משפט

סוחרי סמים בדואים גונבים ציוד מחקלאים במאות אלפי שקלים

המשילות בנגב ממשיכה להתפורר: סוחרים גונבים מחקלאים ציוד השקיה כדי להשקות את שדות המריחואנה שלהם. בעל כרם יין בנגב מספר: "מנסים להוציא אותנו מכאן. מרגיש שאנחנו לבד ושלאף אחד לא אכפת מאיתנו" 
מערכת ice | 
גראס (צילום דוברות המשטרה)
המשילות בנגב כבר מזמן נעלמה. גניבות, יריות, בניות לא חוקיות ומערב פרוע אחד גדול. לאחרונה החלה תופעה חדשה ומדאיגה במיוחד של סוחרי קנאביס בדואים, שגונבים מחקלאים בדרום ציוד השקיה במאות אלפי שקלים כדי להשקות את שדות המריחואנה אותם הם מגדלים.
 על פי החשד, הגנבים מגיעים בלילה עם טנדרים, מנתקים את מכלי הדישון ממקומם, שוברים את המנעולים, מרוקנים את תכולתם ולאחר מכן ממלאים בהם מים להשקיית שדות הקנאביס. הנזק שהגנבים גורמים לחקלאים נאמד במאות אלפי שקלים, מעבר לנזק שנגרם לציוד ולגידולים עצמם. מתברר שרק בשנה האחרונה המשטרה השמידה אלפי חממות ושדות מריחואנה שהוקמו בשטחי אש וברחבי הנגב. 
ערן רז, בעל כרם יין גדול בנגב, התעורר באחד הבקרים וגילה שגנבו לו את מיכל הדישון, ושפכו את תכולתו בחווה תוך שהם גורמים נזק כבד לרכוש: "הם רמסו ושברו עם שרשרות. שברו את הכול. שפכו דשן על הרצפה וגנבו את המכל".
 
רז הוסיף: "מכל משמש את מגדלי הגראס לגנוב מאיתנו החקלאים מים כדי להשקות את שדות הגראס. זה בוקר של נזק וכאב ומנסים לשבור אותנו ולהוציא אותנו מכאן. מרגיש שאנחנו לבד ושלאף אחד לא אכפת מאתנו. אנחנו לא נזוז מכאן". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה