משפט

עקיבא נוביק הגיש תביעת נגד ב-200 אלף שקל נגד אלי ציפורי

העיתונאי אלי ציפורי הגיש תביעה נגד העיתונאי עקיבא נוביק. כעת נוביק משיב בתביעת נגד על סך 200 אלף שקל. "הגיע הזמן שישלם על התנהלותו"
מערכת ice | 
אלי ציפורי ועקיבא נוביק (צילום ערוץ 14\כאן 11)
לפני מספר שבועות הגיש העיתונאי אלי ציפורי, תביעה נגד העיתונאים חיים לוינסון, אבישי גרינצייג, עקיבא נוביק ועוד. כעת, האחרון משיב לו בתביעת נגד על סך 200 אלף שקל. לטענתו של נוביק, אלי ציפורי הכפיש אותו במסגרת עשרות פרסומים המהווים הוצאת דיבה.
נוביק כתב בטוויטר שלו: "הגשתי כתב הגנה בתביעתו של אלי ציפורי נגדי. בבית המשפט אטען שהמילים ״אתה ידוע כמשוגע המקלל של הטוויטר״ הן אמת לאמיתה ואינן לשון הרע. עורך דיני שחר בן מאיר יוכיח זאת בעזרת שלל ציוצים מרחבי הטוויטר, ויראה כיצד שוקד ציפורי על טיפוח תדמית שכזאת. כמו כן, הגשתי תביעה שכנגד על סך 200,000 ש״ח נגד אלי ציפורי בגין עשרות ציוצים שלו נגדי. הגיע הזמן שישלם על התנהלותו כאן."
כזכור, אלי ציפורי הגיש תביעה באמצעות עורך דינו עדי בן חור, המייצג גם את יאיר נתניהו בתביעה שלו נגד עו''ד עילית גלעד. ציפורי טוען כי שלושת העיתונאים ועוד, פגעו בשמו הטוב והפרו את פרטיותו. לדבריו הם חשפו תצהירים ומסמכים רפואיים שלו, אשר עפ"י הנהלת ביהמ"ש לנתבעים כלל לא אמורה להיות גישה אליהם.
 
ההתכתשות בין ציפורי לשלושה היא לא חדשה בכלל. לדוגמא, בספטמבר 2021 ציפורי תקף בטוויטר את גרינצייג בעקבות ציוץ שלו על עו"ד כנרת בראשי. הציוץ של גרינצייג לגלג על בראשי שטענה כי דינה זילבר מועמדת לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון. גרינצייג כתב בעקבות זאת בציניות, "אגב, הלם הלם הלם, שי ניצן אפילו לא מועמד לשופט בבית המשפט העליון וגם אין שום הסכם שהוא יכהן כיועץ המשפטי לממשלה".
 
בעקבות כך, ציפורי יצא להגנתה של בראשי ותקף את גרינצייג בחריפות, "אבישי גרינצייג (שוב) לועג לכנרת בראשי. זה אצלו בנוהל. ממליץ למר גרינצייג לעשות שני דברים לפני שהוא מטיף לאחרים: א.לכסות את משפט נתניהו כראוי ולא להמציא ״ראיה״ שתומכת בשקרי הפרקליטות. ב. לגלות לציבור מאיפה השיג מסמסכים רפואיים שלי. אם הכל חוקי, למה האדון שומר על זכות השתיקה?".
בעקבות הציוץ של ציפורי כתב גרינצייג, "אני שומר על כבודו של מר ציפורי (למרות שלא מגיע לו) ולא מתייחס פומבית כלל וכלל בשום צורה לסיפורי "המסמכים הרפואיים" שלו, וציפורי עצמו הוא היחיד שדואג להפיץ לכל העולם ואשתו פעם אחרי פעם אחרי פעם אמירות על "המסמכים הרפואיים" שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה