית של בנימין נתניהו מהפוליטיקה בתמורה להסרת הקלון. 
במהלך השבועות האחרונים, בקואליציה היו התבטאויות שונות במטרה למנוע את עסקת הטיעון וחברי כנסת הצטרפו להפגנות בפתח תקווה בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט. מנגד, בליכוד חיפשו אחר יורש: דוד ביטן אמר בראיון כי יתמוך בישראל כ"ץ, לפני כשבוע, אמיר אוחנה הביע לראשונה בריאיון את האפשרות שיתמודד לראשות הליכוד ביום שאחרי נתניהו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    וכמובן לא שכח להסית נגד התקשורת ומערכת המשפט. (ל"ת)
    גל 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    @@@@: עוד יפתיעו (?):
    ע.סתם אזרח-איתן בוקס 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצופים ולצופות : כעת כלא משמח: הסכם הפשרה שאת מידת אם וקלון למול אם וקלון מערכתי, מותירים להחלטת הגינות ויושרת שופטי ישראל, עד כה לפחות , לא היתקבל. האולי עוד יפתיעו רבות ורבים טובות וטובים: ויתקבל ? כישמח מאוד, בכל שלב המשך זה של היום: רבות ורבים טובות וטובים, ימין שמאל, שמאל כימין, הן טובים שאחר. ((הגם בשמחה ורבה, ואת אסמכת יום זה לשנות)) (789238).
    סגור
  • 2.
    השרלטן בן כזבית שיקב,ל סרטן !!! (ל"ת)
    אסף 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    משחק יתר... חיוך מזויף... האיש מזיע בלב ורואים לו
    רותם חלוץ 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    9 0
    היד שלו הכי חלשה שיכולה להיות. אין לו מנופי איום מול מנדלבליט. תוך יום - יומיים הוא מוותר גם על הקלון, מודה בשני אישומים והולך הביתה.
    סגור