משפט

עקץ את רשות המיסים בסכום עתק, כך פעלה השיטה

רשות המיסים חשפה הבוקר נאשם בהעלמת מס בשווי של עשרות מיליונים, לאחר שנתפס במסגרת מבצע ארצי לאיתור שבונו ונכסי חו"ל שאינם מדווחים
מערכת ice | 
עליה בשקל (צילום פלאש 90)
רשות המיסים שנמצאת בימים אלה במסגרתו של מבצע ארצי נרחב לחשיפת חשבונות בנק ונכסים בלתי מדווחים של ישראלים בחו"ל, הצליחה לשים יד על עבריין מס שהעלים חשבונות בני עשרות מיליוני שקלים.
במסגרת המבצע הארצי של הרשות לחשיפת מחזיקי חשבונות בנק ונכסים בחו"ל שנערך על ידי חטיבת החקירות והחטיבה המקצועית ברשות, הובא היום מיכאל דרייפוס, בפני בית משפט השלום בחיפה בחשד לאי דיווח על חשבונות בנק  בחו"ל בהיקפים של כ-25 מיליון שקלים במטרה להתחמק מתשלום מס. כבוד השופטת, סגנית הנשיאה טל תדמור-זמיר שחררה את החשוד בתנאים מגבילים.
על פי הבקשה לשחרור בערובה, שהוגשה על ידי פקיד שומה חיפה, עולה כי שמו של דרייפוס, תושב חיפה, נכלל ברשימת בעלי חשבונות בנק שהתקבלו על פי הסכמים לחילופי מידע בין מדינות בהתאם לנוהל CRS (Common Reporting Standard).  בחיפוש שנערך בביתו של החשוד נמצאו דפי בנק ומסמכים הקשורים לנכסים שמחזיק בחו"ל, עליהם כאמור לא דיווח לרשות המסים כחוק.  
 
החשוד שוחרר בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית על סך 250,000 שקלים, הפקדת ערבות כספית בסך 50,000 ש"ח וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום. הרשות הודיעה כי, כחלק מהמבצע הארצי, מתנהלות בימים אלה שורת חקירות ברחבי הארץ ובהמשך צפויים מעצרים נוספים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה