משפט

רשות המסים מעקלת מיליוני שקלים: מי שילמו מחיר כבד?

מסגרת המבצע ״מסלול בטוח״ לטיפול בעברייני מס החשודים בקיזוז חשבוניות פיקטיביות; במסגרת הפעילות עוקלו כ-7 מיליון שקל, מזומן בסך של כ-600,000 שקל, זהב ושישה רכבים, ונעצרו שלושה חשודים
מערכת ice |  3
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם רשות המסים וגורמי אכיפה נוספים פעלו בעיר רהט במסגרת המבצע ״מסלול בטוח״ לטיפול בעברייני מס החשודים בקיזוז חשבוניות פיקטיביות; במסגרת הפעילות עוקלו כ-7 מיליון שקל, מזומן בסך של כ-600,000 שקל, זהב ושישה רכבים, ונעצרו שלושה חשודים.
לפנות בוקר בוצעה פעילות של היחידה המרכזית של מג"ב דרום ולוחמי מג"ב וחוליית הלבנת הון ימ"ר נגב יחד עם משרד מע״מ באר שבע ויחידת הפירוקים ברשות המסים בעיר רהט. במסגרת הפעילות בוצעו חיפושים וביקורות בבתים ובעסקים של מספר חשודים, אשר בין היתר חשודים בקיזוז חשבוניות מס פיקטיביות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים.
במסגרת החיפושים נתפס מזומן בסך של כ-600,000 שקל, זהב במשקל של כ-2 ק״ג, המחאות מהרש״פ בשווי של מיליון ש״ח, והמחאות  נוספות מלקוחות בשווי של כ-7 מיליון שקל שנתפסו בהתאם לסעיף 112 א׳ לחוק מעמ. כמו כן, עוקלו שישה כלי רכב, ביניהם רכבי יוקרה. באחד מבתי העסק שנבדקו נעצרו מעסיק, אחיו ושוהה בלתי חוקי. שלושת החשודים הועברו לחקירה ברשות המיסים ובמשמר הגבול.
 
רשות המסים ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן וזאת על מנת לשמר את המשילות, יכולת ההרתעה ולהגברת האכיפה הכלכלית למען אוצר המדינה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גנבים (ל"ת)
    מוזי 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ממשלה עובדת. כל הכבוד (ל"ת)
    וטי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מחר או עוד כמה ימים תחזירו הכל ..רק בלוף
    סאמר 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כרגיל מחזירים את המכוניות לבעליהם וזה קרה ..רק המטרה להציק ולהפחיד
    סגור