משפט

מעילה בדיוטי פרי? נחקרת גניבת יותר מחצי מיליון שקלים

בדיקה פנימית שביצע משרד המודיעין העסקי ויצמן-יער עבור חברת ג'יימס ריצ'רדסון העלה חשד כי אחראית חדר הכספים בדיוטי פרי בנתב"ג מעלה וגנבה כ-600 אלף שקל. החשודה נחקרה לראשונה לפני כ-3 שבועות. המשטרה צפויה להמליץ על הגשת כתב אישום
מערכת ice | 
מחדל בנתב"ג (צילום Magma Images)
המשטרה חוקרת את החשד כי במהלך השנים האחרונות בוצעה בדיוטי פרי של נמל התעופה בן גוריון מעילה, שבמהלכה גנבה בשיטתיות אחראית חדר הכספים סכום של כ-600 אלף שקלים, כך מדווח היום אתר "כלכליסט". החקירה נפתחה בעקבות דו"ח בדיקה פנימי של חברת המודיעין העסקי ויצמן-יער  עבור חברת ג'יימס ריצ'רדסון.
 
לפני כשלושה שבועות חוקרי יחידת ההונאה מרכז עיכבו לחקירה את החשודה, לאחר ששבה משהות בחוץ לארץ. החשודה, שגילה כארבעים, עבדה בחברת ג'יימס ריצ'רדסון מ-2015, והיתה אחראית חדר הכספים שבו נספר ונשמר באופן מאובטח הכסף המזומן מהקופות. על פי החשד היא גנבה כאמור מקופות הדיוטי פרי סכום של כ-600 אלף שקל. במסגרת תפקידה, היא היתה מקבלת את המזומן מהקופות וסופרת אותו.
החשד כנגדה בדבר מעילה אפשרית התעורר בחודש נובמבר 2021, אז שמו לב בחברה לפערים כספיים, כך נודע מדו"ח החקירה. חוקרי ויצמן-יער בדקו את מצלמות האבטחה וחקרו עשרות עובדים, ביניהם מנהלים, אחראי משמרות וקופאים. חלקם עברו בדיקת פוליגרף. נודע כי במהלך הבדיקה הפנימית זוהתה האחראית על הכספים שנאספו מהקופות והועברו לחדר כספים למיון ואחסנה כחשודה. 
לפי הדו"ח העובדת הכחישה בתחילה את הגניבות. לאור נתונים וממצאים שהציגו לה חוקרי ויצמן-יער, וכן בדיקת פוליגרף שנערכה לה, הודתה כי ביצעה רישומים כוזבים במסמכי החברה, וגנבה כספים מסכומי המזומן שהועברו לפיקוחה מקופות המכירה. 
 
לאחר חקירתה עזבה העובדת במפתיע את הארץ, כך שבמשטרה לא יכלו למצות את החקירה מולה, לאחר הגשת התלונה. בסמוך לשובה לארץ היא זומנה שוב לחקירה. התיק צפוי לעבור לפרקליטות עם המלצה להגשת כתב אישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה