משפט

תביעה באלפי דולרים: הזמין קפה וקיבל חומר ניקוי רעיל

לקוח של סטארבקס הגיש תביעה על כך שלדבריו הזמין קפה שחור וקיבל כוס סגורה עם חומר ניקוי. הוא לא הסתכל בפנים לפני שלגם, וכעת תובע באלפי דולרים
מערכת ice | 
סטארבקס (צילום Istock, freepik)
אדם מקונטיקט שהזמין קפה שחור בסטארבקס, קיבל במקום זאת מנה חזקה הרבה יותר - חומר ניקוי רעיל, כך הוא טוען בתביעה שהגיש ביום שלישי לבית המשפט המחוזי בקונטיקט, בה הוא  דורש פיצויים בסכום העולה על 75,000 דולר.
"בקיצור, סטארבקס, במקום להגיש ללקוח את הקפה שהזמין, הרעילה אותו בכימיקל רעיל." נכתב בתביעה. האזרח, תושב מחוז פיירפילד, הזמין קפה שחור חם בחנות סטארבקס וקיבל כוס עם מכסה שנראה כרגיל. "עם זאת," נכתב בתביעה, "לאחר שלגם מה"קפה" כביכול, הוא בלע, והבין שזה עתה בלע חומר רעיל כשלהו. הכימיקל גרם מיד ל"תחושת צריבה" בפיו, בגרון ובבטנו של הלקוח, מה שגרם לו לחלות ולהשתעל ללא הרף."
 
לאחר מכן הלקוח פתח את המכסה והבחין בתמיסת הניקיון הכחולה. הלקוח דיווח בפני מנהל הסניף על החוויה הקשה שלו, שאמר לו שהשטות נעשתה על ידי "עובד חדש" שלא הבין שמכונת הקפה התמלאה בחומר הניקוי החזק שנועד להמיס שאריות בה. המנהל גם הודה בפני הלקוח שההתראה היחידה ל כך שהמכונה מלאה בחומר ניקוי היא כוס ריקה והפוכה שהונחה עליה.
זו לא הפעם הראשונה שסטארבקס מגישה ללקוחות לכאורה חומרי ניקיון - שכן התביעה של הלקוח הזה טוענת שלפחות שני לקוחות נוספים הורעלו בעבר כשהזמינו קפה. שני הקורבנות הקודמים הגישו תביעות נגד רשת בתי הקפה, כמו של הנוכחי. ללקוח מצידו, היו בעיות קשות במערכת העיכול, בחילות, שלשולים, כאבים בלשון ובפה וכן "טעם גיר מתמשך". כך נטען בתביעה.
 
"האירוע המפחיד הזה גם עורר והחמיר מאוד את ה-PTSD שלו, דיכאון וחרדה שאובחנו בעבר, מה שהוביל לטראומה רגשית ולמצוקה מוגברת", אומרת התביעה בת 13 העמודים.
דוברות סטארבקס הגיבה אתמול לטענות: "הבריסטות שלנו מקפידים מאוד בהכנת משקאות ומספקים חוויה בטוחה ללקוחות שלנו. אנו לוקחים את המחויבות הזו ברצינות ובוחנים את טענותיו של הלקוח הנ"ל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה