משפט

אירוע מחריד בבאר שבע: סחיטה ואיומים דרך פורטנייט

קטין בן 17 מאשקלון  ניסה לעקוץ סכום של כ-50 אלף שקלים במרמה מהוריו של בן ה-12 ושידל את בן ה-22 לפצוע את עצמו עם סכין עד זוב דם, לאכול את הצואה של עצמו, לשתות את השתן של עצמו, לחתוך את אצבעות ידיו ולדקור את עצמו בבטן
מערכת ice |  1
פורטנייט (צילום יוטיוב)
אירוע מזעזע בדרום. ניסיון סחיטה חמור דרך משחק הפורטנייט: קטין בן 17 מאשקלון סחט ילד בן 12 ובן 22 מבאר שבע עם מוגבלות שכלית, כך חשף היום (שני) כתב רדיו באר שבע ארנולד נטייב.
על פי החשד, הנער ניסה לעקוץ סכום של כ-50 אלף שקלים במרמה מהוריו של בן ה-12 ושידל את בן ה-22 לפצוע את עצמו עם סכין עד זוב דם, לאכול את הצואה של עצמו, לשתות את השתן של עצמו, לחתוך את אצבעות ידיו ולדקור את עצמו בבטן תוך כדי שהוא אומר לו "תתאבד" ומאיים עליו שהוא יהרוג אותו וישלח עליו אנשים שייפגעו בו.
 
לאחר מכן, החשוד נעצר בתאריך ה-22 במאי,  על ידי מחלק נוער באר שבע ומעצרו הוארך מעת לעת, אתמול הוגשה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז דרום, עתה הוא ייאלץ לעמוד נגד הסעיפים בהם הוא מואשם. 
פקד יוני דסקלו קצין הנוער של תחנת באר שבע: ״מדובר באירוע חמור בו על פי החשד קטין בן 17 סחט כספים תוך ניצול בעלי מוגבלויות ודרישה לפגיעה עצמית על רקע מכירת חשבונות משתמשים במשחק פורטנייט. אנו פונים להורים לגלות ערנות בנעשה בקרב בני הנוער ולדווח בכל אירוע חריג״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא ברור מאיפה הגיע הבן 22? (ל"ת)
    שלום 06/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור