משפט

רשות המסים החרימה סכום עתק מהזמר הפופולארי במגזר הערבי

במסגרת מבצע "אינתה עומרי", ולאחר שפשטה על בתיהם של 12 זמרים מן המגזר הערבי בחשד לעבירות מס, הגיעה המשטרה גם לביתו של עלא עקר והחרימה לו 100 אלף שקל במזומן, לפני ששחררה לו אותם בחזרה
מערכת ice |  4
עלא עקר (צילום אינסטגרם)
מבצע "אינתה עומרי", במסגרתו פשטה משטרת ישראל על בתיהם של 12 זמרים מן המגזר הערבי בחשד להעלמת מס בגובה מיליוני שקלים, הגיעה גם ל"עומר אדם" של המגזר. מדובר על הזמר עלא אקר, הזמר הפופולרי ביותר במגזר כיום, כאשר במהלך פשיטה של משטרת ישראל על ביתו, החרימה לו כ-100 אלף שקל.
הזמר, שמתגורר בעכו, החזיק בדירתו 61 אלף שקל במזומן, 600 דולר ועוד 200 אירו, אותם החרימה המשטרה ואנשי רשות המסים שערכו ביקורת מע"מ בדירתו. הזמר לא מתכוון לוותר על הכסף וכבר פנה באמצעות עורך דינו, ג'וליאן חדאד אל רשות המסים, בבקשה לקבל בחזרה את כספו, כשבשלב זה נענה בשלילה.
 
אלא שלאחר הליכים בין הצדדים, טען עורך דינו של עקר כי עצם החזקת הכסף המזומן לא מהווה עבירה פלילית, מה שהוביל בסופו של דבר לכך שהזמר כן קיבל את כספו בחזרה, כשהמשטרה הבהירה כי החקירה בעניינו עדיין בעיצומה. ג'וליאן חדאד, שמייצג גם את הזמר שריף, לו הוחרם רכב האאודי שבבעלותו, הביא לשחרור הרכב לאחר מספר ימים. 
עו"ד ג'וליאן חדאד אמר ל'מאקו': "הלקוח שלי זמר מוכשר ואהוב, והוא לעולם דיווח נכונה לרשויות המס. אמרתי כבר מתחילת הפרשה כי התזמון ליציאה למבצע חקירה מקיף בענף הזמר לא היה מוצלח במיוחד כאשר מדובר בענף שחווה שנתיים של בוצר (תקופת הקורונה); עוד אמרתי כי להערכתי המבצע החקירתי הזה לא יוביל לממצאים דרמטיים. כנראה צדקתי והערכתי דאז מקבלת ביטוי כעת בעצם השבת כספי המזומן לעלא עקר בדומה לרכוש נוסף שהושב לזמרים אחרים שייצגתי בחקירה הזאת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סכום עתק ??? מישהו קורא את השטויות לפני שיחרור הכתבה?
    יוסריאן 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבות הזויות. מי כותב בערוץ הזה ?
    סגור
  • 3.
    חחח אעלק סכום עתק... ובסוף החזירו לו הכל... פייק כותרת (ל"ת)
    עיתונאות בגרוש+חור 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סכום עתק?!?!?
    בני 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    טיפה בים תתבישו !! איזה כותרת מטופשת!!
    סגור
  • 1.
    כסף קטן ..
    בני אבו יאיר 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה מחפשים פרוטות.. הפלסטיקאי העלים 35 מליון ויש עוד אלפים כמוהו..
    סגור