משפט

איומים ברצח לכתב ערוץ 14: "ילד כאפות, יומך יגיע"

כתב הבריאות של הערוץ נתי לנגרמן קיבל מכתב איומים בו נכתב: "מקבל כספים מפייזר, יומך יגיע" וניגש למסור תלונה במשטרה. בערוץ 14 מגנים
מערכת ice |  2
ערוץ 14 (צילום יחצ)
מכתב איום נשלח ביממה האחרונה לכתב ערוץ 14 נתי לנגרמן ובו מסרים מאיימים. המכתב נשלח ככל הנראה ממתנגדי חיסוני הקורונה שהילכו אימים על כתבי בריאות מאז פרוץ המגיפה ולנגרמן התלונן במשטרה.
אמש (רביעי) הגיעה לביתו בירושלים מעטפה חשודה הנושאת את שמו של הכתב המדיני של הערוץ, נתי לנגרמן. במכתב שהיה במעטפה נכתב בין השאר: ילד כאפות, מקבל כספים מפייזר, יומך יגיע".לנגרמן, הגיש תלונה במשטרת ירושלים. 
 
יצויין כי זו אינה הפעם הראשונה, שלנגרמן מקבל איומים על חייו. לפני כחודש פורסמו איומים על חייו בהודעות וואטסאפ של קבוצות מתנגדי החיסונים. וגם אז הוגשה תלונה במשטרה.
איתי וולמן מנכ"ל עכשיו 14:  "הנהלת הערוץ, מגנה בחריפות את הניסיון לאיים על עיתונאי מסור ומקצועי ותובעת מהמשטרה לחקור ולהעמיד לדין לאלתר את מי שעומדים מאחורי מסכת האיומים.
יורם כהן מנהל חטיבת החדשות של עכשיו 14 הוסיף: "נתי לנגרמן הוא כתב מקצועי, חרוץ ואמין. הניסיון לאיים עליו ולפגוע בעיתונאי שעושה את עבודתו, לא ירתיע אותו ואת כל עובדי  מערכת החדשות של ערוץ 14 מלהמשיך לבצע את עבודתם החשובה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צביעות
    מינה 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו כל הערוצים יהנדסו כמו בעדה של תיק 1000 הנפרם?
    סגור
  • 1.
    הוא כתב פח.
    עמית 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תת רמה.
    סגור