משפט

גל אוחובסקי יצא מזה: הפרקליטות התקפלה וסגרה את התיק

הפרקליטות החליטה לסגור את התיק נגד גל אוחובסקי שנבדק לאחר התחקיר של כאן 11 עקב חוסר אשמה
אביחי דלאל | 
גל אוחובסקי (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
הפרקליטות החליטה היום (חמישי) על סגירת את התיק נגד הבמאי ואיש הטלוויזיה, גל אוחובסקי עקב חוסר אשמה. התיק נפתח לאחר התחקיר של כאן 11 שחשף את העדויות נגד הבמאי והטענות כי הוא הטריד אותם מינית לכאורה.
הפרשה התפוצצה בתחקיר ששודר בחדשות הערב, מיכל רבינוביץ' חושפת עדויות לפיהן גל אוחובסקי, נשיא ארגון הנוער הגאה, כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק, ובמקרה נוסף כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה.
א', שנמצא דובר אמת בפוליגרף, מעיד "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי" לפי עדות נוספת של ב': "הוא כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".
 
מטעמו של גל אוחובסקי נמסר: "לגבי המקרה הראשון: עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו. באשר לעדות השניה: בניגוד למה שמחייב הדין וכללי האתיקה, לא הועברו מצד התאגיד שום פרטים לגביה, ואין לו דרך להגיב או להתגונן בפני אירוע שלא פורט בפניו. אך כאמור, מרגע שזו התחושה, הוא מתנצל גם בפני המעיד השני. כמי שהקדיש את חייו לקהילה החליט גל כי אחריותו מחייבת אותו להפסיק את פעילותו כנשיא איגי, ארגון הנוער הגאה. הארגון הוא מפעל חייו, והוא אינו מעונין שרבב ידבק בארגון הנהדר הזה".
לפי החשיפה של מיכל רבינוביץ' בחדשות הערב בכאן 11, בארגון הנוער הגאה - איגי - ידעו כבר לפני שנתיים על התנהלות לא הולמת לכאורה של גל אוחובסקי כלפי גברים ולא פעלו בעניין. פורסם במהדורה כי שני מקרים שונים, האחרון שבהם לפני כחצי שנה, הובאו לידיעתו של עופר נוימן, מנכ"ל איגי, בפניות ישירות אליו. בשני המקרים הללו, נוימן לא בדק את הנושא, לא דרש מאוחובסקי הסברים, וגם לא עימת אותו עם המידע שהגיע.
בינואר האחרון, הוגשה התלונה השלישית והאחרונה נגד אוחובסקי במשטרת תל אביב באמצעות גבר בשנות ה-30 לחייו, באותה התלונה הלין  שלכאורה הוטרד מינית על ידי גל אוחובוסקי לפני כשלוש שנים. וזו הייתה התלונה האחרונה שהוגשה נגדו. אך בפרקליטות העריכו כי אין האשמה והחליטו לסגור את התיק בעניינו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה